eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra"BUDOWA NOWEGO OBIEKTU GARAŻOWEGO Z ZAPLECZEM SOCJALNO-SANITARNO-BYTOWYM NA POTRZEBY JEDNOSTKI OSP W JELENIEJ GÓRZE" (zamówienie w formule "zaprojektuj i wybuduj")



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA NOWEGO OBIEKTU GARAŻOWEGO Z ZAPLECZEM SOCJALNO-SANITARNO-BYTOWYM NA POTRZEBY JEDNOSTKI OSP W JELENIEJ GÓRZE” (zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA NOWEGO OBIEKTU GARAŻOWEGO Z ZAPLECZEM SOCJALNO-SANITARNO-BYTOWYM NA POTRZEBY JEDNOSTKI OSP W JELENIEJ GÓRZE” (zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ae879e1-2e04-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088502/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa nowego obiektu garażowego z zapleczem socjalno-sanitarno-bytowym na potrzeby jednostki OSP w Jeleniej Górze.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374111

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1968000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie w formule „zaprojektuj i wybuduj” obiektu garażowego (wraz z zapleczem socjalno – sanitarno – bytowym) wyposażonego w wewnętrzne instalacje (wodno – kanalizacyjne, elektryczne, grzewcze, fotowoltaiczne, pompę ciepła, wentylacyjne) system odciągania spalin oraz zintegrowany system alarmowania i ochrony ludności, na potrzeby jednostki OSP w Jeleniej Górze przy ul. Wiejskiej 54.

Zamówienie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Wstępna Promesa Nr Edycja6PGR/2023/1198/PolskiLad.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej na budowę obiektu garażowego z zapleczem socjalno – sanitarno – bytowym na potrzeby jednostki OSP w Jeleniej Górze przy ul. Wiejskiej 54, w oparciu o Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU) wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji i pozwoleń w tym uzyskanie pozwolenia na budowę.
2) Etap II – wykonanie robót budowlanych, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, o której mowa w Etapie I wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie.
3) Działania informacyjne polegające na wykonaniu, dostawie i montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja 6 PGR.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2763810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2214000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&D Przemysław Drabik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880200048

7.3.3) Ulica: Odrodzenia nr 3 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 56-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2214000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Planowany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia tj. przedmiotu umowy ustala się do 14 miesięcy licząc od daty zawarcia niniejszej umowy, tj. do dnia 13.10.2025 r. (data uzyskania pozwolenia na użytkowanie) przy uwzględnieniu, iż:
1) w terminie do 6 miesięcy licząc od daty zawarcia niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany
jest przedłożyć dokumentację projektową oraz uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę;
2) w terminie do 7 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowej i uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, Wykonawca zobowiązany jest zakończyć wykonanie robót budowlanych tj. do dnia 12.09.2025 r. (data podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych);
3) Wykonawca zobowiązany jest na co najmniej 7 dni przed terminem wskazanym w pkt 2) tj. do dnia 05.09.2025 r. zgłosić pisemnie Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego (data zgłoszenia kierownika budowy o zakończeniu robót poprzez wpis do dziennika budowy potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego).

W postępowaniu złożono 3 oferty w tym 1 ofertę po terminie składania tj. o godz. 11:00:44.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.