eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceRemont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6

1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 327227903

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pilchowice.ezamawiajacy.pl/pn/pilchowice/demand/160748/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ba85103-1f3c-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028191/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346949

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133366,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń biurowych zlokalizowanych w obiekcie Urzędu Gminy Pilchowice, przy ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice. W ramach zamówienia Wykonawca wykona w szczególności:
Prace rozbiórkowe i budowlane
1) rozbiórka ściany działowej (gr. 14cm, dł. 520cm, wys. 285cm) wraz z demontażem drzwi wewnętrznych z ościeżnicą opaskową;
2) rozbiórka ściany działowej byłego bankomatu (gr.14, dł.325, wys. 285cm);
3) zamurowanie wnęki w ścianie po bankomacie (115 x 150 x 30cm);
4) skucie i wyrównanie posadzki w pomieszczeniu po bankomacie (115 x 120 x 10cm);
5) przebudowa istniejącej instalacji elektrycznej i teleinformatycznej;
6) demontaż sufitów z kasetonów GK podwieszanych na stelażu oraz istniejących parapetów z PVC;
7) dobudowa ścianki przy drzwiach do sekretariatu o szer. 30cm i wys.220cm z pustaków gipsowych;
8) sufit podwieszany z płyt g-k na stelażu pow. 55m2;
9) parapety z konglomeratu kwarcytowego 3 szt. (gr. 30mm x dł. 150cm x szer. 50cm) kolor czarny lub antracyt;
10) pionowe przeszklenia w ścianie działowej o wym. 30 x 200cm montowane bezpośrednio w ścianie z folią LCD;
11) malowanie 2x wszystkich ścian i sufitów pomieszczeń, wysokość 2,85m (pow. 192m2);
12) wykonanie gładzi gipsowych na nowych ścianach, kominach oraz sufitach (pow. 50m2);
13) ułożenie podłogowej wykładziny dywanowej (pow. 55m2) - zakup wykładziny po stronie Zamawiającego;
14) listwy przypodłogowe o wysokości min. 6cm i grubości min. 1,1cm z rdzeniem z HDF pokryte bezchlorkową mieszanką polimerów z elastycznymi krawędziami w górnej i dolnej części odpornymi na uderzenia i wilgoć;
15) wykonanie komina z pionami wentylacyjnymi w przestrzeni kondygnacji parteru o wysokości 2,85m (dwupłaszczowe rury spiro, obudowane płytami GK montowanymi do kątowników);
16) wykonanie komina wentylacji grawitacyjnej w przestrzeni kondygnacji parteru o wysokości 2,85m (pustaki wentylacyjne 17 x 12cm, obudowany cegłą zwykłą, posadowiony na płycie żelbetowej o wym. 152 x 57cm gr.20cm);
17) zakup oraz montaż 3 szt. okiennych drewnianych żaluzji wewnętrznych montowanych do ścian (wymiary 160 x 220cm, drewniane lamele o szerokości min. 50mm, drabinka sznurkowa, sterowanie ręczne, kolor wenge);
18) montaż ścianki działowej z płyt GK o pow. 22m2 na stelażu o szerokości 100mm, wypełnionej wełną mineralną.
Prace instalacyjne
Instalacja elektryczna
1) sala konferencyjna: 4 podwójne gniazdka el. + 3 podwójne gniazdka teleinformatyczne + 1 podwójny włącznik oświetlenia + 1 poj. gniazdko el. (wraz z przewodami elektrycznymi);
2) gabinet: 5 podwójnych gniazdek el. + 5 podwójnych gniazdek teleinformatycznych + 1 podwójny włącznik oświetlenia + 1 poj. gniazdko el. (wraz z przewodami elektrycznymi);
3) sekretariat: 3 podwójne gniazdka el. + 2 podwójne gniazdka teleinformatyczne + 1 pojedynczy włącznik oświetlenia + 1 poj. gniazdko el. (wraz z przewodami elektrycznymi);
4) aneks kuchenny: elektryczny przepływowy ogrzewacz wody, 10 pojedynczych gniazdek elektrycznych;
5) zmywarka w zabudowie podblatowa, szer. 45-50cm, wys. max. 85cm, gł. max. 60cm, poziom hałasu max.45 db, szuflada na sztućce, Klasa energetyczna min. C, zużycie prądu (100 cykli) max. 80kWh;
6) lodówka podblatowa w zabudowie, szer. 55-60cm, wys. 85cm, bezszronowa, pojemność min. 130l;
7) oświetlenie natynkowe, plafony kwadratowe o wymiarach 60 x 60cm (min.55 x 55cm), moc 35- 50W, barwa światła biała ciepła 3000K, zintegrowane niewymienne źródło światła LED, obudowa aluminiowa czarna lub biała, wysokość obudowy maks. 10cm, montaż natynkowy, napięci zasilania 230V, IP20, żywotność min 50000h.
Instalacja wodna oraz kanalizacyjna
1) wykonanie podłączenia do instalacji wody z pomieszczenia kuchni poprowadzonego w posadzce parteru na dł.6,50m. Podłączenie baterii zlewozmywakowej, zmywarki oraz przepływowego ogrzewacza wody do instalacji wody;
