Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00369526/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjno-biurowego – siedziby Nadleśnictwa Strzebielino (przetarg II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzebielino z siedzibą w Luzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Stutthofu 47
1.5.2.) Miejscowość: Luzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.strzebielino@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzebielino.gdansk.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-87aa20d9-2c89-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjno-biurowego – siedziby Nadleśnictwa Strzebielino (przetarg II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87aa20d9-2c89-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00276146/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjno-biurowego - siedziby Nadleśnictwa Strzebielino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1759092,41 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1659092,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie budynku administracyjno-biurowego – siedziby Nadleśnictwa Strzebielino, zlokalizowanego pod adresem: ul. Ofiar Stutthofu 47, 84-242 Luzino, na dz. nr 1447, obr. Luzino, gm. Luzino wraz z reprezentowaniem Zamawiającego w czynnościach związanych z przekazaniem budynku do użytkowania.
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ, obejmująca:
1) projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany, zatwierdzone decyzją Starosty Wejherowskiego nr AB.6740.5.151.2022.5 z dnia 02.11.2023 r. o pozwoleniu na budowę,
2) projekty wykonawcze (wielobranżowe),
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: „STWiORB”),
4) Przedmiary robót, z zastrzeżeniem, nie mają one charakteru zamkniętego i definitywnego, a jedynie stanowią wykaz robót podstawowych z podaniem ich ilości, pozwalającym Wykonawcy na sporządzenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2166600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2166600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OMNIS Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dampc & Drawc Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366827753
7.3.3) Ulica: Młyńska
7.3.4) Miejscowość: Luzino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2166600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie Sali rozpraw o charakterze specjalnym (niejawnym) z pomieszczeniami towarzyszącymi w budynku Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Zielińskiego 1
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN ORAZ ..
- BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
- Wykonanie instalacji współpracy Systemu Kontroli Dostępu z istniejącym Systemem Sygnalizacji Pożarowej Szpitala Klinicznego MSWiA z W-MCO w Olsztynie
- Remont istniejącej infrastruktury warsztatów szkolnych wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia
- REALIZACJA INWESTYCJI: MODERNIZACJA I USPRAWNIENIE FUNKCJONOWANIA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. WAPIENNE I SĘKOWA, NA TERENIE GMINY SĘKOWA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.