eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinRoboty budowlane w zakresie ślusarki drzwiowej zewn.oraz ścian alum. ppoż. w bud. 5, wymiany drzwi wewn. oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w bud. 18 w kompl. Dęblin-Lotnisko



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Roboty budowlane w zakresie ślusarki drzwiowej zewn.oraz ścian alum. ppoż. w bud. 5, wymiany drzwi wewn. oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w bud. 18 w kompl. Dęblin-Lotnisko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.4.2.) Miejscowość: Dęblin

1.4.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.4.7.) Numer telefonu: 261 517 714

1.4.8.) Numer faksu: 261 519 536

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558726

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00558705

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie ślusarki drzwiowej zewnętrznej oraz ścian aluminiowych przeciwpożarowych
w budynku nr 5 oraz w zakresie wymiany drzwi wewnętrznych oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku nr 18 w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 niezależne części (zadania):
Zadanie nr 1
Roboty budowlane w zakresie ślusarki drzwiowej zewnętrznej oraz ścian aluminiowych przeciwpożarowych w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko.
Zadanie nr 2
Roboty budowlane w zakresie wymiany drzwi wewnętrznych oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku nr 18
w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z zakresem i wymaganiami określonymi w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ (załącznik Nr 2 do umowy) dla zadania nr 2; Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zwanej dalej „STWiOR” stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ (załącznik nr 3 do umowy) dla zadania nr 2 oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (załącznik nr 5 do SWZ) dla zadania nr 2.
Zakres robót podlegających wykonaniu w ramach niniejszej umowy obejmuje również roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a bez których nie można wykonać zamówienia z uwzględnieniem wymagań warunków technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również ich wykonania zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie wymogami zawartymi
w niniejszej SWZ oraz zgodnie z załącznikami do niej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji) zawierają następujące załączniki do SWZ:
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik Nr 8 dla zadania nr 2;
- Przedmiar Robót - załącznik Nr 7 dla zadania nr 2;
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - załącznik Nr 5 dla zadania nr 2
Dla zadania nr 2:
Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane w całości oraz zgłosić na piśmie gotowość robót budowlanych do odbioru końcowego z określeniem daty zakończenia robót budowlanych
(zgłoszenie należy złożyć w Kancelarii Zamawiającego tj. 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie) – w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 20.12.2024 r. - w zależności który z terminów upłynie wcześniej ze względu na fakt, iż Zamawiający rozlicza się w systemie budżetu jednorocznego. Zakończenie wykonania przedmiotu umowy musi zakończyć się podpisaniem protokołu odbioru bez zastrzeżeń co do wad istotnych przez strony we wskazanym terminie. Wykonawca oświadcza iż wie, że Zamawiający jest jednostką budżetową.
Zainteresowani wizją lokalną Wykonawcy powinni zgłosić się w dniu
08 lipca 2024 r. (poniedziałek) o godz. 10:00 do kompleksu wojskowego Dęblin-Lotnisko(brama główna - biuro przepustek).
Zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. Obecność na wizji lokalnej nie jest wymagana dla złożenia oferty.
Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zainstalowane urządzenia oraz użyte do wykonania robót materiały i wyroby budowlane/urządzenia. Gwarancja liczona jest od momentu podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych bez zastrzeżeń co do wad istotnych przez strony.
Dla celów technologicznych i socjalnych Wykonawca zobowiązuje się do korzystania z własnych źródeł energii elektrycznej oraz wody, lub też zamontuje na swój koszt własny wodomierz lub własną rozdzielnicę elektryczną z licznikiem (urządzenia pomiarowe powinny posiadać ważną legalizację), oplombowane przez przedstawiciela Infrastruktury 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Za zużyte media, na podstawie zamontowanych liczników, Wykonawca zostanie obciążony fakturami:
1) za wodę - wystawionymi przez Zamawiającego;
2) za energię elektryczną - przez Zarządcę – Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, po uprzednim podpisaniu umowy na korzystanie z energii elektrycznej lub wody.
Wykonawca w protokole przekazania terenu budowy wskaże wariant zabezpieczenia mediów do realizacji zamówienia.
Wybrany na dane zadanie Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia oraz dostarczenia Zamawiającemu nie później niż w dniu protokolarnego przekazania terenu budowy:
1) opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności, włączającej do ochrony również:
a) odpowiedzialność kontraktową z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań,
