Og³oszenie z dnia 2022-11-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00010681/01 - Wynik z dnia 2023-01-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania karty zgonu osób zmar³ych
w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie miasta Sosnowca
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadaj±ce prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwyciêstwa 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 322960721
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.musialik@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania karty zgonu osób zmar³ych
w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie miasta Sosnowca
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7231da74-658c-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00454221
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,107848,b70761d1088bdf7d7607e1e02bca3dd2.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja.ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy do elektronicznej obs³ugi zamówieñ.
Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegó³y dotycz±ce komunikacji zosta³y opisane w rozdziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) na mocy porozumienia o wspó³administrowaniu i zawartych w nim uzgodnieñ dotycz±cych celów, zakresu i sposobów przetwarzania danych wspó³administratorami Pani/Pana danych osobowych w zakresie prowadzenia postêpowania s±: Miejski Zak³ad Us³ug Komunalnych w Sosnowcu, z siedzib± przy ul. Plonów 22i, 41-214 Sosnowiec oraz Gmina Sosnowiec – Miasto posiadaj±ce prawa powiatu Al. Zwyciêstwa 20, 41 – 200 Sosnowiec – Pe³nomocnik Zamawiaj±cego; Mo¿e Pani/Pan uzyskaæ informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych kieruj±c pytania na adres poczty elektronicznej um@um.sosnowiec.pl;
2) Inspektorem ochrony danych wyznaczonym Prezydenta Miasta Sosnowca jest Pani Agata Koz³owska, email: iod@um.sosnowiec.pl; tel. (32) 296-06-87;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ¦wiadczenie us³ug w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania karty zgonu osób zmar³ych w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie miasta Sosnowca (znak sprawy WZP.C.271.1.73.2022.HM) - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± Logintrade S.A. z siedzib± we Wroc³awiu - podmiot przetwarzaj±cy, z którym zawarta zosta³a umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowañ o zamówienia publiczne oraz osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
cd. w kolejnej sekcji
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.73.2022.HM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug, polegaj±cych na stwierdzeniu zgonu, ustaleniu jego przyczyny w drodze oglêdzin oraz wystawieniu karty zgonu osobom zmar³ym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie administracyjnym Miasta Sosnowca, zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 roku o cmentarzach i chowaniu zmar³ych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1947) oraz (Dz. U. z 1961 r. Nr 39, poz. 202).
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce us³ug zosta³y zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiaj±cy bêdzie realizowa³ przedmiot zamówienia w zakresie:
- podstawowym (gwarantowanym),
- opcjonalnym, w przypadku skorzystania z prawa opcji okre¶lonym w Rozdziale II, ppkt 1.6. – 1.12. SWZ.
5. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest realizacja us³ugi w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania karty zgonu osób zmar³ych w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie miasta Sosnowca – w odniesieniu do 250 zgonów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest realizacja us³ugi w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania karty zgonu osób zmar³ych w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie miasta Sosnowca – w odniesieniu do 340 zgonów.2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo skorzystania z opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ wykonanie czê¶ci zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z prawa opcji, skorzystaæ z niego w mniejszym zakresie ni¿ okre¶lony powy¿ej, a Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia.
Wysoko¶æ ceny jednostkowej netto za us³ugê w ramach prawa opcji nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ wysoko¶æ ceny jednostkowej netto wycenionej w ramach zamówienia podstawowego. Je¿eli Wykonawca w ramach prawa opcji wska¿e warto¶æ ceny jednostkowej netto wy¿sz± ni¿ warto¶æ ceny jednostkowej netto us³ugê w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp dokona poprawy warto¶ci ceny jednostkowej netto w ramach prawa opcji wed³ug warto¶ci ceny jednostkowej netto wskazanej w ramach zamówienia podstawowego. Je¿eli Wykonawca nie zaoferuje ceny jednostkowej netto za ¶wiadczenie us³ugi w ramach prawa opcji, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e cena ta równa jest warto¶ci ceny jednostkowej netto wskazanej za us³ugê w ramach zamówienia podstawowego.
4. Zamawiaj±c przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w terminie obowi±zywania umowy.
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca jest zobowi±zany do jego realizacji, na warunkach okre¶lonych w umowie.
6. Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o skorzystaniu z prawa opcji z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem na pi¶mie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w ka¿dej czê¶ci zamówienia w oparciu o nastêpuj±ce kryterium: cena brutto (waga - 100%).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni warunek je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada status podmiotu leczniczego, o którym mowa w art. 4 ustawy z dnia kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2022 r., poz. 633 ze zm.);
lub
b) prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz±, o której mowa w art. 5 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2022 r., poz. 633 ze zm.).
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e skieruje do realizacji zamówienia: co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie kraju zgodnie z ustaw± z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1731). Osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê koronera.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1.1.
a) za¶wiadczenia z Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz± prowadzonego przez organ, o którym mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2022 r., poz. 633 ze zm.) to jest przez wojewodê w³a¶ciwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego
lub
b) za¶wiadczenia z Centralnego Rejestru Lekarzy prowadzonego przez organ, o którym mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2022 r., poz. 633 ze zm.) to jest przez okrêgow± radê lekarsk± w³a¶ciw± dla miejsca wykonywania praktyki zawodowej lekarza.
1.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 sk³adaj± odrêbnie:
1) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy;
2) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy.
4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasób Wykonawcy,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) pe³nomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa.
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt 1), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
6. Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 (o ile zosta³ sformu³owany) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowi± Za³±cznik nr 4 do SWZ.2. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez Wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-01 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie do elektronicznej obs³ugi zamówieñ publicznych dostêpnje pod adresem:https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja.ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-01 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-30
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Dzia³aj±c na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼niejszymi zmianami) zwanej dalej: „ustawa Pzp” oraz zgodnie z Pe³nomocnictwem z dnia 26 wrze¶nia 2022 r. przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przez:Gminê Sosnowiec – Miasto posiadaj±ce prawa powiatu
Al. Zwyciêstwa 20
41 – 200 Sosnowiec
Komórka organizacyjna prowadz±ca postêpowanie:
Wydzia³ Zamówieñ Publicznych
ul. Mo¶cickiego 14
41-200 Sosnowiec
godziny urzêdowania – pon. 730 – 1800, wt. – czw. 730 – 1530, pt. 730 – 1300.
tel. 32 296 07 21
tel. 32 296 07 51
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest informacja o prowadzonym postêpowaniu:
https://www.bip.um.sosnowiec.pl/m,7058,zamowienia-publiczne-o-wartosci-od-130000-zl.html
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Sukcesywna dostawa wraz z transportem artyku³ów ¿ywieniowych, karmy, przeznaczonej dla zwierz±t utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym
- "Us³ugi porz±dkowo - czysto¶ciowe w jednostkach nale¿±cych do Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu"
- "Utworzenie sali hybrydowej wraz z wyposa¿eniem w postaci angiografu dwup³aszczyznowego przez WSS5 nr 5 im. ¦w. Barbary w Sosnowcu"
- ¦wiadczenie us³ug medycznych dla Izby Wytrze¼wieñ w Sosnowcu
- Wykonanie i opracowanie pomiarów ruchu wraz z opracowaniem niezbêdnych analiz w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa Centrum Sosnowca w rejonie Placu Stulecia"
- "Sprz±tanie budynków S±du Rejonowego w Sosnowcu wraz ze sprz±taniem terenów wokó³ budynków"
wiêcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP w Piñczowie
- ¦wiadczenie us³ug medycznych dla Izby Wytrze¼wieñ w Sosnowcu
- Sukcesywne wykonywanie us³ug medycznych w zakresie przeprowadzania badañ medycyny pracy w 2025r. dla ¯Z oraz pracowników RON 41. BLSz w Dêblinie oraz jedn. i pododdzia³ów bêd±cych na jej zaopatrzeniu
- U/216/2024 Us³ugi-¶wiadczenia medyczne obejmuj±ce profilaktyczne badania lekarskie
- ¦wiadczenie us³ug medycznych w zakresie profilaktycznych badañ lekarskich oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej nad kandydatami do pracy oraz pracownikami Prokuratury Okrêgowej w Warszawie.
- Us³uga medyczna polegaj±ca na wykonywaniu ca³odobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadz±cych czynno¶ci s³u¿bowe na terenie dzia³ania KMP w Gdyni
wiêcej: Us³ugi medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.