eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pęczniew"Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Pęczniewie w niezbędne do realizacji programów nauczania pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Pęczniewie w niezbędne do realizacji programów nauczania pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘCZNIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 10/12

1.5.2.) Miejscowość: Pęczniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-235

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@e-peczniew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://e-peczniew.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c3fb739-3ce5-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Pęczniewie w niezbędne do realizacji programów nauczania pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c3fb739-3ce5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050174/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Pęczniewie w niezbędne do realizacji programów nauczania pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji Poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356537

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem I części zamówienia jest dostawa 17 szt. komputerów przenośnych oraz 2 szt. tabletów graficznych z oprogramowaniem – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ.
W każdym przypadku, w którym w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający przyjmuje, że takiemu zapisowi towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i dopuszcza przedstawienie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty, lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza przedstawienie rozwiązań równoważnych. Do oceny równoważności Zamawiający będzie stosował parametry/kryteria wskazane bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy opis przedmiotu odnosi się do wymagań dotyczących wydajności, funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że przedmiot dostawy spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (są nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego). Wykonawca powinien wykazać równoważność produktu poprzez wskazanie parametrów równoważnych oferowanego produktu w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do formularza oferty.
Zaniechanie złożenia w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania równoważnych produktów, przesądza o konieczności jej odrzucenia
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu, wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
Wykonawca dokona instalacji oprogramowania systemowego, o którym mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przed jego dostarczeniem.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport, rozładunek, wniesienie i uruchomienie dostarczonego sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Miejscem realizacji dostawy jest SP im. Kazimierza Deki-Deczyńskiego w Pęczniewie. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników szkoły z zakresu obsługi urządzeń.
Dostarczony sprzęt ma być zapakowany w sposób, uniemożliwiające uszkodzenie produktów w czasie transportu, rozładunku i wniesienia. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu rozładunku i wniesienia ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu na koszt i ryzyko Wykonawcy dostarczonego sprzętu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub
- dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
Wykonawca oświadcza, iż certyfikaty i etykiety producenta oprogramowania, którymi jest oznakowany sprzęt są oryginalne.
Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że dostarczając licencje na oprogramowanie, nie narusza żadnych praw osób trzecich oraz, że nie zachodzą jakiekolwiek podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń do tych praw. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia na swój koszt i ryzyko wszelkich kroków prawnych zapewniających należytą ochronę przed roszczeniami osób trzecich oraz do pokrycia wszelkich kosztów i strat z tym związanych, jak również związanych z naruszeniem przepisów ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2019.1231 t.j.).
W przypadku wystąpienia roszczeń osób trzecich Wykonawca podejmie na swój koszt działania prawne związane z roszczeniami osób trzecich o zaprzestanie naruszania praw autorskich lub praw własności przemysłowej dotyczących towarów, będącymi wynikiem wprowadzenia towarów do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod następującymi warunkami:
1) Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o roszczeniu osoby trzeciej;
2) Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy wszelkie informacje i dokumenty związane z roszczeniem;
3) Zamawiający powstrzyma się od uczestniczenia w sporze i udzieli Wykonawcy wyłącznego pełnomocnictwa do prowadzenia negocjacji z osobą zgłaszającą roszczenie;
4) Zamawiający udzieli pełnomocnictwa procesowego adwokatom lub radcom prawnym wskazanym przez Wykonawcę i podejmie inne czynności procesowe zaproponowane przez Wykonawcę;
5) Zamawiający bez porozumienia z Wykonawcą nie uzna roszczenia osoby trzeciej w całości lub w części.
W przypadku stwierdzenia przez sąd naruszenia przez Zamawiającego praw osób trzecich będącego wynikiem nieuprawnionego wprowadzenia oprogramowania do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez Wykonawcę, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zwolni Zamawiającego z wszelkich związanych z tym roszczeń, a w szczególności zrefunduje Zamawiającemu wszelkie zapłacone przez niego z tego tytułu odszkodowania, kary umowne, grzywny i inne podobne płatności, w tym poniesione opłaty i koszty sądowe, na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego.
Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
Przedmiot umowy uważa się za należycie wykonany z dniem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 63821,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 2 szt. monitora interaktywnego oraz 1 szt. interaktywnego zestawu projekcyjnego – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ.
W każdym przypadku, w którym w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający przyjmuje, że takiemu zapisowi towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i dopuszcza przedstawienie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty, lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza przedstawienie rozwiązań równoważnych. Do oceny równoważności Zamawiający będzie stosował parametry/kryteria wskazane bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy opis przedmiotu odnosi się do wymagań dotyczących wydajności, funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że przedmiot dostawy spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (są nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego). Wykonawca powinien wykazać równoważność produktu poprzez wskazanie parametrów równoważnych oferowanego produktu w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do formularza oferty.
Zaniechanie złożenia w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania równoważnych produktów, przesądza o konieczności jej odrzucenia
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu, wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
Wykonawca dokona instalacji oprogramowania systemowego, o którym mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przed jego dostarczeniem.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport, rozładunek, wniesienie i uruchomienie dostarczonego sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Miejscem realizacji dostawy jest SP im. Kazimierza Deki-Deczyńskiego w Pęczniewie. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników szkoły z zakresu obsługi urządzeń.
Dostarczony sprzęt ma być zapakowany w sposób, uniemożliwiające uszkodzenie produktów w czasie transportu, rozładunku i wniesienia. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu rozładunku i wniesienia ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu na koszt i ryzyko Wykonawcy dostarczonego sprzętu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub
- dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
Wykonawca oświadcza, iż certyfikaty i etykiety producenta oprogramowania, którymi jest oznakowany sprzęt są oryginalne.
Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że dostarczając licencje na oprogramowanie, nie narusza żadnych praw osób trzecich oraz, że nie zachodzą jakiekolwiek podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń do tych praw. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia na swój koszt i ryzyko wszelkich kroków prawnych zapewniających należytą ochronę przed roszczeniami osób trzecich oraz do pokrycia wszelkich kosztów i strat z tym związanych, jak również związanych z naruszeniem przepisów ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2019.1231 t.j.).
W przypadku wystąpienia roszczeń osób trzecich Wykonawca podejmie na swój koszt działania prawne związane z roszczeniami osób trzecich o zaprzestanie naruszania praw autorskich lub praw własności przemysłowej dotyczących towarów, będącymi wynikiem wprowadzenia towarów do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod następującymi warunkami:
1) Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o roszczeniu osoby trzeciej;
2) Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy wszelkie informacje i dokumenty związane z roszczeniem;
3) Zamawiający powstrzyma się od uczestniczenia w sporze i udzieli Wykonawcy wyłącznego pełnomocnictwa do prowadzenia negocjacji z osobą zgłaszającą roszczenie;
4) Zamawiający udzieli pełnomocnictwa procesowego adwokatom lub radcom prawnym wskazanym przez Wykonawcę i podejmie inne czynności procesowe zaproponowane przez Wykonawcę;
5) Zamawiający bez porozumienia z Wykonawcą nie uzna roszczenia osoby trzeciej w całości lub w części.
W przypadku stwierdzenia przez sąd naruszenia przez Zamawiającego praw osób trzecich będącego wynikiem nieuprawnionego wprowadzenia oprogramowania do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez Wykonawcę, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zwolni Zamawiającego z wszelkich związanych z tym roszczeń, a w szczególności zrefunduje Zamawiającemu wszelkie zapłacone przez niego z tego tytułu odszkodowania, kary umowne, grzywny i inne podobne płatności, w tym poniesione opłaty i koszty sądowe, na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego.
Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
Przedmiot umowy uważa się za należycie wykonany z dniem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 31382,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem III części zamówienia jest dostawa 1 szt. sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ.
