eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówModernizacja i rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego COMARCH OPTIMED STANDARD



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja i rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego COMARCH OPTIMED STANDARD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790317038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 12

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 876442284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.liszewska@spzoz.augustow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.augustow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-460f591f-80a7-48a7-a2a7-2914a26b3e07

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego COMARCH OPTIMED STANDARD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-460f591f-80a7-48a7-a2a7-2914a26b3e07

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00403748/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Modernizacja i rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego Comarch Optimed Standard

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki – art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214
ust. 1 pkt 1):
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, ponieważ usługa będąca przedmiotem zamówienia może być świadczona wyłącznie przez jego wykonawcę.
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów ‒ jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-460f591f-80a7-48a7-a2a7-2914a26b3e07

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest modernizacja i rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego Comarch Optimed Standard posiadanego przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie; ul. Szpitalna 12; 16-300 Augustów.
2. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do:
2.1. wdrożenia, czyli instalacji i konfiguracji systemu informatycznego zmodernizowanego i rozbudowanego w ramach realizacji umowy;
2.2. przeniesienia danych z bazy danych aktualnego systemu w zakresie określonym w OPZ;
2.3. integracji z systemami zewnętrznymi użytkowanymi przez Szpital zgodnie z warunkami określonymi w OPZ;
2.4. udzielenia licencji bezterminowej na dostarczony przedmiot umowy, ograniczonej do 150 użytkowników jednocześnie zalogowanych na korzystanie z dostarczonego oprogramowania; warunki na jakich udzielana jest licencja określone zostały
w § 16 niniejszej umowy;
2.5. dostarczenia dokumentacji użytkowej, systemowej i instalacyjnej dla dostarczanych modułów oprogramowania;
2.6. przeprowadzenia szkoleń online i instruktaży stanowiskowych dla personelu Szpitala w ilości 225 osób. Udział w szkoleniach wskazanych do przeszkolenia osób gwarantuje Szpital.
2.7. przeprowadzenie szkoleń z administrowania zmodernizowanym systemem dla personelu informatycznego Szpitala;
2.8. zapewnienia nieograniczonego dostępu do materiałów szkoleniowych w trakcie wdrożenia oraz po jego zakończeniu.
3. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy powinien uwzględnić konieczność zachowania przez Szpital ciągłości realizacji własnych zadań.
4. Strony zobowiązują się do współpracy w celu realizacji przedmiotu umowy.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „COMARCH S.A.” z siedzibą w Krakowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350527377

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II nr 39 a

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610573,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.