eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LiszkiŚwiadczenie usług komunikacyjnych w zakresie: dowozu zorganizowanego uczniów z terenu gminy Liszki w roku szkolnym 2024/2025.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie: dowozu zorganizowanego uczniów z terenu gminy Liszki w roku szkolnym 2024/2025.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Liszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mały Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Liszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c877d09-2c1c-4b1a-b08a-ead33700694d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie: dowozu zorganizowanego uczniów z terenu gminy Liszki w roku szkolnym 2024/2025.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c877d09-2c1c-4b1a-b08a-ead33700694d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011594/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie: dowozu zorganizowanego uczniów z terenu gminy Liszki w roku szkolnym 2024/2025.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415594

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZEAS-262-1/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz zorganizowany uczniów z niepełnosprawnością wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu do szkół oraz ośrodków szkolno-wychowawczych na terenie Krakowa, Radwanowic ,Skawiny i Przegini Duchownej w roku szkolnym 2024/2025”. Usługa będzie realizowana codziennie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii . Ilość uczniów: 26. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdz. III specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 419317,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów zamieszkałych na terenie miejscowości Baczyn i Czułów do Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie i z powrotem w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r., codziennie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii według następującego przebiegu:
1) dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Czułowie z miejscowości Baczyn przez Czułów rozpoczynać się będzie o godzinie 7:30 począwszy od przystanku Baczyn Bór Sanka, dalej Baczyn Dom Ludowy, Baczyn Most drewniany, Czułów Rezerwat Zimny Dół, Czułów Skały, a kończyć się będzie na przystanku Czułów Szkoła.
2) powrót uczniów ze Szkoły Podstawowej w Czułowie do miejscowości Baczyn przez Czułów Skały rozpoczynać się będzie o godzinie 14:30 z przystanku Czułów Szkoła dalej Czułów Skały, Czułów Rezerwat Zimny Dół, Baczyn Most drewniany, Baczyn Dom Ludowy, a kończyć się będzie na przystanku Baczyn Bór Sanka.
2. Dowozem objętych jest 20 uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. przez 189 dni w roku szkolnym 2024/2025 codziennie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii.
3. W przypadku odrabiania zajęć w soboty lub inne dni – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy także w sobotę lub inne wskazane dni.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) w rozdziale III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 54250,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz zorganizowany uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Liszki na zajęcia wychowania fizycznego w roku szkolnym 2024/2025
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Liszki na zajęcia wychowania fizycznego w roku szkolnym 2024/2025 tj.
Zadanie A: dowóz uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 1 im. św. Józefa w Kaszowie na halę sportową w Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach,
Zadanie B: dowóz uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie na salę gimnastyczną w Szkole Podstawowej im. św. Księcia Józefa Poniatowskiego w Mnikowie,
Zadanie C: dowóz uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Kaszowie na halę sportową w Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach oraz na halę sportową w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Rącznej.

ZADANIE A:
Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. św. Józefa w Kaszowie na halę sportową w Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach :

Poniedziałki: grupa 30 uczniów + 2 nauczycieli - dowóz + powrót (10:45-12:25)
grupa 12 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (12:45-14:25)
2 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach: 10:45 do 14:25
Środy: grupa 28 uczniów + 2 nauczycieli - dowóz + powrót (10:45-12:25)
grupa 30 uczniów + 2 nauczycieli - dowóz + powrót (12:45-14:25)
2 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach: 10:45 do 14:25
Piątki: grupa 12 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (9:50-11:30)
grupa 28 uczniów + 2 nauczycieli – dowóz + powrót (11:40-13:30)
2 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach: 9:50 do 13:30

Razem: 3 dni x 2 kursy x 8 km = 48 km (tygodniowo). Łącznie 83 dni, 166 kursów.

ZADANIE B:
Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie na salę gimnastyczną w Szkole Podstawowej im. św. Księcia Józefa Poniatowskiego w Mnikowie

Wtorki: grupa 16 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (6:50-8:45)
grupa 10 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (8:45-10:40)
2 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach od 6:50 do 10:40
Środa lub czwartek: grupa 12 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (6:50-8:45)
1 kurs - Autobus do dyspozycji w godzinach od 6:50 do 8:45

Razem: 1 dzień x 2 kurs x 6 km +1 dzień x 1 kurs x 6 km =18 km (tygodniowo). Łącznie 57 dni, 85 kursów.

ZADANIE C:
Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Kaszowie na halę sportową w Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach

Poniedziałki: grupa 16 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (7:00-8:50)
grupa 17 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (8:50-10:40)
grupa 11 uczniów + nauczyciel – dowóz + powrót (10:40-12:30)
grupa 11 uczniów + nauczyciel – dowóz + powrót (12:30-14:25)
4 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach od 7:00 do 14:25
Czwartki: grupa 16 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (7:00-8:50)
grupa 17 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (8:50-10:40)
grupa 17 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (10:40-12:30)
3 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach od 7:00 do 12:30
Razem: 1 dzień x 4 kursy x 8 km + 1 dzień x 3 kursy x 8 km = 56 km (tygodniowo). Łącznie 54 dni, 188 kursów

Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Kaszowie na halę sportową w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Rącznej

Wtorek lub środa: grupa 11 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (7:00-8:50)
grupa 16 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (8:50-10:40)
grupa 19 uczniów + nauczyciel – dowóz + powrót (10:40-12:30)
grupa 11 uczniów + nauczyciel – dowóz + powrót (12:30-14:25)
4 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach od 7:00 do 14:25
Razem: 1 dzień x 4 kursy x 8 km = 32 km (tygodniowo). Łącznie 28 dni, 112 kursów

Jeden kurs obejmuje dowóz uczniów na zajęcia wychowania fizycznego i powrót uczniów z zajęć wychowania fizycznego.
2. Dowóz odbywać się będzie w okresie od 14 października 2024 r. do 31 maja 2025 r. wg ustalonego harmonogramu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) w rozdziale III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 110244,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487234,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487234,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-BUS Malik Ewa, Malik Konrad S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441952734

7.3.3) Ulica: Czułów 16

7.3.4) Miejscowość: Liszki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-060

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487234,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64910,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo -Usługowa "WITOMPOL" S.J. Witold Zajger, Tomasz Zajger

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441513733

7.3.3) Ulica: Czułów 121

7.3.4) Miejscowość: Liszki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-060

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132721,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa "WITOMPOL"S.J. Witold Zajger, Tomasz Zajger

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441513733

7.3.3) Ulica: Czułów 121

7.3.4) Miejscowość: Liszki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-060

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-14 do 2025-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.