Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00380531/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
- 2024/BZP 00380641/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00558726/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie ślusarki drzwiowej zewn.oraz ścian alum. ppoż. w bud. 5, wymiany drzwi wewn. oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w bud. 18 w kompl. Dęblin-Lotnisko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 714
1.5.8.) Numer faksu: 261 519 536
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz/public/postepowanie?postepowanie=692257171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w zakresie ślusarki drzwiowej zewn.oraz ścian alum. ppoż. w bud. 5, wymiany drzwi wewn. oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w bud. 18 w kompl. Dęblin-Lotnisko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d54f7b8-321c-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 ROBOTY BUDOWLANE - WYMIANA ŚLUSARKI ZEWNETRZNEJ ORAZ MONTAŻ ŚCIANEK PRZECIWPOŻAROWYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380531
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 28/24/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 371812,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie ślusarki drzwiowej zewnętrznej oraz ścian aluminiowych przeciwpożarowychw budynku nr 5 oraz w zakresie wymiany drzwi wewnętrznych oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku nr 18 w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 niezależne części (zadania):
Zadanie nr 1
Roboty budowlane w zakresie ślusarki drzwiowej zewnętrznej oraz ścian aluminiowych przeciwpożarowych w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko.
Zadanie nr 2
Roboty budowlane w zakresie wymiany drzwi wewnętrznych oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku nr 18
w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z zakresem i wymaganiami określonymi w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ (załącznik Nr 2 do umowy) dla zadania nr 1 ; Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zwanej dalej „STWiOR” stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ (załącznik nr 3 do umowy) dla zadania nr 1 oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (załącznik nr 5 do SWZ) dla zadania nr 1 .
Zakres robót podlegających wykonaniu w ramach niniejszej umowy obejmuje również roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a bez których nie można wykonać zamówienia z uwzględnieniem wymagań warunków technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również ich wykonania zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie wymogami zawartymi
w niniejszej SWZ oraz zgodnie z załącznikami do niej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji) zawierają następujące załączniki do SWZ:
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik Nr 8 dla zadania nr 1;
- Przedmiar Robót - załącznik Nr 7 dla zadania nr 1 ;
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - załącznik Nr 5 dla zadania nr 1
Dla zadania nr 1:
Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane w całości oraz zgłosić na piśmie gotowość robót budowlanych do odbioru końcowego z określeniem daty zakończenia robót budowlanych
(zgłoszenie należy złożyć w Kancelarii Zamawiającego tj. 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie) – w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 20.12.2024 r. - w zależności który z terminów upłynie wcześniej ze względu na fakt, iż Zamawiający rozlicza się w systemie budżetu jednorocznego. Zakończenie wykonania przedmiotu umowy musi zakończyć się podpisaniem protokołu odbioru bez zastrzeżeń co do wad istotnych przez strony we wskazanym terminie. Wykonawca oświadcza iż wie, że Zamawiający jest jednostką budżetową.
Zainteresowani wizją lokalną Wykonawcy powinni zgłosić się w dniu
08 lipca 2024 r. (poniedziałek) o godz. 10:00 do kompleksu wojskowego Dęblin-Lotnisko(brama główna - biuro przepustek).
Zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. Obecność na wizji lokalnej nie jest wymagana dla złożenia oferty.
Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zainstalowane urządzenia oraz użyte do wykonania robót materiały i wyroby budowlane/urządzenia. Gwarancja liczona jest od momentu podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych bez zastrzeżeń co do wad istotnych przez strony.
Dla celów technologicznych i socjalnych Wykonawca zobowiązuje się do korzystania z własnych źródeł energii elektrycznej oraz wody, lub też zamontuje na swój koszt własny wodomierz lub własną rozdzielnicę elektryczną z licznikiem (urządzenia pomiarowe powinny posiadać ważną legalizację), oplombowane przez przedstawiciela Infrastruktury 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Za zużyte media, na podstawie zamontowanych liczników, Wykonawca zostanie obciążony fakturami:
1) za wodę - wystawionymi przez Zamawiającego;
2) za energię elektryczną - przez Zarządcę – Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, po uprzednim podpisaniu umowy na korzystanie z energii elektrycznej lub wody.