2) wykonanie połączenia zlewozmywaka oraz zmywarki z istniejącą kanalizacją sanitarną poprzez poprowadzenie rur ø50 w posadzce parteru w bruździe o wym. 6,50m x 0,3m, gł.0,4m.
Wykonanie podłączenia wody oraz kanalizacji wymaga:
a) skucia fragmentu posadzki przy istniejącym odpływie kanalizacyjnym w istniejącym pomieszczeniu kuchni o pow. około 100 x 100cm, na głębokość ok. 40cm;
b) wykonanie dwukrotnego przewiertu w ścianach o grubości około 40cm, wykonanych z cegły ceramicznej na zaprawie;
c) skucie gresowych płytek podłogowych na pow. 10,0m2;
d) wykonanie bruzdy w posadzce parteru w niepodpiwniczonej części budynku
Po wykonaniu prac należy ułożyć nową posadzkę z płyt gresowych 60 x 60 cm na pow. 10,0m2 wraz z cokołem z tych samych płytek o dł. 10mb.
Stolarka drzwiowa i meblowa
1) zakup oraz montaż drzwi (prawych) do gabinetu, pełnych akustycznych (dźwiękoszczelnych) szer. 90cm, wys. 200cm wraz z ościeżnicą opaskową w ścianie grubości 44cm (okleina w kolorze wenge) – nadproże istniejące;
2) zakup oraz montaż drzwi (prawych) do sekretariatu pełnych szer. 90cm, wys. 200cm wraz z ościeżnicą opaskową w ścianie grubości 38cm (okleina w kolorze wenge) wraz z nadbudową ściany nad ościeżnicą o wysokości 14 i szer. 38cm;
3) zakup oraz montaż drzwi szklanych (prawych) szer. 90, wys. 200cm, ślusarka aluminiowa;
4) drzwi przesuwne do aneksu kuchennego szer. 80cm, chowane w ścianę bezościeżnicowe, białe;
5) meble kuchenne w zabudowie:
- szafka do zabudowy zmywarki (szer. 50cm),
- szafka do zabudowy lodówki (szer. 60cm),
- szafka zlewozmywakowa (55cm),
- szafka stojąca szer. 45cm z 3 szufladami,
- szafki wiszące 4 szt. szer.50cm wys.60cm,
- szafki wiszące 4 szt. szer.50cm, wys.85cm.
Dokładne wymiary należy sprawdzić po zakupie zmywarki, lodówki oraz wykonaniu ścianki działowej.
Korpusy oraz fronty szafek wykonane z laminowanej płyty o grubości min. 18mm, w kolorze białym.
Fronty z płyty akrylowej biały połysk z obrzeżami ABS, w kolorze białym, szafki oraz szuflady z systemem cichego domykania.
Uchwyty w kolorze srebrnym, szczotkowanym o dł.10cm.
Blat z płyty laminowanej.
Ściana przy zlewozmywaku, pomiędzy szafkami a blatem wykończona panelem przyblatowym o wysokości min. 60cm w kolorze blatu.
Dopuszcza się wykonanie zabudowy kuchennej szafkami modułowymi.
6) zlewozmywak ceramiczny nakładany na blat o wymiarach maksymalnie dł.65cm, szer.51cm, gł. komory 20cm, kolor czarny, jednokomorowy z ociekaczem z lewej strony, wyposażony w syfon z wykończeniem w kolorze srebrnym i otworem na baterię.
7) kuchenna bateria zlewozmywakowa – jednouchwytowa, montowana na zlewie, kolor chrom, głowica ceramiczna, zasięg wylewki 200-280mm.
Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Kolorystyka w uzgodnieniu z Zamawiającym.
2. Wytyczne prac:
Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2023 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych oraz stosownymi normatywami w tym zakresie.
3. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) w ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót;
2) w zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót;
3) w zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac.
4. W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót.
5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że teren budowy w trakcie realizacji będzie czynny w godzinach od 7:30 do 19:00 oraz w razie potrzeby w weekendy po uzgodnieniu z Zamawiającym. W związku z powyższym Wykonawca obowiązany jest do zorganizowania terenu budowy w sposób zapewniający dostęp petentom oraz pracownikom urzędu do pomieszczeń biurowych.

Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141956,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199999 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141956,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAH-BUD Mahmoud Mahmoud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481941072

7.3.3) Ulica: Opolska 7

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141956,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie do 5 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania montażu zabudowy kuchennej do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.