. W każdym przypadku, w którym w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający przyjmuje, że takiemu zapisowi towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i dopuszcza przedstawienie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty, lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza przedstawienie rozwiązań równoważnych. Do oceny równoważności Zamawiający będzie stosował parametry/kryteria wskazane bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy opis przedmiotu odnosi się do wymagań dotyczących wydajności, funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że przedmiot dostawy spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (są nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego). Wykonawca powinien wykazać równoważność produktu poprzez wskazanie parametrów równoważnych oferowanego produktu w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do formularza oferty.
Zaniechanie złożenia w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania równoważnych produktów, przesądza o konieczności jej odrzucenia
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu, wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
Wykonawca dokona instalacji oprogramowania systemowego, o którym mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przed jego dostarczeniem.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport, rozładunek, wniesienie i uruchomienie dostarczonego sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Miejscem realizacji dostawy jest SP im. Kazimierza Deki-Deczyńskiego w Pęczniewie. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników szkoły z zakresu obsługi urządzeń.
Dostarczony sprzęt ma być zapakowany w sposób, uniemożliwiające uszkodzenie produktów w czasie transportu, rozładunku i wniesienia. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu rozładunku i wniesienia ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu na koszt i ryzyko Wykonawcy dostarczonego sprzętu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub
- dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
Wykonawca oświadcza, iż certyfikaty i etykiety producenta oprogramowania, którymi jest oznakowany sprzęt są oryginalne.
Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że dostarczając licencje na oprogramowanie, nie narusza żadnych praw osób trzecich oraz, że nie zachodzą jakiekolwiek podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń do tych praw. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia na swój koszt i ryzyko wszelkich kroków prawnych zapewniających należytą ochronę przed roszczeniami osób trzecich oraz do pokrycia wszelkich kosztów i strat z tym związanych, jak również związanych z naruszeniem przepisów ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2019.1231 t.j.).
W przypadku wystąpienia roszczeń osób trzecich Wykonawca podejmie na swój koszt działania prawne związane z roszczeniami osób trzecich o zaprzestanie naruszania praw autorskich lub praw własności przemysłowej dotyczących towarów, będącymi wynikiem wprowadzenia towarów do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod następującymi warunkami:
1) Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o roszczeniu osoby trzeciej;
2) Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy wszelkie informacje i dokumenty związane z roszczeniem;
3) Zamawiający powstrzyma się od uczestniczenia w sporze i udzieli Wykonawcy wyłącznego pełnomocnictwa do prowadzenia negocjacji z osobą zgłaszającą roszczenie;
4) Zamawiający udzieli pełnomocnictwa procesowego adwokatom lub radcom prawnym wskazanym przez Wykonawcę i podejmie inne czynności procesowe zaproponowane przez Wykonawcę;
5) Zamawiający bez porozumienia z Wykonawcą nie uzna roszczenia osoby trzeciej w całości lub w części.
W przypadku stwierdzenia przez sąd naruszenia przez Zamawiającego praw osób trzecich będącego wynikiem nieuprawnionego wprowadzenia oprogramowania do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez Wykonawcę, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zwolni Zamawiającego z wszelkich związanych z tym roszczeń, a w szczególności zrefunduje Zamawiającemu wszelkie zapłacone przez niego z tego tytułu odszkodowania, kary umowne, grzywny i inne podobne płatności, w tym poniesione opłaty i koszty sądowe, na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego. Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
Przedmiot umowy uważa się za należycie wykonany z dniem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem IV części zamówienia jest dostawa 1 szt. routera z modułem zapory sieciowej i systemem blokowania włamań - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ.
W każdym przypadku, w którym w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający przyjmuje, że takiemu zapisowi towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i dopuszcza przedstawienie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty, lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza przedstawienie rozwiązań równoważnych. Do oceny równoważności Zamawiający będzie stosował parametry/kryteria wskazane bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy opis przedmiotu odnosi się do wymagań dotyczących wydajności, funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że przedmiot dostawy spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (są nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego). Wykonawca powinien wykazać równoważność produktu poprzez wskazanie parametrów równoważnych oferowanego produktu w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do formularza oferty.