Wykonawca w protokole przekazania terenu budowy wskaże wariant zabezpieczenia mediów do realizacji zamówienia.
Wybrany na dane zadanie Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia oraz dostarczenia Zamawiającemu nie później niż w dniu protokolarnego przekazania terenu budowy:
1) opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności, włączającej do ochrony również:
a) odpowiedzialność kontraktową z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań,
b) a w przypadku braku polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszej umowy na kwotę co najmniej:
- 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) – dla zadania nr 1;
2) opłaconej polisy ubezpieczenia placu budowy od wszystkich ryzyk (ubezpieczenie ryzyk budowlano-montażowych)
W przypadku wyboru oferty Wykonawcy na kilka części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić polisę OC na sumę gwarancyjną wymaganą dla zadania o najwyższej wartości (nie jest wymagana polisa OC na łączną sumę wymaganą dla zadań, na które oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza).
Dla zadania nr 1:
1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy. Zamawiający wymagać będzie od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsze wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy - wynikającej z Formularza ofertowego – załącznika Nr 1 do SWZ (5% ceny ryczałtowej brutto za wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 1 wynikającej z formularza ofertowego).
Wynagrodzenie z tytułu niniejszego zamówienia będzie miało formę ryczałtu.
Do oferty wykonawca powinien pomocniczo i informacyjnie załączyć: kosztorys ofertowy.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących niniejszego
zamówienia na roboty budowlane (na podstawie art. 121 ustawy Pzp).
Wykonawca zgodnie z art. 462 ust. 1 ustawy Pzp może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim
przypadku zamawiający zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie - w formularzu
ofertowym (załączniku Nr 1 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz
podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
9.1. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia - wszelkie czynności – prace fizyczne - na terenie budowy polegające na:
- robotach budowlanych w zakresie ślusarki drzwiowej zewnętrznej oraz ścian aluminiowych przeciwpożarowych w budynku nr 5
w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko (Zadanie nr 1),
których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, tj.:
Zadanie nr 1:
a) czynności związane z wykonaniem robót budowlanych;
b) czynności związane z wykonaniem robót rozbiórkowych;
c) czynności związane z wykonaniem tynków i oblicowań;
d) czynności związane z wykonaniem stolarki budowlanej;
e) czynności związane z wykonaniem powłok malarskich;
f) czynności związane z wykonaniem instalacji przeciwpożarowymi
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu umowy osób wykonujących wszelkie czynności – prace fizyczne - na terenie budowy polegające na:
- robotach budowlanych w zakresie ślusarki drzwiowej zewnętrznej oraz ścian aluminiowych przeciwpożarowych w budynku nr 5
w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko (Zadanie nr 1),
Zamawiający nie wymaga, aby osoby pełniące nadzór nad personelem bezpośrednio realizującym przedmiot zamówienia po stronie Wykonawcy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę (wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy wymaganego: kierownika budowy).
zadanie nr 1
Prace związane z wymianą ślusarki drzwiowej zewnętrznej oraz montażu ścian aluminiowych przeciwpożarowych w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko powinny być wykonywane w godzinach: od godziny 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku, potrzebę realizacji robót w dni robocze po godzinie 15:00 oraz w dni wolne od pracy należy zgłaszać co najmniej 3 dni (trzy dni) przed rozpoczęciem prac, pisemnym zgłoszeniem lub w trybie korespondencji e-mail przez Wykonawcę robót do Dowódcy 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, 08-521 Dęblin, podając imiennie osoby oraz rodzaj sprzętu budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 204306,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie ślusarki drzwiowej zewnętrznej oraz ścian aluminiowych przeciwpożarowychw budynku nr 5 oraz w zakresie wymiany drzwi wewnętrznych oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku nr 18 w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 niezależne części (zadania):
Zadanie nr 1
Roboty budowlane w zakresie ślusarki drzwiowej zewnętrznej oraz ścian aluminiowych przeciwpożarowych w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko.
