eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa krzeseł obrotowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514259

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 25

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-032

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamoweniauw@katowice.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-096e42d1-0127-4465-80bb-4a4c5e9a38d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233188/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Meble ( w tym: meble biurowe, stoły, biurka, siedziska, krzesła i produkty z nimi związane i ich części, zamówienie udzielane w częściach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie publiczne udzielane jest zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.): „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 266 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f7ce3a97-18f0-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BA.I.272.37.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 660261,11 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. krzeseł obrotowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Port lotniczy Katowice-Pyrzowice, zlokalizowanego na lotniczym przejściu granicznym w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Katowice.
Wymagania minimalne.
1. Krzesło musi posiadać:
a) dostateczną stabilność przez wyposażenie go w podstawę co najmniej pięciopodporową z kółkami jezdnymi,
b) kółka miękkie przystosowane do powierzchni twardych,
c) regulację wysokości siedziska; mechanizm regulacji wysokości siedziska powinien być łatwo dostępny i prosty w obsłudze oraz tak usytuowany, aby regulację można było wykonać w pozycji siedzącej,
d) płynną regulację wysokości siedziska
e) regulację wysokości oparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa,
f) oparcie tapicerowane z przodu i z tyłu,
g) regulację kąta pochylenia oparcia z funkcją "anti-shock" - po zwolnieniu blokady oparcie nie uderza w plecy
h) odpowiednie wymiary oparcia i siedziska, zapewniające wygodną pozycję ciała i swobodę ruchów,
i) wyprofilowanie siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia kręgosłupa i ud,
j) możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360° bez jednoczesnej zmiany wysokości oraz położenia kółek,
k) podłokietniki z miękkimi nakładkami z możliwością regulowania wysokości,
l) zagłówek regulowany,
2. Kolorystyka – czarny, grafitowy, granatowy.
3. Wymiary oparcia i siedziska: wysokość całkowita 120-130 cm,
a) wysokość siedziska 45-60 cm,
b) szerokość oparcia 45-50 cm,
c) głębokość siedziska 50-55 cm,
d) szerokość siedziska 50-55 cm,
e) wysokość podłokietników (od siedziska) 15-25 cm,

4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bb- fotele i krzesła Joanna Jakubiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441798925

7.3.3) Ulica: Krzyszkowice 582

7.3.4) Miejscowość: Krzyszkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-445

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2337 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.