Ogłoszenie z dnia 2024-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00222138/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00232369/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00238051/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
- 2024/BZP 00245802/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00249583/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00257598/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, biurowego oraz doposażenie serwerowni dla Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT MUZYKI I TAŃCA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142611587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tamka 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-349
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eliza.gajowczyk@nimit.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nimit.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2308d8c3-c774-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, biurowego oraz doposażenie serwerowni dla Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2308d8c3-c774-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00211761/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.26.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego, biurowego oraz doposażenie serwerowni, udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego na dostarczony sprzęt wymieniony poniżej:
a. Komputer przenośny typu laptop z oprogramowaniem – 71 szt.
b. Torba na komputer przenośny typu laptop – 71 szt.
c. Monitor do komputerów przenośnych typu laptop – 81 szt.
d. Stacja dokująca – 71 szt.
e. Klawiatura USB do komputerów przenośnych typu laptop – 95 szt.
f. Mysz USB do komputerów przenośnych typu laptop – 100 szt.
g. Dyski zewnętrzne – 2x8TB, 2x2TB, 4x1TB
h. Switch – 2 szt.
i. Access point – 14 szt.
j. Ups do komputerów stacjonarnych – 11 szt.
k. Ups serwerownia – 1 szt. + karta do zarządzania
l. Serwer – 1 szt.
m. Podstawka pod laptop – 20 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33195100-4 - Monitory
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
48820000-2 - Serwery
30237410-6 - Myszka komputerowa
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512787,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445364,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Komputery Tomasz Łapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612143509
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445364,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-04INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Dostawa klastra serwerowego z macierzą oraz dyskami dla Starostwa Powiatowego w Stargardzie, w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.