Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388510/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy” Etap I i Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Dębica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umdebica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_debica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy” Etap I i Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27107a47-3533-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017195/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 „Przebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy” Etap I i Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.35.2024.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 719659,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Część 1: Przebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy Etap I
Roboty budowlane polegające na przebudowie oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy na odcinku od Rodzinnych Ogródków Działkowych „Relaks” do skrzyżowania z ul. Słoneczną Etap I obejmujące m.in.
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe oraz roboty ziemne
2. Wykopanie rowu kablowego pod kabel zasilający
3. Ułożenie rurarzu wraz ze światłowodem
4. Demontaż i utylizację istniejących słupów stalowych
5. Zabudowę fundamentów 150/200 pod słupy stalowe ocynkowane
Dokumentacja techniczna obejmuje Etap I i Etap II przebudowy oświetlenia ulicznego
Przedmiotem zamówienia jest Etap I przebudowy oświetlenia ulicznego, który obejmuje m.in. wykopanie rowu kablowego pod kabel zasilający, ułożenie rurarzu wraz ze światłowodem, demontaż i utylizację istniejących słupów stalowych zabudowę fundamentów 150/200 pod słupy stalowe ocynkowane.
Uwaga !
Wykonawca zobowiązany jest wycenić ofertę na podstawie załączonych przedmiarów.
Ponadto Zamawiający wymaga, by Wykonawca danej części zamówienia dokonał:
• ustalenia z inwestorem harmonogramu realizacji prac w taki sposób, aby nie kolidował z robotami wykonawcy ciągu pieszo- rowerowego wyłonionego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy oraz robotami branży teletechnicznej wykonywanymi przez Multimedia Polska S.A.,
• protokolarnego odbioru robót przez Generalnego Wykonawcę przy współudziale Zamawiającego i przedstawiciela Zarządu Dróg Powiatowych,
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla danej części zawiera Sekcja B SWZ oraz dokumentacja załączona do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 420469,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Część 2: Przebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy Etap II
Roboty budowlane polegające na przebudowie oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy na odcinku od Rodzinnych Ogródków Działkowych „Relaks” do skrzyżowania z ul. Słoneczną Etap II obejmujące m.in.
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe oraz roboty ziemne (w razie konieczności)
2. Montaż słupów stalowych ocynkowanych 9 m na wcześniej zabudowanych fundamentach
3. Montaż opraw LED-1 i LED-2
4. Wyposażenie szafy SO-R Dębica w wyłącznik nadmiarowo-prądowy
5. Odłączenie fazy L3 od słupów DI.1-DI.10 i uruchomienie jej na sztywno poza zegarem sterującym
Dokumentacja techniczna obejmuje Etap I i Etap II przebudowy oświetlenia ulicznego
Przedmiotem zamówienia jest Etap II przebudowy oświetlenia ulicznego, który obejmuje m.in. montaż słupów stalowych ocynkowanych 9 m na wcześniej zabudowanych fundamentach, montaż wysięgników i opraw LED-1 i LED-2, wyposażenie szafy SO-R Dębica w wyłącznik nadmiarowo-prądowy, odłączenie fazy L3 od słupów DI.1-DI.10 i uruchomienie jej na sztywno poza zegarem sterującym.
Uwaga !
Wykonawca zobowiązany jest wycenić ofertę na podstawie załączonych przedmiarów.
Ponadto Zamawiający wymaga, by Wykonawca danej części zamówienia dokonał:
• ustalenia z inwestorem harmonogramu realizacji prac w taki sposób, aby nie kolidował z robotami wykonawcy ciągu pieszo- rowerowego wyłonionego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy oraz robotami branży teletechnicznej wykonywanymi przez Multimedia Polska S.A.,
• protokolarnego odbioru robót przez Generalnego Wykonawcę przy współudziale Zamawiającego i przedstawiciela Zarządu Dróg Powiatowych,
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla danej części zawiera Sekcja B SWZ oraz dokumentacja załączona do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 299190,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240255,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa AC-DC Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722426882
7.3.3) Ulica: Lipiny 219A
7.3.4) Miejscowość: Pilzno
7.3.5) Kod pocztowy: 39-220
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "AC-DC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "AC-DC" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174906,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212838,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174906,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa AC-DC Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722426882
7.3.3) Ulica: Lipiny 219A
7.3.4) Miejscowość: Pilzno
7.3.5) Kod pocztowy: 39-220
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "AC-DC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "AC-DC" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174906,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Nasadzenia drzew i krzewów, ich utrzymanie oraz wycinka na gruntach stanowiących własność Gminy Miasta Dębica.
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych
- DIETET. ŚR. SPOŻ. SPEC. PRZEZN. ŻYWIEN.: MLEKO DLA NIEMOWLĄT W P. I, DIETA KOMPLETNA W P. II ORAZ DIETA NIEKOMPLETNA WSPOMAG. LECZENIE RAN - SUPLEMENT DIETY W P. III DLA AP. SZPIT. W ZOZ W D-CY
- Sukcesywny zakup i dostawa żywności w 2025r. dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy
- Dostawa paliw płynnych w roku kalendarzowym 2025 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z terenem przyległym oraz utrzymaniem zieleni a także sprzątania w pomieszczeniach Ośrodka Kuratorskiego nr 6 w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.