Zadanie nr 2
Roboty budowlane w zakresie wymiany drzwi wewnętrznych oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku nr 18
w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z zakresem i wymaganiami określonymi w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ (załącznik Nr 2 do umowy) dla zadania nr 2; Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zwanej dalej „STWiOR” stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ (załącznik nr 3 do umowy) dla zadania nr 2 oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (załącznik nr 5 do SWZ) dla zadania nr 2.
Zakres robót podlegających wykonaniu w ramach niniejszej umowy obejmuje również roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a bez których nie można wykonać zamówienia z uwzględnieniem wymagań warunków technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również ich wykonania zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie wymogami zawartymi
w niniejszej SWZ oraz zgodnie z załącznikami do niej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji) zawierają następujące załączniki do SWZ:
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik Nr 8 dla zadania nr 2;
- Przedmiar Robót - załącznik Nr 7 dla zadania nr 2;
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - załącznik Nr 5 dla zadania nr 2
Dla zadania nr 2:
Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane w całości oraz zgłosić na piśmie gotowość robót budowlanych do odbioru końcowego z określeniem daty zakończenia robót budowlanych
(zgłoszenie należy złożyć w Kancelarii Zamawiającego tj. 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie) – w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 20.12.2024 r. - w zależności który z terminów upłynie wcześniej ze względu na fakt, iż Zamawiający rozlicza się w systemie budżetu jednorocznego. Zakończenie wykonania przedmiotu umowy musi zakończyć się podpisaniem protokołu odbioru bez zastrzeżeń co do wad istotnych przez strony we wskazanym terminie. Wykonawca oświadcza iż wie, że Zamawiający jest jednostką budżetową.
Zainteresowani wizją lokalną Wykonawcy powinni zgłosić się w dniu
08 lipca 2024 r. (poniedziałek) o godz. 10:00 do kompleksu wojskowego Dęblin-Lotnisko(brama główna - biuro przepustek).
Zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. Obecność na wizji lokalnej nie jest wymagana dla złożenia oferty.
Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zainstalowane urządzenia oraz użyte do wykonania robót materiały i wyroby budowlane/urządzenia. Gwarancja liczona jest od momentu podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych bez zastrzeżeń co do wad istotnych przez strony.
Dla celów technologicznych i socjalnych Wykonawca zobowiązuje się do korzystania z własnych źródeł energii elektrycznej oraz wody, lub też zamontuje na swój koszt własny wodomierz lub własną rozdzielnicę elektryczną z licznikiem (urządzenia pomiarowe powinny posiadać ważną legalizację), oplombowane przez przedstawiciela Infrastruktury 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Za zużyte media, na podstawie zamontowanych liczników, Wykonawca zostanie obciążony fakturami:
1) za wodę - wystawionymi przez Zamawiającego;
2) za energię elektryczną - przez Zarządcę – Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, po uprzednim podpisaniu umowy na korzystanie z energii elektrycznej lub wody.
Wykonawca w protokole przekazania terenu budowy wskaże wariant zabezpieczenia mediów do realizacji zamówienia.
Wybrany na dane zadanie Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia oraz dostarczenia Zamawiającemu nie później niż w dniu protokolarnego przekazania terenu budowy:
1) opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności, włączającej do ochrony również:
a) odpowiedzialność kontraktową z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań,
b) a w przypadku braku polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszej umowy na kwotę co najmniej:
- 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) – dla zadania nr 2;
2) opłaconej polisy ubezpieczenia placu budowy od wszystkich ryzyk (ubezpieczenie ryzyk budowlano-montażowych)
W przypadku wyboru oferty Wykonawcy na kilka części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić polisę OC na sumę gwarancyjną wymaganą dla zadania o najwyższej wartości (nie jest wymagana polisa OC na łączną sumę wymaganą dla zadań, na które oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza).
Dla zadania nr 2:
1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy. Zamawiający wymagać będzie od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsze wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy - wynikającej z Formularza ofertowego – załącznika Nr 1 do SWZ (5% ceny ryczałtowej brutto za wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 2 wynikającej z formularza ofertowego).
