eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikŚwiadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366067087

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@avia-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.avia-swidnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność w zakresie sportu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3856b2b9-6b43-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/59e99788-5465-4506-b8b2-49514930e690

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal/ (dane odbiorcy: Urząd Miasta Świdnik, adres skrytki ePUAP: /umswidnik/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej (email: kontakt@avia-swidnik.pl)
2. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Formularza dostępnego na ePUAP, (Dane odbiorcy: Urząd Miasta Świdnik, adres skrytki ePUAP: /umswidnik/SkrytkaESP) uprzednio zaszyfrowaną za pomocą miniPortal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: A. INFORMACJE OGÓLNE
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal/ (dane odbiorcy: Miejski Klub Sportowy Avia Świdnik Spółka z o.o., adres skrzynki ePUAP: /MKSAVIA/esp) oraz poczty elektronicznej (email: kontakt@avia-swidnik.pl)
2. Zamawiający upoważnia członków komisji przetargowej do kontaktu z Wykonawcami za pośrednictwem email: kontakt@avia-swidnik.pl
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji”
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopi dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę przekazania ich do ePUAP.
7. Zamawiający przekazuje link w miniPortalu do postępowania
(https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/59e99788-5465-4506-b8b2-49514930e690) oraz ID postępowania (59e99788-5465-4506-b8b2-49514930e690). Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej Postępowania.

B. SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI (NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT)
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email kontakt@avia-swidnik.pl
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał
w niniejszym postępowaniu (Miejski Klub Sportowy AVIA Świdnik, ul. Sportowa 2, 21-040 Świdnik,
tel. +48 81 524 41 83, kontakt@avia-swidnik.pl, http://avia-swidnik.pl);
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (dowóz i przywóz) zawodników, trenerów, opiekunów, kierowników drużyn, masażystów zespołów sportowych MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej na zawody sportowe w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (od stycznia 2023 roku) zgodnie z harmonogramem rozgrywek dla poszczególnych sekcji, a także transportu na turnieje, mecze sparingowe i inne wydarzenia o charakterze sportowym nie uwzględnione w ww. harmonogramach.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części:
a. Część nr 1 – transport dla pierwszych zespołów MKS Avia Świdnik sp. z o.o. sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej
b. Część nr 2 – transport dla grup młodzieżowych działających w strukturach MKS Avia Świdnik
sp. z o.o.
3. Łączna zaplanowana odległość w ramach powyższych wyjazdów jest uzależniona od nr części:
a. Część nr 1 – pierwsze zespoły: 26 000 km,
b. Część nr 2 – grupy młodzieżowe: 33 000 km.
4. Na potrzeby ustalenia ceny oferty należy przyjąć, że:
Część nr 1:
a. R1 – cena brutto za przejazd autokarem powyżej 35 osób na trasie do 50 km (ryczałt) stanowić będzie około 0,5% łącznej szacowanej odległości w ramach planowanych wyjazdów (3 przejazdy),
b. K1 – cena brutto za 1 km przejazdu autokarem powyżej 35 osób na trasach powyżej 50 km stanowić będzie około 99,5 % łącznej szacowanej odległości w ramach planowanych wyjazdów (25 850 km),

Uwaga:
Powyższe założenia stanowią jedynie przyjętą przez Zamawiającego szacowaną odległość w ramach planowanych wyjazdów i została sporządzona na podstawie usług transportowych świadczonych na rzecz Zamawiającego w latach ubiegłych. Rzeczywista odległość wyjazdów w okresie obowiązywania umowy może się różnić od przyjętych szacunków.

