eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y › "Modernizacja hali pneumatycznej przy ul. Szkolnej w Micha³owicach"



Og³oszenie z dnia 2023-10-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja hali pneumatycznej przy ul. Szkolnej w Micha³owicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja hali pneumatycznej przy ul. Szkolnej w Micha³owicach”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d1990ad-6f26-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00454310

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045881/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.34 Modernizacja hali pneumatycznej w Micha³owicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d1990ad-6f26-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy eZamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. 3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. 4) Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415): a) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodów,
pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w ogólnodostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach; .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzanie dokumentów elektronicznych w formacie .pdf.; b) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub; b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 3) W przypadku opatrywania dokumentów elektronicznych kwalifikowanym podpisem elektronicznym: a) dla dokumentów elektronicznych w formacie .pdf zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie PAdES; b) dla dokumentów elektronicznych w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego wewnêtrznego w
formacie XAdES; c) w przypadku u¿ycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnêtrznym, nale¿y pamiêtaæ, aby przekazaæ zarówno podpisywany dokument elektroniczny oraz plik podpisu zewnêtrznego. 4) Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem zaufanym mo¿liwe jest w serwisie gov.pl pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpiszaufany. Aby opatrzyæ o¶wiadczenia lub dokumenty podpisem zaufanym nale¿y posiadaæ profil zaufany ePUAP. Szczegó³y dotycz±ce zak³adania profilu zaufanego znajduj± siê na stronie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/zalozprofil-zaufany. W przypadku dokumentów elektronicznych sporz±dzonych w formacie pdf mo¿liwe jest ich opatrzenie podpisem zaufanym w formacie dedykowanym dla dokumentów pdf.
5) Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Szczegó³y dotycz±ce podpisu osobistego oraz e-dowodu znajduj± siê w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/edowod/podpis-osobisty. 6) Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO dotycz±cy zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy informuje, ¿e: Urz±d Gminy Micha³owice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych. W ¶wietle
powy¿szego Wójt Gminy informuje, ¿e: 1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHA£OWICE
05-816 Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail: sekretariat@michalowice.pl; 2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email: daneosobowe@michalowice.pl; 3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.). 4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ
publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu do ich wniesienia. 2. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. 4. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zasada jawno¶ci, o
której mowa w art. 74 Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje siê odpowiednio.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.60.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja hali pneumatycznej na terenie Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II przy ul. Szkolnej 15 w Micha³owicach.
2. Hala pneumatyczna podlegaj±ca modernizacji montowana jest sezonowo przy ul. Szkolnej 15, w 05-816 Micha³owicach, na dz. ew. nr 469 obrêb 0005 Micha³owice Osiedle.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizacjê robót:
1) ustawienie konstrukcji hali,
2) wymiana pow³oki wewnêtrznej g³ównej (no¶nej) PCV,
3) wymiana pow³oki izolacyjnej,
4) wymiana pow³oki zewnêtrznej ochronnej PE,
5) modernizacja o¶wietlenia g³ównego,
6) modernizacja o¶wietlenia ewakuacyjnego,
7) modernizacja wyj¶æ ewakuacyjnych,
8) prace monta¿owe i demonta¿owe
4. Szczegó³owy opis Przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w wielobran¿owej dokumentacji projektowej w sk³adzie:
1) Projekt wykonawczy;
2) Przedmiar;
3) STWIOR.
5. Wykonawca jest zobowi±zany do organizacji prac w sposób nieutrudniaj±cy funkcjonowania obiektu o¶wiatowego. Prace budowlane bêd± prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym.
6. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia we w³asnym zakresie niezbêdnych mediów do realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca przedmiot zamówienia wykona z materia³ów w³asnych, fabrycznie nowych, które powinny odpowiadaæ jako¶ciowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).
8. Materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadaæ ¶wiadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spe³niaæ wymogi okre¶lone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).
9. Wykonawca realizuj±cy przedmiot zamówienia zobowi±zany bêdzie zastosowaæ odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, zapewniaj±ce ca³kowite bezpieczeñstwo osób przebywaj±cych i pracuj±cych na terenie budowy, zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003 r.
w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47, poz. 401).
10. Wykonawca realizuj±cy przedmiot zamówienia zobowi±zany bêdzie do bie¿±cego sprz±tania i wywo¿enia materia³ów z budowy, drogi dojazdowej do budowy oraz otoczenia budowy, a tak¿e posprz±tania terenu budowy, drogi dojazdowej oraz otoczenia budowy po zakoñczeniu robót oraz wywiezienia niewykorzystanych materia³ów z budowy przed ostatecznym odbiorem robót objêtych przedmiotem zamówienia.
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wytworzenia kompletu dokumentów niezbêdnych do zg³oszenia do odbioru koñcowego robót, w tym:
1) sporz±dziæ powykonawcz± dokumentacjê techniczn±,
12. Wykonawca w ramach zamówienia dokona rozruchu i wykona pomiary zamontowanych urz±dzeñ i instalacji, a tak¿e dokona rozruchu urz±dzeñ przez serwis producenta urz±dzeñ, je¶li jest taki wymóg dla zachowania gwarancji ww. urz±dzeñ i instalacji.
13. Wykonawca realizuj±c przedmiot zamówienia zobowi±zany jest znaæ i stosowaæ w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotycz±ce ochrony ¶rodowiska naturalnego.
14. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ wszystkie drzewa, krzewy oraz ro¶liny wieloletnie (ochrona równie¿ bry³y korzeniowej), które znajduj± siê w miejscach, gdzie mo¿e nast±piæ ich uszkodzenie oraz prowadziæ prace w sposób ograniczaj±cy do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.
15. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej a tak¿e odtworzenia istniej±cych wcze¶niej elementów zagospodarowania terenu oraz do usuniêcia uszkodzonych ro¶lin i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice na swój koszt (je¿eli dotyczy).
16. Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U z 2023 r. poz. 1587).Wykonawca w trakcie realizacji Przedmiotu umowy ma obowi±zek poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a je¿eli z przyczyn technologicznych jest to niemo¿liwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³asny koszt powsta³ych odpadów do utylizacji. Wykonawca ma obowi±zek przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych oddanie odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich odbioru i przetwarzania.
17. Wykonawca zobowi±zany jest do wyposa¿enia swoich pracowników i sprzêtu w stosowne oznakowanie umo¿liwiaj±ce identyfikacjê Wykonawcy w czasie prowadzonych prac.
18. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadaæ ubranie ochronne z logo (nazw±) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi.
19. Wykonawca przez ca³y czas realizowania zamówienia jest zobowi±zany do dysponowania odpowiedni± liczb± personelu. Zamawiaj±cy nie bêdzie uwzglêdnia³ przed³u¿enia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjno¶ci personelu (absencja pracownicza), jak równie¿ awarii sprzêtu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiaj±cy bêdzie nalicza³ kary zgodnie z zawart± umow±.
20. Obowi±zkiem Wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wyst±pi³y uszkodzenia istniej±cych obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniej±cej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wyst±pienia uszkodzeñ tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy uszkodzeñ lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na w³asny koszt.
21. Wykonawca po zakoñczeniu robót ka¿dego dnia zobowi±zany jest do uprz±tniêcia zanieczyszczeñ powsta³ych wskutek prowadzonych robót budowlanych, uporz±dkowania i utrzymania w czysto¶ci terenu po zakoñczeniu prac oraz pasa drogowego (pobocza, chodnika, jezdni).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu do KRS, CEIDG ani do rejestrów zawodowych lub handlowych.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:

