eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y › "Modernizacja hali pneumatycznej przy ul. Szkolnej w Micha³owicach"



Og³oszenie z dnia 2023-12-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Modernizacja hali pneumatycznej przy ul. Szkolnej w Micha³owicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d1990ad-6f26-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja hali pneumatycznej przy ul. Szkolnej w Micha³owicach”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d1990ad-6f26-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00530854

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045881/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.34 Modernizacja hali pneumatycznej w Micha³owicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00454310

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.60.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 290158,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja hali pneumatycznej na terenie Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II przy ul. Szkolnej 15 w Micha³owicach.
2. Hala pneumatyczna podlegaj±ca modernizacji montowana jest sezonowo przy ul. Szkolnej 15, w 05-816 Micha³owicach, na dz. ew. nr 469 obrêb 0005 Micha³owice Osiedle.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizacjê robót:
1) ustawienie konstrukcji hali,
2) wymiana pow³oki wewnêtrznej g³ównej (no¶nej) PCV,
3) wymiana pow³oki izolacyjnej,
4) wymiana pow³oki zewnêtrznej ochronnej PE,
5) modernizacja o¶wietlenia g³ównego,
6) modernizacja o¶wietlenia ewakuacyjnego,
7) modernizacja wyj¶æ ewakuacyjnych,
8) prace monta¿owe i demonta¿owe
4. Szczegó³owy opis Przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w wielobran¿owej dokumentacji projektowej w sk³adzie:
1) Projekt wykonawczy;
2) Przedmiar;
3) STWIOR.
5. Wykonawca jest zobowi±zany do organizacji prac w sposób nieutrudniaj±cy funkcjonowania obiektu o¶wiatowego. Prace budowlane bêd± prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym.
6. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia we w³asnym zakresie niezbêdnych mediów do realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca przedmiot zamówienia wykona z materia³ów w³asnych, fabrycznie nowych, które powinny odpowiadaæ jako¶ciowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).
8. Materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadaæ ¶wiadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spe³niaæ wymogi okre¶lone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).
9. Wykonawca realizuj±cy przedmiot zamówienia zobowi±zany bêdzie zastosowaæ odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, zapewniaj±ce ca³kowite bezpieczeñstwo osób przebywaj±cych i pracuj±cych na terenie budowy, zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003 r.
w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47, poz. 401).
10. Wykonawca realizuj±cy przedmiot zamówienia zobowi±zany bêdzie do bie¿±cego sprz±tania i wywo¿enia materia³ów z budowy, drogi dojazdowej do budowy oraz otoczenia budowy, a tak¿e posprz±tania terenu budowy, drogi dojazdowej oraz otoczenia budowy po zakoñczeniu robót oraz wywiezienia niewykorzystanych materia³ów z budowy przed ostatecznym odbiorem robót objêtych przedmiotem zamówienia.
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wytworzenia kompletu dokumentów niezbêdnych do zg³oszenia do odbioru koñcowego robót, w tym:
1) sporz±dziæ powykonawcz± dokumentacjê techniczn±,
12. Wykonawca w ramach zamówienia dokona rozruchu i wykona pomiary zamontowanych urz±dzeñ i instalacji, a tak¿e dokona rozruchu urz±dzeñ przez serwis producenta urz±dzeñ, je¶li jest taki wymóg dla zachowania gwarancji ww. urz±dzeñ i instalacji.
13. Wykonawca realizuj±c przedmiot zamówienia zobowi±zany jest znaæ i stosowaæ w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotycz±ce ochrony ¶rodowiska naturalnego.
14. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ wszystkie drzewa, krzewy oraz ro¶liny wieloletnie (ochrona równie¿ bry³y korzeniowej), które znajduj± siê w miejscach, gdzie mo¿e nast±piæ ich uszkodzenie oraz prowadziæ prace w sposób ograniczaj±cy do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.
15. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej a tak¿e odtworzenia istniej±cych wcze¶niej elementów zagospodarowania terenu oraz do usuniêcia uszkodzonych ro¶lin i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice na swój koszt (je¿eli dotyczy).
16. Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U z 2023 r. poz. 1587).Wykonawca w trakcie realizacji Przedmiotu umowy ma obowi±zek poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a je¿eli z przyczyn technologicznych jest to niemo¿liwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³asny koszt powsta³ych odpadów do utylizacji. Wykonawca ma obowi±zek przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych oddanie odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich odbioru i przetwarzania.
17. Wykonawca zobowi±zany jest do wyposa¿enia swoich pracowników i sprzêtu w stosowne oznakowanie umo¿liwiaj±ce identyfikacjê Wykonawcy w czasie prowadzonych prac.
18. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadaæ ubranie ochronne z logo (nazw±) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi.
19. Wykonawca przez ca³y czas realizowania zamówienia jest zobowi±zany do dysponowania odpowiedni± liczb± personelu. Zamawiaj±cy nie bêdzie uwzglêdnia³ przed³u¿enia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjno¶ci personelu (absencja pracownicza), jak równie¿ awarii sprzêtu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiaj±cy bêdzie nalicza³ kary zgodnie z zawart± umow±.
20. Obowi±zkiem Wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wyst±pi³y uszkodzenia istniej±cych obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniej±cej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wyst±pienia uszkodzeñ tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy uszkodzeñ lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na w³asny koszt.
21. Wykonawca po zakoñczeniu robót ka¿dego dnia zobowi±zany jest do uprz±tniêcia zanieczyszczeñ powsta³ych wskutek prowadzonych robót budowlanych, uporz±dkowania i utrzymania w czysto¶ci terenu po zakoñczeniu prac oraz pasa drogowego (pobocza, chodnika, jezdni).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 360759,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 424350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360759,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KACPER CENT SolidSport

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367216224

7.3.3) Ulica: ul. Modrzejowska 78A lokal 15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bêdzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 360759,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.