eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce"Monitorowanie postępów językowych dzieci i opracowanie indywidualnych planów pracy dla dzieci potrzebujących dodatkowego wsparcia" realizowanym w ramach projektu "Przedszkolne lnkubatory..,"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Monitorowanie postępów językowych dzieci i opracowanie indywidualnych planów pracy dla dzieci potrzebujących dodatkowego wsparcia” realizowanym w ramach projektu „Przedszkolne lnkubatory..,"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292367228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 42

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-431

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 362 45 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scdn@scdn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.scdn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d9166ae-2e31-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Monitorowanie postępów językowych dzieci i opracowanie indywidualnych planów pracy dla dzieci potrzebujących dodatkowego wsparcia” realizowanym w ramach projektu „Przedszkolne lnkubatory..,"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d9166ae-2e31-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018325/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Monitorowanie postępów językowych dzieci i opracowanie indywidualnych planów pracy dla dzieci potrzebujących dodatkowego wsparcia” realizowanym w ramach projektu „Przedszkolne lnkubatory...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedszkolne lnkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01- IZ.00-0055/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet 8. Edukacja na wszystkich etapach życia, Działanie 08.01 Wsparcie edukacji przedszkolnej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382540

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 91056,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Nizinach – wsparcie nauczycieli w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Planowany termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole z siedzibą w Nizinach, Niziny 120 A, 28-142 Tuczępy

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Samorządowe Przedszkole w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wiślicy – wsparcie nauczycieli w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Samorządowe Przedszkole w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z siedzibą
w Wiślicy, ul. Podwale 1, 28-160 Wiślica

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III– Przedszkole Publiczne w Małogoszczu – wsparcie nauczycieli w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Przedszkole Publiczne w Małogoszczu, ul. Słoneczna 18, 28-366 Małogoszcz

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Hucie Podłysica – wsparcie nauczycieli w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Hucie Podłysica, Huta Podłysica 58, 26-004 Bieliny

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Porąbkach – wsparcie nauczycieli
w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Porąbkach, Porąbki 1, 26-004 Bieliny

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - Gminne Przedszkole w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Cedzynie – wsparcie nauczycieli w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Gminne Przedszkole w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Cedzynie, Cedzyna, ul. Szkolna 6, 25-900 Kielce

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tajnego Nauczania w Zagnańsku – wsparcie nauczycieli w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tajnego Nauczania w Zagnańsku, Chrusty 60, 26-050 Zagnańsk

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII – Przedszkole Samorządowe nr 34 w Kielcach – wsparcie nauczycieli w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Przedszkole Samorządowe nr 34 w Kielcach, ul. Kowalczewskiego 9, 25-365 Kielce

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX – Publiczna Szkoła Podstawowa w Iwaniskach – wsparcie nauczycieli w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Publiczna Szkoła Podstawowa w Iwaniskach, ul. Opatowska 26, 27-570 Iwaniska

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X - Katolicki Zespół Edukacyjny w Ostrowcu Świętokrzyskim Przedszkole nr 1 Sióstr Rodziny Maryi – wsparcie nauczycieli w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Katolicki Zespól Edukacyjny w Ostrowcu Świętokrzyskim Przedszkole nr 1 Sióstr Rodziny Maryi, ul. Grabowiecka 15, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XI - Zespół Placówek Oświatowych Przedszkole w Gackach – wsparcie nauczycieli
w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Zespół Placówek Oświatowych w Gackach, Osiedle Robotnicze Gacki 25, 28-400 Pińczów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XII – Publiczna Szkoła Podstawowa im. Oddziału Partyzanckiego “Jędrusie”
w Sulisławicach – wsparcie nauczycieli w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Oddziału Partyzanckiego “Jędrusie”
w Sulisławicach, Sulisławice 120, 27-670 Łoniów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XIII – Przedszkole Publiczne nr 16 w Zespole Szkół Publicznych nr 1 w Skarżysku Kamiennej – wsparcie nauczycieli w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Przedszkole Publiczne nr 16 w Zespole Szkół Publicznych nr 1 w Skarżysku Kamiennej, ul. Spółdzielcza 18, 26-110 Skarżycko-Kamienna

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XIV - Przedszkole Publiczne nr 3 w Zespole Placówek Oświatowych w Skarżysku Kamiennej – wsparcie nauczycieli w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Przedszkole Publiczne nr 3 w Zespole Placówek Oświatowych w Skarżysku Kamiennej, ul. Zwycięzców 13, 26-110 Skarżysko-Kamienna

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XV – Publiczna Szkoła Podstawowa im. mjr Jana Piwnika “Ponurego” w Rzepinie – wsparcie nauczycieli w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Publiczna Szkoła Podstawowa im. mjr Jana Piwnika “Ponurego”
w Rzepinie, Rzepin Drugi 155, 27-225 Pawłów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XVI - Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie – wsparcie nauczycieli w zakresie realizacji działań projektowych
Czas trwania: 100 godzin zegarowych
Termin realizacji: lipiec 2024 r. - luty 2026 r.
Miejsce realizacji: Zespół Placówek w Olesznie, Oleszno, ul. Szkolna 34, 29-105 Krasocin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Myśliwiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 81072315966

7.3.3) Ulica: Kościelna

7.3.4) Miejscowość: Koniemłoty

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edyta Poznańska-Gocyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69012611323

7.3.3) Ulica: Rynek

7.3.4) Miejscowość: Wiślica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-160

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Świerczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91060511225

7.3.3) Ulica: Wiśnicz

7.3.4) Miejscowość: Wiśnicz

7.3.5) Kod pocztowy: 28-366

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Błaszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 88101002989

7.3.4) Miejscowość: Brzechów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-021

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Przepióra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73111509124

7.3.3) Ulica: Złota

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-015

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Mularczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 89102706902

7.3.4) Miejscowość: Krajno Drugie

7.3.5) Kod pocztowy: 26-008

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Garecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77050310827

7.3.3) Ulica: Chęcińska

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Pieron

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 83043009300

7.3.3) Ulica: Kołłątaja

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-715

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Andzel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 80051714262

7.3.3) Ulica: Cegielniana

7.3.4) Miejscowość: Opatów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-500

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Smok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 88112908124

7.3.3) Ulica: Miła

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Donata Wołowiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 68072008720

7.3.4) Miejscowość: Gacki Osiedle

7.3.5) Kod pocztowy: 28-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Pyszczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 76051302521

7.3.4) Miejscowość: Wólka Gieroszowska

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Pogorzelska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 85033108743

7.3.3) Ulica: Wileńska

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Jaworska-Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 82053108225

7.3.3) Ulica: Ks. J. Popiełuszki

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Koprowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 97062606408

7.3.4) Miejscowość: Rzepin Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 27-225

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Michałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 80110609243

7.3.4) Miejscowość: Wymysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 29-105

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.