a) do¶wiadczenie Wykonawcy:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w ci±gu ostatnich 8 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ nale¿ycie: min. 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/przebudowie/remoncie/modernizacji hali namiotowej o ³±cznej warto¶ci wykonanych robót nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto.
UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powy¿ej musi spe³niaæ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z Wykonawców.
b) dysponowania osobami:
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego w odpowiedniej specjalno¶ci:
1) min. 1 osobê (kierownik budowy) posiadaj±c±:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z obowi±zuj±cym prawem budowlanym,
2) min. 1 osobê - kierownika robót elektrycznych posiadaj±c±:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z obowi±zuj±cym prawem budowlanym,

Do wykazu osób nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane.

Informacje dodatkowe:
W ka¿dym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie okre¶lonych uprawnieñ budowlanych przez osobê wskazywan± do pe³nienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powy¿ej, Zamawiaj±cy dopuszcza posiadanie przez tak± osobê uprawnieñ wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnieñ maj±c na wzglêdzie zakres uprawnieñ niezbêdny do realizacji zamówienia lub jest szerszy.
Dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia
22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U.
z 2023 r. poz. 551) zgodnie z którymi przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
Przez pojêcie „budynek u¿yteczno¶ci publicznej” rozumie zgodnie z wyja¶nieniem podanym powy¿ej.
c) dysponowania sprzêtem: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W przypadku podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±:
1. w przypadku wykonawców krajowych: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±;
2. w przypadku wykonawców zagranicznych: dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
2)Wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych robót – z wykorzystaniem Za³±cznika nr 4 do SWZ. Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, ¿e wskazane roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
3)Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez Wykonawcê – z wykorzystaniem Za³±cznika nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;
2) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona „za zgodno¶æ z orygina³em” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tj. Dz. U z 2023, poz. 57), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium: 4.300,00 z³.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
6. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek udzia³u jest spe³niony je¿eli Wykonawca, ubiegaj±cy siê o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencja³ na potrzeby spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, ma obowi±zek osobi¶cie wykonaæ tê czê¶æ zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolno¶ci s± wymagane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci zmiany zawartej z Wykonawc± umowy w okoliczno¶ciach oraz na warunkach okre¶lonych w „Projekcie umowy” stanowi±cym za³±cznik do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-06 12:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Platformy e-Zamowienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-06 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.