Zaniechanie złożenia w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania równoważnych produktów, przesądza o konieczności jej odrzucenia
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu, wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
Wykonawca dokona instalacji oprogramowania systemowego, o którym mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przed jego dostarczeniem.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport, rozładunek, wniesienie i uruchomienie dostarczonego sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Miejscem realizacji dostawy jest SP im. Kazimierza Deki-Deczyńskiego w Pęczniewie. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników szkoły z zakresu obsługi urządzeń.
Dostarczony sprzęt ma być zapakowany w sposób, uniemożliwiające uszkodzenie produktów w czasie transportu, rozładunku i wniesienia. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu rozładunku i wniesienia ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu na koszt i ryzyko Wykonawcy dostarczonego sprzętu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub
- dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
Wykonawca oświadcza, iż certyfikaty i etykiety producenta oprogramowania, którymi jest oznakowany sprzęt są oryginalne.
Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że dostarczając licencje na oprogramowanie, nie narusza żadnych praw osób trzecich oraz, że nie zachodzą jakiekolwiek podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń do tych praw. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia na swój koszt i ryzyko wszelkich kroków prawnych zapewniających należytą ochronę przed roszczeniami osób trzecich oraz do pokrycia wszelkich kosztów i strat z tym związanych, jak również związanych z naruszeniem przepisów ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2019.1231 t.j.).
W przypadku wystąpienia roszczeń osób trzecich Wykonawca podejmie na swój koszt działania prawne związane z roszczeniami osób trzecich o zaprzestanie naruszania praw autorskich lub praw własności przemysłowej dotyczących towarów, będącymi wynikiem wprowadzenia towarów do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod następującymi warunkami:
1) Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o roszczeniu osoby trzeciej;
2) Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy wszelkie informacje i dokumenty związane z roszczeniem;
3) Zamawiający powstrzyma się od uczestniczenia w sporze i udzieli Wykonawcy wyłącznego pełnomocnictwa do prowadzenia negocjacji z osobą zgłaszającą roszczenie;
4) Zamawiający udzieli pełnomocnictwa procesowego adwokatom lub radcom prawnym wskazanym przez Wykonawcę i podejmie inne czynności procesowe zaproponowane przez Wykonawcę;
5) Zamawiający bez porozumienia z Wykonawcą nie uzna roszczenia osoby trzeciej w całości lub w części.
W przypadku stwierdzenia przez sąd naruszenia przez Zamawiającego praw osób trzecich będącego wynikiem nieuprawnionego wprowadzenia oprogramowania do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez Wykonawcę, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zwolni Zamawiającego z wszelkich związanych z tym roszczeń, a w szczególności zrefunduje Zamawiającemu wszelkie zapłacone przez niego z tego tytułu odszkodowania, kary umowne, grzywny i inne podobne płatności, w tym poniesione opłaty i koszty sądowe, na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego.
Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
Przedmiot umowy uważa się za należycie wykonany z dniem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem V części zamówienia jest dostawa 17 szt. biurek i 17 szt. krzeseł - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ.
W każdym przypadku, w którym w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający przyjmuje, że takiemu zapisowi towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i dopuszcza przedstawienie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty, lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza przedstawienie rozwiązań równoważnych. Do oceny równoważności Zamawiający będzie stosował parametry/kryteria wskazane bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy opis przedmiotu odnosi się do wymagań dotyczących wydajności, funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że przedmiot dostawy spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (są nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego). Wykonawca powinien wykazać równoważność produktu poprzez wskazanie parametrów równoważnych oferowanego produktu w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do formularza oferty.
