Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370069/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony oraz usługa obsługi gospodarczej z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 814781355
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzysztof.bartosik@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony oraz usługa obsługi gospodarczej z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82ae0f0f-2a2b-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094252/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Obsługa gospodarcza nieruchomości położonej w Łysołajach-Kolonia gm. Milejów
1.3.25 Usługa dozoru mienia i ochrony obiektu położonego w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370069
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AO-II.26.1.30.2024.KBA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 512651,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla części I:1) Usługi świadczone na obiekcie:
a) całodobowa ochrona obiektu 7 dni w tygodniu. Szacowana liczba godzin wynosi 4450 – 6 miesięcy od dnia podpisania.
b) wykonywanie prac konserwacyjnych i porządkowych, utrzymanie czystości na terenie wokół budynków i na ciągach pieszych oraz zgłaszanie do Zamawiającego potrzeby wywozu nagromadzonych odpadów i śniegu. Szacowana liczba godzin wynosi 360 za cały okres umowy tj. 60 godzin miesięcznie przez 6 miesięcy od dnia podpisania.
2) Zakres usługi ochrony obiektu:
a) Codzienne sprawdzanie pomieszczeń, stanu zagrożenia pożarowego, stanu zadrzewienia i ogrodzenia.
b) Codzienne zapalanie i gaszenie świateł oświetlających posesję budynków.
c) Codzienne zamykanie bram i furtek w godzinach uzgodnionych z najemcami budynku mieszkalnego.
d) Czuwanie nad tym aby postronne osoby nie przebywały na terenie parku.
e) Nadzór w czasie opróżniania szamba, monitorowanie ilości pobranych cieczy ściekowych.
f) Wszelkie podejmowane czynności związane z ochroną obiektów Zamawiającego nie mogą być sprzeczne z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995).
3) Zakres obsługi gospodarczej na obiekcie:
a) Wykonywanie prac w parku (koszenie trawy, usuwanie gałęzi, konarów drzew, liści).
b) Dbanie o prawidłowe przechowywanie odpadów komunalnych, stałe utrzymanie czystości wokół pojemnika na odpady komunalne oraz zgłaszanie jego wywozu.
c) Odczyt licznika głównego prądu w Pałacu oraz podliczników w budynku mieszkalnym a także głównego wodomierza (co miesiąc) w terminie do ostatniego dnia roboczego danego miesiąca.
d) Utrzymanie w sprawności technicznej zapasowego źródła wody – studni głębinowej znajdującej się na terenie posesji wokół Pałacu w Łysołajach.
e) Sprzątanie na posesji wokół Pałacu w Łysołajach.
f) W okresie grzewczym obsługa urządzeń grzewczych (nagrzewnice olejowe) według potrzeb wynikających z warunków pogodowych oraz dyspozycji wydanych przez osobę reprezentującą Zamawiającego wskazaną w umowie.
4) Nieruchomość położona w Łysołajach-Kolonia na działce nr 421 o pow. 2,2200 ha
i na działce nr 423 o pow. 5,1279 ha zabudowana:
a) pałacem o pow. użytkowej 845,20 m2,
b) budynkiem mieszkalnym o pow. użytkowej 148,70 m2,
c) portiernią o pow. użytkowej 28,70 m2,
d) budynkiem terapii zajęciowej o pow. użytkowej 109,60 m2,
e) magazynem (stodoła) o pow. użytkowej 127,60 m2,
f) magazynem o pow. użytkowej 26 m2,
g) budowlą hydrotechniczną,
h) ogrodzeniem z siatki.
Nieruchomość jest wpisana do Wojewódzkiego Rejestru Zabytków pod nr. 992.A/730
Minimalna wartość przedmiotu zamówienia jaką będzie musiał wykorzystać Zamawiający określa się na 30% wartości umowy brutto.
Opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi Załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 163067,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla części II:1) Usługi świadczone na obiekcie:
a) ochrona w godzinach w których obiekt jest zamknięty tj. w dni powszednie od godz. 22 do godz. 6, w soboty oraz w święta i w dniach wyznaczonych przez Zamawiającego całodobowo. Szacowana liczba godzin wynosi 9570 – 2 lata od podpisania umowy.
b) obsługa gospodarcza nieruchomości. Szacowana liczba godzin wynosi
720 za cały okres umowy tj. 30 godzin miesięcznie przez 2 lat od dnia podpisania usługi.