Wynagrodzenie z tytułu niniejszego zamówienia będzie miało formę ryczałtu.
Do oferty wykonawca powinien pomocniczo i informacyjnie załączyć: kosztorys ofertowy.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących niniejszego
zamówienia na roboty budowlane (na podstawie art. 121 ustawy Pzp).
Wykonawca zgodnie z art. 462 ust. 1 ustawy Pzp może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim
przypadku zamawiający zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie - w formularzu
ofertowym (załączniku Nr 1 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz
podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
9.1. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia - wszelkie czynności – prace fizyczne - na terenie budowy polegające na:
- na robotach budowlanych w zakresie wymiany drzwi wewnętrznych oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
w budynku nr 18 w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko (zadanie nr 2),
których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, tj.:
Zadanie nr 2:
a) czynności związane z wykonaniem robót rozbiórkowych;
b) czynności związane z wykonaniem stolarki budowlanej;
c) czynności związane z wykonaniem systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych.
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu umowy osób wykonujących wszelkie czynności – prace fizyczne - na terenie budowy polegające na:
- na robotach budowlanych w zakresie wymiany drzwi wewnętrznych oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
w budynku nr 18 w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko (zadanie nr 2)
Zamawiający nie wymaga, aby osoby pełniące nadzór nad personelem bezpośrednio realizującym przedmiot zamówienia po stronie Wykonawcy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę (wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy wymaganego: kierownika budowy).
zadanie nr 2
Prace związane z wymianą drzwi wewnętrznych oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku nr 18 w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko powinny być wykonywane w godzinach: od godziny 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku, potrzebę realizacji robót w dni robocze po godzinie 15:00 oraz w dni wolne od pracy należy zgłaszać co najmniej 3 dni (trzy dni) przed rozpoczęciem prac, pisemnym zgłoszeniem lub w trybie korespondencji e-mail przez Wykonawcę robót do Dowódcy 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, 08-521 Dęblin, podając imiennie osoby oraz rodzaj sprzętu budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 167505,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229928,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312278,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229928,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KŁOSOWSKI STOLARKA ALUMINIOWA Krystian Kłosowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KŁOSOWSKI STOLARKA ALUMINIOWA Renata Kłosowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180 526 886
7.3.3) Ulica: ul. Posanie 11
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KŁOSOWSKI STOLARKA ALUMINIOWA Krystian Kłosowski
jakie przetargi wygrała firma
KŁOSOWSKI STOLARKA ALUMINIOWA Krystian Kłosowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229928,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169270,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169270,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169270,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTER-BUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 060088991
7.3.3) Ulica: ul. Bursaki 14
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169270,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
WYKONAWCA:
Pan Krystian KŁOSOWSKI prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą (firmą) KŁOSOWSKI STOLARKA ALUMINIOWA Krystian Kłosowski,
Stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej:
37-450 Stalowa Wola, ul. Posanie 11
NIP: 8652054374, REGON: 180526886, PESEL: 76061003119
i
Pani Renata KŁOSOWSKA prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą (firmą) KŁOSOWSKI STOLARKA ALUMINIOWA Renata Kłosowska,
Stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej:
37-450 Stalowa Wola, ul. Posanie 11
NIP: 8651131718, REGON: 180526870, PESEL: 75122401802
Wspólnie prowadzącymi dzialalność gospodarczą w formie spółki cywilnej:
KŁOSOWSKI – STOLARKA ALUMINIOWA
Krystian Kłosowski
Renata Kłosowska
Stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej:
ul. Posanie 11, 37-450 Stalowa Wola
NIP spółki cywilnej: 865 21 16 537
REGON spółki cywilnej: 830 461 164
Poniżej podano wartości brutto przy zastosowaniu stawki podatku VAT 23%:
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229928,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312278,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229928,51 PLN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229928,51 PLN
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169270,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169270,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169270,75 PLN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169270,75 PLN
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa baterii / akumulatorów do platform FPV
- Dostawa urządzenia produkującego modele 3D z termoplastów w technologii addytywnej
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Usługa kompleksowej organizacji obchodów 100 lecia Szkoły Orląt
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.