Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420975/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00455391/01 - Wynik z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie: dowozu zorganizowanego uczniów z terenu gminy Liszki w roku szkolnym 2024/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Liszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mały Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Liszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie: dowozu zorganizowanego uczniów z terenu gminy Liszki w roku szkolnym 2024/2025.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c877d09-2c1c-4b1a-b08a-ead33700694d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011594/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie: dowozu zorganizowanego uczniów z terenu gminy Liszki w roku szkolnym 2024/2025.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c877d09-2c1c-4b1a-b08a-ead33700694d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej (ug@liszki.pl) z zastrzeżeniem że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej (ug@liszki.pl) z zastrzeżeniem że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
2. Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://ezamowienia.gov.pl.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Jeżeli Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe osób fizycznych w celu realizacji zamówienia, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Liszki; ul. Mały Rynek 2, 32-060 Liszki;
2) Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego: e-mail: iod@spliszki.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Pzp i aktów wykonawczych;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
2. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZEAS-262-1/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz zorganizowany uczniów z niepełnosprawnością wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu do szkół oraz ośrodków szkolno-wychowawczych na terenie Krakowa, Radwanowic ,Skawiny i Przegini Duchownej w roku szkolnym 2024/2025”. Usługa będzie realizowana codziennie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii . Ilość uczniów: 26. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdz. III specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w przypadku zwiększenia liczby dzieci lub zmiany placówki oświatowej. Maksymalna wartość tych zamówień wynosi do 10% wartości zamówienia podstawowego (dla każdego z zadań).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów zamieszkałych na terenie miejscowości Baczyn i Czułów do Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie i z powrotem w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r., codziennie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii według następującego przebiegu:
1) dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Czułowie z miejscowości Baczyn przez Czułów rozpoczynać się będzie o godzinie 7:30 począwszy od przystanku Baczyn Bór Sanka, dalej Baczyn Dom Ludowy, Baczyn Most drewniany, Czułów Rezerwat Zimny Dół, Czułów Skały, a kończyć się będzie na przystanku Czułów Szkoła.
2) powrót uczniów ze Szkoły Podstawowej w Czułowie do miejscowości Baczyn przez Czułów Skały rozpoczynać się będzie o godzinie 14:30 z przystanku Czułów Szkoła dalej Czułów Skały, Czułów Rezerwat Zimny Dół, Baczyn Most drewniany, Baczyn Dom Ludowy, a kończyć się będzie na przystanku Baczyn Bór Sanka.
2. Dowozem objętych jest 20 uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. przez 189 dni w roku szkolnym 2024/2025 codziennie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii.
3. W przypadku odrabiania zajęć w soboty lub inne dni – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy także w sobotę lub inne wskazane dni.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) w rozdziale III.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w przypadku zwiększenia liczby dzieci lub zmiany placówki oświatowej. Maksymalna wartość tych zamówień wynosi do 10% wartości zamówienia podstawowego (dla każdego z zadań).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz zorganizowany uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Liszki na zajęcia wychowania fizycznego w roku szkolnym 2024/2025
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Liszki na zajęcia wychowania fizycznego w roku szkolnym 2024/2025 tj.
Zadanie A: dowóz uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 1 im. św. Józefa w Kaszowie na halę sportową w Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach,
Zadanie B: dowóz uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie na salę gimnastyczną w Szkole Podstawowej im. św. Księcia Józefa Poniatowskiego w Mnikowie,
Zadanie C: dowóz uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Kaszowie na halę sportową w Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach oraz na halę sportową w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Rącznej.
ZADANIE A:
Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. św. Józefa w Kaszowie na halę sportową w Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach :
Poniedziałki: grupa 30 uczniów + 2 nauczycieli - dowóz + powrót (10:45-12:25)
grupa 12 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (12:45-14:25)
2 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach: 10:45 do 14:25
Środy: grupa 28 uczniów + 2 nauczycieli - dowóz + powrót (10:45-12:25)
grupa 30 uczniów + 2 nauczycieli - dowóz + powrót (12:45-14:25)
2 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach: 10:45 do 14:25
Piątki: grupa 12 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (9:50-11:30)
grupa 28 uczniów + 2 nauczycieli – dowóz + powrót (11:40-13:30)
2 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach: 9:50 do 13:30
Razem: 3 dni x 2 kursy x 8 km = 48 km (tygodniowo). Łącznie 83 dni, 166 kursów.
ZADANIE B:
Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie na salę gimnastyczną w Szkole Podstawowej im. św. Księcia Józefa Poniatowskiego w Mnikowie
Wtorki: grupa 16 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (6:50-8:45)
grupa 10 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (8:45-10:40)
2 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach od 6:50 do 10:40
Środa lub czwartek: grupa 12 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (6:50-8:45)
1 kurs - Autobus do dyspozycji w godzinach od 6:50 do 8:45
Razem: 1 dzień x 2 kurs x 6 km +1 dzień x 1 kurs x 6 km =18 km (tygodniowo). Łącznie 57 dni, 85 kursów.