Zaniechanie złożenia w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania równoważnych produktów, przesądza o konieczności jej odrzucenia
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu, wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
Wykonawca dokona instalacji oprogramowania systemowego, o którym mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przed jego dostarczeniem.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport, rozładunek, wniesienie i uruchomienie dostarczonego sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Miejscem realizacji dostawy jest SP im. Kazimierza Deki-Deczyńskiego w Pęczniewie. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników szkoły z zakresu obsługi urządzeń.
Dostarczony sprzęt ma być zapakowany w sposób, uniemożliwiające uszkodzenie produktów w czasie transportu, rozładunku i wniesienia. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu rozładunku i wniesienia ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu na koszt i ryzyko Wykonawcy dostarczonego sprzętu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub
- dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
Wykonawca oświadcza, iż certyfikaty i etykiety producenta oprogramowania, którymi jest oznakowany sprzęt są oryginalne.
Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że dostarczając licencje na oprogramowanie, nie narusza żadnych praw osób trzecich oraz, że nie zachodzą jakiekolwiek podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń do tych praw. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia na swój koszt i ryzyko wszelkich kroków prawnych zapewniających należytą ochronę przed roszczeniami osób trzecich oraz do pokrycia wszelkich kosztów i strat z tym związanych, jak również związanych z naruszeniem przepisów ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2019.1231 t.j.).
W przypadku wystąpienia roszczeń osób trzecich Wykonawca podejmie na swój koszt działania prawne związane z roszczeniami osób trzecich o zaprzestanie naruszania praw autorskich lub praw własności przemysłowej dotyczących towarów, będącymi wynikiem wprowadzenia towarów do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod następującymi warunkami:
1) Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o roszczeniu osoby trzeciej;
2) Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy wszelkie informacje i dokumenty związane z roszczeniem;
3) Zamawiający powstrzyma się od uczestniczenia w sporze i udzieli Wykonawcy wyłącznego pełnomocnictwa do prowadzenia negocjacji z osobą zgłaszającą roszczenie;
4) Zamawiający udzieli pełnomocnictwa procesowego adwokatom lub radcom prawnym wskazanym przez Wykonawcę i podejmie inne czynności procesowe zaproponowane przez Wykonawcę;
5) Zamawiający bez porozumienia z Wykonawcą nie uzna roszczenia osoby trzeciej w całości lub w części.
W przypadku stwierdzenia przez sąd naruszenia przez Zamawiającego praw osób trzecich będącego wynikiem nieuprawnionego wprowadzenia oprogramowania do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez Wykonawcę, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zwolni Zamawiającego z wszelkich związanych z tym roszczeń, a w szczególności zrefunduje Zamawiającemu wszelkie zapłacone przez niego z tego tytułu odszkodowania, kary umowne, grzywny i inne podobne płatności, w tym poniesione opłaty i koszty sądowe, na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego.
Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
Przedmiot umowy uważa się za należycie wykonany z dniem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.5.) Wartość części: 10406,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem VI części zamówienia jest dostawa 1 kompletu instalacji elektrycznej i okablowania strukturalnego dla 16 stanowisk komputerowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ.
W każdym przypadku, w którym w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający przyjmuje, że takiemu zapisowi towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i dopuszcza przedstawienie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty, lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza przedstawienie rozwiązań równoważnych. Do oceny równoważności Zamawiający będzie stosował parametry/kryteria wskazane bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy opis przedmiotu odnosi się do wymagań dotyczących wydajności, funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że przedmiot dostawy spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (są nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego). Wykonawca powinien wykazać równoważność produktu poprzez wskazanie parametrów równoważnych oferowanego produktu w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do formularza oferty.
Zaniechanie złożenia w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania równoważnych produktów, przesądza o konieczności jej odrzucenia
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu, wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
Wykonawca dokona instalacji oprogramowania systemowego, o którym mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przed jego dostarczeniem.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport, rozładunek, wniesienie i uruchomienie dostarczonego sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Miejscem realizacji dostawy jest SP im. Kazimierza Deki-Deczyńskiego w Pęczniewie. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników szkoły z zakresu obsługi urządzeń.