Przejazd na trasie do 50 km rozliczany będzie kwotą ryczałtu, natomiast jeżeli trasa przejazdu przekroczy 50 km całość trasy począwszy od 1 km rozliczana będzie w oparciu o cenę jednostkową za kilometr.
5. Usługi w zakresie transportu odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz.U. z 2022 r., poz.988 ze zm.), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U. z 2020 r. , poz. 8 ze zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r., poz. 2201).
6. Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny umożliwiający wykonanie całości zamówienia, przy założeniu, że:
a) terminy wyjazdów poszczególnych grup na trasach mogą się pokrywać;
b) jeden kurs może dotyczyć różnej ilości przewożonych osób (pojazd będzie wskazywany w zależności od ilości przewożonych osób – bus (autokar) do 20, 30 osób lub autokar powyżej 35 osób – dotyczy części nr 2).
7. Wykonawca ubezpieczy pojazdy (OC) i pasażerów (NNW) od wszelkich szkód mogących powstać podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
8. Wykonawca zapewnia przewożonym osobom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, przy założeniu, że:
a) busy (autokary) do 20 i 30 osób oraz autokar powyżej 35 osób wyposażone będą w klimatyzację, autokary z min. 35 miejsc siedzących dodatkowo będą wyposażone w barek kawowy, WC, DVD.
b) rok produkcji busa (autokaru) do 20, 30 osób oraz autokaru powyżej 35 osób nie może być wcześniejszy niż 2010.
9. Cena brutto przejazdu na trasie do 50 km (ryczałt) oraz cena brutto za kilometr określona przez Wykonawcę będzie stanowiła wszystkie koszty jakie poniesie Zamawiający w prowadzonych rozliczeniach za wykonywanie usług w zakresie przewozu. Zamawiający pokrywa koszty związane
z noclegami i wyżywieniem kierowcy jedynie w przypadku wyjazdów dłuższych niż 1 dzień. Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. postojowe.
10. Wykonawca rozpocznie naliczanie kilometrów realizowanych wyjazdów z chwilą wyjazdu z miejsca zbiórki tj. ul. Sportowa 2, 21-040 Świdnik, naliczanie zakończy się z chwilą powrotu na miejsce zbiórki tj. ul. Sportowa 2, 21-040 Świdnik. Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego.
11. Wykonawca zapewni przewóz najkrótszą możliwą trasą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
12. Zamawiający będzie informował Wykonawcę najpóźniej 3 dni przed planowanym wyjazdem o terminie realizacji wyjazdu i liczbie uczestników wyjazdu.
13. Oferowana cena brutto przejazdu na trasie do 50 km (ryczałt) oraz cena przejazdu za 1 kilometr podana przez Wykonawcę zostaje ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom ani waloryzacji w pierwszych miesiącach świadczenia usługi, w okresie wskazanym w umowie.
14. Rozliczenia za wykonanie usługi będą prowadzone w okresach miesięcznych do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym została wykonana usługa na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT.
15. Rozliczenie wyjazdów będzie odbywało się w oparciu o stawki określone w poszczególnych przedziałach cenowych w zależności od rodzaju środka transportu, bus (autokar) do 20, 30 osób lub autokar powyżej 35 osób.
16. Wykonawca będzie składał fakturę po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wykazu przejazdów na trasie do 50 km lub przejechanych kilometrów w miesiącu rozliczeniowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty należy wyrazić w złotych polskich – PLN, cyfrowo i słownie z dwoma miejscami po przecinku. W złotych polskich będą również prowadzone rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą wartość procentową (P).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (dowóz i przywóz) zawodników, trenerów, opiekunów, kierowników drużyn, masażystów zespołów sportowych MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej na zawody sportowe w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (od stycznia 2023 roku) zgodnie z harmonogramem rozgrywek dla poszczególnych sekcji, a także transportu na turnieje, mecze sparingowe i inne wydarzenia o charakterze sportowym nie uwzględnione w ww. harmonogramach.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części:
a. Część nr 1 – transport dla pierwszych zespołów MKS Avia Świdnik sp. z o.o. sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej
b. Część nr 2 – transport dla grup młodzieżowych działających w strukturach MKS Avia Świdnik
sp. z o.o.
3. Łączna zaplanowana odległość w ramach powyższych wyjazdów jest uzależniona od nr części:
b. Część nr 2 – grupy młodzieżowe: 33 000 km.
4. Na potrzeby ustalenia ceny oferty należy przyjąć, że:

Część nr 2:
a. R1 – cena brutto za przejazd busem (autokarem) do 20 osób na trasie do 50 km (ryczałt) stanowić będzie około 10,5 % łącznej szacowanej odległości w ramach planowanych wyjazdów (69 przejazdów),
b. R2 – cena brutto za przejazd busem (autokarem) do 30 osób na trasie do 50 km (ryczałt) stanowić będzie około 1,5 % łącznej szacowanej odległości w ramach planowanych wyjazdów (10 przejazdów),
c. K1 – cena brutto za 1 km przejazdu busem (autokarem) do 20 osób na trasach powyżej 50 km stanowić będzie około 79% łącznej szacowanej odległości w ramach planowanych wyjazdów (26 000 km),
d. K2 – cena brutto za 1 km przejazdu busem (autokarem) do 30 osób na trasach powyżej 50 km stanowić będzie około 7,5 % łącznej szacowanej odległości w ramach planowanych wyjazdów (2 500 km),
e. K3 – cena brutto za 1 km przejazdu autokarem powyżej 35 osób na trasach powyżej 50 km stanowić będzie około 1,5 % łącznej szacowanej odległości w ramach planowanych wyjazdów (500 km).

Uwaga:
Powyższe założenia stanowią jedynie przyjętą przez Zamawiającego szacowaną odległość w ramach planowanych wyjazdów i została sporządzona na podstawie usług transportowych świadczonych na rzecz Zamawiającego w latach ubiegłych. Rzeczywista odległość wyjazdów w okresie obowiązywania umowy może się różnić od przyjętych szacunków.

Przejazd na trasie do 50 km rozliczany będzie kwotą ryczałtu, natomiast jeżeli trasa przejazdu przekroczy 50 km całość trasy począwszy od 1 km rozliczana będzie w oparciu o cenę jednostkową za kilometr.
5. Usługi w zakresie transportu odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz.U. z 2022 r., poz.988 ze zm.), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U. z 2020 r. , poz. 8 ze zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r., poz. 2201).
6. Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny umożliwiający wykonanie całości zamówienia, przy założeniu, że:
a) terminy wyjazdów poszczególnych grup na trasach mogą się pokrywać;
b) jeden kurs może dotyczyć różnej ilości przewożonych osób (pojazd będzie wskazywany w zależności od ilości przewożonych osób – bus (autokar) do 20, 30 osób lub autokar powyżej 35 osób – dotyczy części nr 2).
7. Wykonawca ubezpieczy pojazdy (OC) i pasażerów (NNW) od wszelkich szkód mogących powstać podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
8. Wykonawca zapewnia przewożonym osobom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, przy założeniu, że:
a) busy (autokary) do 20 i 30 osób oraz autokar powyżej 35 osób wyposażone będą w klimatyzację, autokary z min. 35 miejsc siedzących dodatkowo będą wyposażone w barek kawowy, WC, DVD.
b) rok produkcji busa (autokaru) do 20, 30 osób oraz autokaru powyżej 35 osób nie może być wcześniejszy niż 2010.
9. Cena brutto przejazdu na trasie do 50 km (ryczałt) oraz cena brutto za kilometr określona przez Wykonawcę będzie stanowiła wszystkie koszty jakie poniesie Zamawiający w prowadzonych rozliczeniach za wykonywanie usług w zakresie przewozu. Zamawiający pokrywa koszty związane
z noclegami i wyżywieniem kierowcy jedynie w przypadku wyjazdów dłuższych niż 1 dzień. Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. postojowe.
10. Wykonawca rozpocznie naliczanie kilometrów realizowanych wyjazdów z chwilą wyjazdu z miejsca zbiórki tj. ul. Sportowa 2, 21-040 Świdnik, naliczanie zakończy się z chwilą powrotu na miejsce zbiórki tj. ul. Sportowa 2, 21-040 Świdnik. Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego.
11. Wykonawca zapewni przewóz najkrótszą możliwą trasą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
12. Zamawiający będzie informował Wykonawcę najpóźniej 3 dni przed planowanym wyjazdem o terminie realizacji wyjazdu i liczbie uczestników wyjazdu.
13. Oferowana cena brutto przejazdu na trasie do 50 km (ryczałt) oraz cena przejazdu za 1 kilometr podana przez Wykonawcę zostaje ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom ani waloryzacji w pierwszych miesiącach świadczenia usługi, w okresie wskazanym w umowie.
14. Rozliczenia za wykonanie usługi będą prowadzone w okresach miesięcznych do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym została wykonana usługa na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT.
15. Rozliczenie wyjazdów będzie odbywało się w oparciu o stawki określone w poszczególnych przedziałach cenowych w zależności od rodzaju środka transportu, bus (autokar) do 20, 30 osób lub autokar powyżej 35 osób.
16. Wykonawca będzie składał fakturę po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wykazu przejazdów na trasie do 50 km lub przejechanych kilometrów w miesiącu rozliczeniowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty należy wyrazić w złotych polskich – PLN, cyfrowo i słownie z dwoma miejscami po przecinku. W złotych polskich będą również prowadzone rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą wartość procentową (P).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże:

a) należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej dwóch usług w zakresie przewozu osób,

b) dysponuje osobami z kwalifikacjami kierowcy, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia tj. w zakresie części nr 1 tj. - posiada co najmniej jednego kierowcę autokaru powyżej 35 osób, w zakresie części nr 2 - posiada co najmniej po jednym kierowcy na busa (autokar) do 20, 30 osób i autokar powyżej 35 osób, przy czym w zakresie części nr 1 i 2 - w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu z odpowiednimi kwalifikacjami,

c) dysponuje niezbędnym do realizacji zamówienia sprzętem tj. w zakresie części nr 1 - dysponuje co najmniej jednym autokarem posiadającym min. 35 miejsc siedzących z klimatyzacją, barkiem kawowym, WC, DVD, nie starszym niż 2010 r., w zakresie części nr 2 - dysponuje co najmniej jednym busem (autokarem) posiadającym do 20, 30 miejsc i autokarem posiadającym min. 35 miejsc siedzących z klimatyzacją, nie starszymi niż 2010 r. Busy i autokary muszą być wyposażone w klimatyzację, autokar z min. 35 miejsc siedzących musi być wyposażony dodatkowo barek kawowy, WC, DVD.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty, które należy złożyć na wezwanie:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które należy złożyć na wezwanie:
3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5) wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.
1) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które zakresy prac wykonają poszczególni wykonawcy. Składają oświadczenie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3 Zmiany mogą być wprowadzane, o ile nie zmierzają one do obejścia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie zmierzają do zmiany treści oferty, w zakresie elementów, które doprowadziły do wyboru tego Wykonawcy.
4 Zmiany, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, mogą w szczególności dotyczyć:
A. zmian wiążących się z nadzwyczajną zmianą stosunków gospodarczych lub ekonomicznych;
B. zmian wynikających ze zmiany stanu prawnego, w tym również zmian przepisów związkowych Polskiego Związku Piłki Nożnej, Polskiego Związku Piłki Siatkowej lub organizatorów rozgrywek odnoszących się do działalności Zamawiającego;
C. zmian szczególnie uzasadnionych interesem publicznym lub ważnym interesem Strony,
D. zmian wiążących się ze zmniejszeniem zakresu rzeczowego usługi lub zwiększeniem zakresu rzeczowego, spowodowanego względami organizacyjnymi lub finansowymi których nie można było przewidzieć.
5.Wprowadzenie zmian do Umowy wymaga formy pisemnego aneksu zawierającego uzasadnienie ich wprowadzenia.
6. Jeżeli zmiany, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, mają wpływ na wysokość wynagrodzenia, dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na jego wysokość, z zastrzeżeniem że zmiana wynagrodzenia na tej podstawie nie przekroczy 10 % pierwotnej wartości zamówienia

Zamawiający ponadto przewiduje możliwość waloryzacji. Żadna ze Stron umowy nie będzie uprawniona do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy przed upływem 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia wykonywania umowy oraz w przypadku gdy wskaźnik wzrostu cen towarów i usług po upływie powyższego okresu w porównaniu miesięcznym nie przekroczy 5%.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Formularza dostępnego na ePUAP uprzednio zaszyfrowaną za pomocą miniPortal. Dane odbiorcy: Miejski Klub Sportowy Avia Świdnik sp. z o.o., adres skrytki ePUAP: /MKSAVIA/esp lub Urząd Miasta Świdnik, adres skrytki ePUAP: /umswidnik/SkrytkaESP).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.