b) a w przypadku braku polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszej umowy na kwotę co najmniej:
- 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) – dla zadania nr 2;
2) opłaconej polisy ubezpieczenia placu budowy od wszystkich ryzyk (ubezpieczenie ryzyk budowlano-montażowych)
W przypadku wyboru oferty Wykonawcy na kilka części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić polisę OC na sumę gwarancyjną wymaganą dla zadania o najwyższej wartości (nie jest wymagana polisa OC na łączną sumę wymaganą dla zadań, na które oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza).
Dla zadania nr 2:
1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy. Zamawiający wymagać będzie od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsze wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy - wynikającej z Formularza ofertowego – załącznika Nr 1 do SWZ (5% ceny ryczałtowej brutto za wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 2 wynikającej z formularza ofertowego).
Wynagrodzenie z tytułu niniejszego zamówienia będzie miało formę ryczałtu.
Do oferty wykonawca powinien pomocniczo i informacyjnie załączyć: kosztorys ofertowy.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących niniejszego
zamówienia na roboty budowlane (na podstawie art. 121 ustawy Pzp).
Wykonawca zgodnie z art. 462 ust. 1 ustawy Pzp może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim
przypadku zamawiający zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie - w formularzu
ofertowym (załączniku Nr 1 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz
podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
9.1. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia - wszelkie czynności – prace fizyczne - na terenie budowy polegające na:
- na robotach budowlanych w zakresie wymiany drzwi wewnętrznych oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
w budynku nr 18 w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko (zadanie nr 2),
których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, tj.:
Zadanie nr 2:
a) czynności związane z wykonaniem robót rozbiórkowych;
b) czynności związane z wykonaniem stolarki budowlanej;
c) czynności związane z wykonaniem systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych.
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu umowy osób wykonujących wszelkie czynności – prace fizyczne - na terenie budowy polegające na:
- na robotach budowlanych w zakresie wymiany drzwi wewnętrznych oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
w budynku nr 18 w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko (zadanie nr 2)
Zamawiający nie wymaga, aby osoby pełniące nadzór nad personelem bezpośrednio realizującym przedmiot zamówienia po stronie Wykonawcy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę (wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy wymaganego: kierownika budowy).
zadanie nr 2
Prace związane z wymianą drzwi wewnętrznych oraz montażu opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku nr 18 w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko powinny być wykonywane w godzinach: od godziny 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku, potrzebę realizacji robót w dni robocze po godzinie 15:00 oraz w dni wolne od pracy należy zgłaszać co najmniej 3 dni (trzy dni) przed rozpoczęciem prac, pisemnym zgłoszeniem lub w trybie korespondencji e-mail przez Wykonawcę robót do Dowódcy 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, 08-521 Dęblin, podając imiennie osoby oraz rodzaj sprzętu budowlanego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Roboty budowlane

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Roboty rozbiórkowe,Roboty w zakresie stolarki budowlanej,Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:
REGON: 060088991

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:

Po zmianie:
REGON: 060088991

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica

Przed zmianą:
ul. Bursaki 14

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica

Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Bursaki 14

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:
Lublin

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:

Po zmianie:
Lublin

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy

Przed zmianą:
20-150

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
20-150

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:
lubelskie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:

Po zmianie:
lubelskie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:
MASTER-BUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
MASTER-BUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
4

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:

Po zmianie:
4

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:
2024-08-02

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2024-08-02

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:
169270,75

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
169270,75

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.