Dostarczony sprzęt ma być zapakowany w sposób, uniemożliwiające uszkodzenie produktów w czasie transportu, rozładunku i wniesienia. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu rozładunku i wniesienia ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu na koszt i ryzyko Wykonawcy dostarczonego sprzętu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub
- dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
Wykonawca oświadcza, iż certyfikaty i etykiety producenta oprogramowania, którymi jest oznakowany sprzęt są oryginalne.
Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że dostarczając licencje na oprogramowanie, nie narusza żadnych praw osób trzecich oraz, że nie zachodzą jakiekolwiek podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń do tych praw. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia na swój koszt i ryzyko wszelkich kroków prawnych zapewniających należytą ochronę przed roszczeniami osób trzecich oraz do pokrycia wszelkich kosztów i strat z tym związanych, jak również związanych z naruszeniem przepisów ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2019.1231 t.j.).
W przypadku wystąpienia roszczeń osób trzecich Wykonawca podejmie na swój koszt działania prawne związane z roszczeniami osób trzecich o zaprzestanie naruszania praw autorskich lub praw własności przemysłowej dotyczących towarów, będącymi wynikiem wprowadzenia towarów do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod następującymi warunkami:
1) Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o roszczeniu osoby trzeciej;
2) Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy wszelkie informacje i dokumenty związane z roszczeniem;
3) Zamawiający powstrzyma się od uczestniczenia w sporze i udzieli Wykonawcy wyłącznego pełnomocnictwa do prowadzenia negocjacji z osobą zgłaszającą roszczenie;
4) Zamawiający udzieli pełnomocnictwa procesowego adwokatom lub radcom prawnym wskazanym przez Wykonawcę i podejmie inne czynności procesowe zaproponowane przez Wykonawcę;
5) Zamawiający bez porozumienia z Wykonawcą nie uzna roszczenia osoby trzeciej w całości lub w części.
W przypadku stwierdzenia przez sąd naruszenia przez Zamawiającego praw osób trzecich będącego wynikiem nieuprawnionego wprowadzenia oprogramowania do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez Wykonawcę, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zwolni Zamawiającego z wszelkich związanych z tym roszczeń, a w szczególności zrefunduje Zamawiającemu wszelkie zapłacone przez niego z tego tytułu odszkodowania, kary umowne, grzywny i inne podobne płatności, w tym poniesione opłaty i koszty sądowe, na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego.
Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
Przedmiot umowy uważa się za należycie wykonany z dniem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32421000-0 - Okablowanie sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 11772,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89026,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104685,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89026,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 536-19-10-602

7.3.3) Ulica: ul. Kordeckiego 38

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89026,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178491,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39526,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 536-19-10-602

7.3.3) Ulica: ul. Kordeckiego 38

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39526,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 Pzp, Zamawiający odrzucił ofertę złożoną w zakresie części 3 i 6 zamówienia przez Wykonawcę Techsource Sp. z o.o., natomiast na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp ofertę złożoną przez Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o. w zakresie wszystkich części zamówienia. Wobec odrzucenia wszystkich ofert złożonych w zakresie części 3
i 6 zamówienia, Zamawiający unieważnił na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie ww. części. Stosownie bowiem do treści przywołanego przepisu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego wówczas, gdy wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1856,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5042,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5042,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 536-19-10-602

7.3.3) Ulica: ul. Kordeckiego 38

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5042,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73185,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 725-001-33-78

7.3.3) Ulica: ul. POW 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 Pzp, Zamawiający odrzucił ofertę złożoną w zakresie części 3 i 6 zamówienia przez Wykonawcę Techsource Sp. z o.o., natomiast na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp ofertę złożoną przez Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o. w zakresie wszystkich części zamówienia. Wobec odrzucenia wszystkich ofert złożonych w zakresie części 3
i 6 zamówienia, Zamawiający unieważnił na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie ww. części. Stosownie bowiem do treści przywołanego przepisu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego wówczas, gdy wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7928,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.