Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374111/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00394908/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA NOWEGO OBIEKTU GARAŻOWEGO Z ZAPLECZEM SOCJALNO-SANITARNO-BYTOWYM NA POTRZEBY JEDNOSTKI OSP W JELENIEJ GÓRZE” (zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 46 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„BUDOWA NOWEGO OBIEKTU GARAŻOWEGO Z ZAPLECZEM SOCJALNO-SANITARNO-BYTOWYM NA POTRZEBY JEDNOSTKI OSP W JELENIEJ GÓRZE” (zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ae879e1-2e04-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088502/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa nowego obiektu garażowego z zapleczem socjalno-sanitarno-bytowym na potrzeby jednostki OSP w Jeleniej Górze.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374111
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1968000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie w formule „zaprojektuj i wybuduj” obiektu garażowego (wraz z zapleczem socjalno – sanitarno – bytowym) wyposażonego w wewnętrzne instalacje (wodno – kanalizacyjne, elektryczne, grzewcze, fotowoltaiczne, pompę ciepła, wentylacyjne) system odciągania spalin oraz zintegrowany system alarmowania i ochrony ludności, na potrzeby jednostki OSP w Jeleniej Górze przy ul. Wiejskiej 54.
Zamówienie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Wstępna Promesa Nr Edycja6PGR/2023/1198/PolskiLad.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej na budowę obiektu garażowego z zapleczem socjalno – sanitarno – bytowym na potrzeby jednostki OSP w Jeleniej Górze przy ul. Wiejskiej 54, w oparciu o Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU) wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji i pozwoleń w tym uzyskanie pozwolenia na budowę.
2) Etap II – wykonanie robót budowlanych, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, o której mowa w Etapie I wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie.
3) Działania informacyjne polegające na wykonaniu, dostawie i montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja 6 PGR.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2763810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2214000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&D Przemysław Drabik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880200048
7.3.3) Ulica: Odrodzenia nr 3 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 56-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2214000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) w terminie do 6 miesięcy licząc od daty zawarcia niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany
jest przedłożyć dokumentację projektową oraz uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę;
2) w terminie do 7 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowej i uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, Wykonawca zobowiązany jest zakończyć wykonanie robót budowlanych tj. do dnia 12.09.2025 r. (data podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych);
3) Wykonawca zobowiązany jest na co najmniej 7 dni przed terminem wskazanym w pkt 2) tj. do dnia 05.09.2025 r. zgłosić pisemnie Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego (data zgłoszenia kierownika budowy o zakończeniu robót poprzez wpis do dziennika budowy potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego).
W postępowaniu złożono 3 oferty w tym 1 ofertę po terminie składania tj. o godz. 11:00:44.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Pilchowice II - prace odtworzeniowe po przejściu fali powodziowej - kanał odpływowy, plac manewrowy
- EW Lubachów - wykonanie osłony/zabudowy rurociągu energetycznego
- Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie przeglądu konserwacyjnego wraz z pomiarami elektrycznymi i badania okresowego podestów ruchomych oraz wciągników na FW Gołdap, Śniatowo, Inowrocław, Mogilno oraz Dobrzyń
- REMONT WIADUKTU W CIĄGU ALEI JANA PAWŁA II W JELENIEJ GÓRZE - ETAP II
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 29.04.2025 r. do 05.05.2025 r.
- Poprawa stanu BHP w obiektach energetycznych oraz montaż nowych lub modernizacja istniejących zabezpieczeń stałych na 11 elektrowniach
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.