Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00356318/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
- 2023/BZP 00380388/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-04
- 2023/BZP 00382361/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odwodnienia drogi dz. nr 857/2, 151/36, 375, 828/6
w m. Obora ul. Tulipanowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa odwodnienia drogi dz. nr 857/2, 151/36, 375, 828/6w m. Obora ul. Tulipanowa.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb0788cc-3ce5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038667/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Budowa odwodnienia drogi dz. nr 857/2, 151/36, 375, 828/6 w m. Obora ul. Tulipanowa.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356318
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.44.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Budowa odwodnienia drogi dz. nr 857/2, 151/36, 375, 828/6 w m. Obora ul. Tulipanowa.
Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie robót, obejmujących:w szczególności:
• roboty przygotowawcze oraz odtworzeniowe, w tym wykonanie robót ziemnych, robót rozbiórkowych i montażowych (demontaż i montaż nawierzchni z kostki betonowej, krawężników, wbudowanie masy mineralno – bitumicznej),
• wykonanie robót ziemnych dla kolektorów (wykopy oraz przekopy wykonywane mechanicznie i ręcznie wraz z zasypaniem, odwodnienie wykopów, umocnienie ścian wykopów wraz z ich rozbiórką, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, wywóz ziemi na składowisko odpadów,
• roboty montażowe sieci kanalizacji deszczowej (wykonanie rurociągu PVC DN 200, DN 400 wraz ze studniami rewizyjnymi z kręgów żelbet. DN 1200 z pierścieniem odciążającym, studniami wpustowymi z kręgów betonowych DN 500, wraz z wykonaniem przewiertów poziomych).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższego zadania stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacja techniczna, oraz przedmiary robót.
Wymagane cechy robót budowlanych Zamawiający określił w ww. dokumentach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188093,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246417,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188093,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE „HYDROTERM” M. DOBROSKOK, M. KRZESZOWSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921003002
7.3.3) Ulica: Przemkowska 55
7.3.4) Miejscowość: Polkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-101
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188093,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Budowa infrastruktury "Park&Ride" w Raszówce, Gmina Lubin (przebudowa drogi powiatowej nr 1233D w Raszówce, w rejonie dworca PKP).
- Bieżące utrzymanie i remonty instalacji ulicznej sygn. świetlnej, instalacji systemu kamer zarządzania ruchem, instalacji transmisji danych pomiędzy urządzeniami nadzoru ruchu na terenie m. Lubina.
- Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
- Bieżące utrzymanie sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miejskiej Lubin.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.3.2025
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.