ZADANIE C:
Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Kaszowie na halę sportową w Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach
Poniedziałki: grupa 16 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (7:00-8:50)
grupa 17 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (8:50-10:40)
grupa 11 uczniów + nauczyciel – dowóz + powrót (10:40-12:30)
grupa 11 uczniów + nauczyciel – dowóz + powrót (12:30-14:25)
4 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach od 7:00 do 14:25
Czwartki: grupa 16 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (7:00-8:50)
grupa 17 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (8:50-10:40)
grupa 17 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (10:40-12:30)
3 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach od 7:00 do 12:30
Razem: 1 dzień x 4 kursy x 8 km + 1 dzień x 3 kursy x 8 km = 56 km (tygodniowo). Łącznie 54 dni, 188 kursów
Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Kaszowie na halę sportową w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Rącznej
Wtorek lub środa: grupa 11 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (7:00-8:50)
grupa 16 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (8:50-10:40)
grupa 19 uczniów + nauczyciel – dowóz + powrót (10:40-12:30)
grupa 11 uczniów + nauczyciel – dowóz + powrót (12:30-14:25)
4 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach od 7:00 do 14:25
Razem: 1 dzień x 4 kursy x 8 km = 32 km (tygodniowo). Łącznie 28 dni, 112 kursów
Jeden kurs obejmuje dowóz uczniów na zajęcia wychowania fizycznego i powrót uczniów z zajęć wychowania fizycznego.
2. Dowóz odbywać się będzie w okresie od 14 października 2024 r. do 31 maja 2025 r. wg ustalonego harmonogramu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) w rozdziale III.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-14 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w przypadku zwiększenia liczby dzieci lub zmiany placówki oświatowej. Maksymalna wartość tych zamówień wynosi do 10% wartości zamówienia podstawowego (dla każdego z zadań).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (KRS, CEIDG).
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają odpowiednie zezwolenia, licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną przed dniem 15 sierpnia 2013 r. na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 180 z późn. zm.) lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane po dniu 15 sierpnia 2013 r. na podstawie i na zasadach określonych w art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym i Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym Dyrektywę Rady 96/26/WE.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) W zakresie doświadczenia:
Minimalny poziom warunku: Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienia o wartości:
Dla zadania nr 1:
- nie niższej niż 100 000,00 zł (sto tysięcy 00/100 zł) brutto polegające na wykonaniu usługi w zakresie dowozu zorganizowanego osób z niepełnosprawnością (o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia);
Dla zadania nr 2:
- nie niższej niż 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 zł) brutto polegające na wykonaniu usługi w zakresie dowozu zorganizowanego osób (o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia);
Dla zadania nr 3:
- nie niższej niż 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy 00/100 zł) brutto polegające na wykonaniu usługi w zakresie dowozu zorganizowanego osób (o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia);
b) w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Minimalny poziom warunku: Wykonawca spełni warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej:
Dla zadania 1:
- czterema kierowcami posiadającymi prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji zawodowych lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.),
- czterema opiekunami, będącymi osobami pełnoletnimi, posiadającymi kurs udzielania pierwszej pomocy.
Dla zadania 2:
- jednym kierowcą posiadającym prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji zawodowych lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.),
- jednym opiekunem, będącym osobą pełnoletnią, posiadającą kurs udzielania pierwszej pomocy.
Dla zadania 3:
- dwoma kierowcami posiadającymi prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji zawodowych lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.),
Uwaga: Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.
c) w zakresie zdolności technicznej:
Minimalny poziom warunku: Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia:
Dla zadania nr 1:
- minimum cztery pojazdy samochodowe przeznaczone konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób (łącznie z kierowcą) przystosowane do przewozu zorganizowanej grupy uczniów posiadających niepełnosprawności ruchowe, w tym przynajmniej jeden pojazd wyposażony w podnośnik/windę lub najazd/rampa dla wózków.
Dla zadania nr 2:
- minimum jeden pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu powyżej 20 osób (łącznie z kierowcą) przystosowany do przewozu zorganizowanej grupy uczniów.
Dla zadania nr 3:
- minimum dwa pojazdy samochodowe przeznaczone konstrukcyjnie do przewozu powyżej 32 osób (łącznie z kierowcą) przystosowane do przewozu zorganizowanej grupy uczniów.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania :
1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp o przynależności do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) Zezwolenia, licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydanej przed dniem 15 sierpnia 2013 r. na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 180 z późn. zm.) lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego po dniu 15 sierpnia 2013 r. na podstawie i na zasadach określonych w art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym i Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym Dyrektywę Rady 96/26/WE;
2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi zał. nr 4 do SWZ;
3) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
4) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Na ofertę składają się wypełnione i podpisane dokumenty:1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ – oryginał podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru załącznik nr 2 do SWZ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawców składających ofertę wspólnie podpisane kwalifikowanym podpisem - jeżeli dotyczy;
4) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnika, o którym mowa w pkt 5 - jeżeli dotyczy;
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia są zobowiązani:1) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy;
2) do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału potwierdza jego spełnienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postepowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (podmiotowe środki dowodowe).
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę, zawierającą w swojej treści następujące postanowienia:
1) Wykonawcy wspólnie realizujący umowę wyznaczą spośród siebie podmiot (Lidera) upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę. Lider będzie upoważniony także do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę;
2) umowa musi zostać zawarta na czas nie krótszy niż czas trwania umowy w sprawie niniejszego zamówienia z Zamawiającym;
3) zakaz zmian postanowień umowy bez zgody Zamawiającego;
4) wskazanie rachunku bankowego, na który będą dokonywane płatności za usługi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ – dla danego zadania.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ – dla danego zadania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-24 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e -Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm.):1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
INNE PRZETARGI LISZKI
więcej: przetargi LISZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wieleń w okresie od 07.01.2025r. do 27.06.2025r."
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych oraz dzieci niepełnosprawnych pięcioletnich i sześcioletnich z trenu Gminy Łobez do placówek oświatowych w 2025r.
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Chocianów do placówek oświatowych w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów dowożonych do placówek szkolnych w okresie styczeń - czerwiec w roku szkolnym 2024/2025
- Usługa kompleksowego zorganizowania 26 wycieczek jednodniowych dla uczniów Technikum wraz z opiekunami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.