2) Zakres usługi ochrony:
a) dozór nad bezpieczeństwem mienia i obiektów zlokalizowanych
na nieruchomości,
b) zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w obiektach,
c) ochrona mienia znajdującego się na terenie chronionym przed:
a) kradzieżą z włamaniem,
b) wandalizmem i chuligaństwem,
c) ekscesami ze strony osób będących pod działaniem alkoholu lub narkotyków,
d) wypadkami losowymi i awariami np. pożar, zalanie itp.
d) systematyczny obchód terenu i obiektów objętych ochroną,
e) kontrola zamknięć wskazanych przez Zamawiającego,
f) otwieranie i zamykanie w określonych godzinach drzwi wskazanych przez Zamawiającego,
g) informowanie osób wskazanych przez Zamawiającego o dostrzeżonych awariach instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej w budynkach i na terenie nieruchomości,
h) odpowiednie zabezpieczenie kluczy zapasowych do pomieszczeń użytkowanych przez instytucje i zakłady pracy funkcjonujące w obiektach,
i) odpowiednie reagowanie na dostrzeżone zagrożenia pożarowe,
j) wezwanie Państwowej Straży Pożarnej w przypadku bezpośredniego zagrożenia pożarowego,
k) zapewnienie środków łączności oraz wsparcia patrolu interwencyjnego,
l) niezwłoczne informowanie upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego
o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeństwa obiektu.
3) Zakres usługi obsługi gospodarczej:
a) wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych i porządkowych, w szczególności zwracanie uwagi na stan instalacji w budynkach i na nieruchomości, utrzymanie czystości na terenie wokół budynków i na ciągach pieszych,
b) zgłaszanie do Zamawiającego potrzeby wywozu nagromadzonych odpadów
i śniegu.
Nieruchomość położona w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14, działka oznaczona w ewidencji gruntów nr 2111/6, 2111/10, 2111/11, jest zabudowana budynkiem administracyjno - biurowym 7 kondygnacyjnym wraz z częścią podpiwniczoną i maszynowniami wind o łącznej pow. 6889,53m², posiadający 20 drzwi wejściowych w tym: strona północna - 3, strona zachodnia - 6, strona wschodnia - 3, strona południowa - 8.
Minimalna wartość przedmiotu zamówienia jaką będzie musiał wykorzystać Zamawiający określa się na 30% wartości umowy brutto.
Opis przedmiotu zamówienia dla części II stanowi Załącznik nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 349584,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163918,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193485,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163918,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 4MICA Sp. j.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GLADIATOS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462736510
7.3.3) Ulica: ul. Krzemionki 4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-314
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163918,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351653,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450201,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351653,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 4MICA Sp. j.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GLADIATOS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462736510
7.3.3) Ulica: ul. Krzemionki 4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-314
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351653,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Analiza grup docelowych, będących w niekorzystnej sytuacji, które otrzymały wsparcie bądź będą potencjalnym beneficjentem w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 [...]
- RDW w Parczewie: Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze kompetencji dydaktycznych i merytorycznych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 17 części.
- Dostawy różnych produktów spożywczych oraz artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej "Betania" w Lublinie
- RDW w Parczewie: Umocnienie poboczy dróg wojewódzkich
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze kompetencji cyfrowych i dydaktycznych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 11 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi ochrony fizycznej mienia i osób oraz monitoringu elektronicznego i serwisowania systemów alarmowych (SSWiN) w obiektach Muzeum Ziemi Tarnowskiej
- "USŁUGI DOZORU STARGARDZKIEGO CENTRUM KULTURY I OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia oraz monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego w Sądzie Rejonowym w Tomaszowie Mazowieckim.
- Świadczenie usług ochrony
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim, ul. M. Curie-Skłodowskiej 3 w 2025 r. i 2026 r.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Słupsku, Sądu Rejonowego w Bytowie i Sądu Rejonowego w Miastku w 2025 roku.
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.