eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaPrzebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy" Etap I i Etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy” Etap I i Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Dębica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umdebica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_debica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy” Etap I i Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27107a47-3533-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017195/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 „Przebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy” Etap I i Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.35.2024.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 719659,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Część 1: Przebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy Etap I
Roboty budowlane polegające na przebudowie oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy na odcinku od Rodzinnych Ogródków Działkowych „Relaks” do skrzyżowania z ul. Słoneczną Etap I obejmujące m.in.
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe oraz roboty ziemne
2. Wykopanie rowu kablowego pod kabel zasilający
3. Ułożenie rurarzu wraz ze światłowodem
4. Demontaż i utylizację istniejących słupów stalowych
5. Zabudowę fundamentów 150/200 pod słupy stalowe ocynkowane
Dokumentacja techniczna obejmuje Etap I i Etap II przebudowy oświetlenia ulicznego
Przedmiotem zamówienia jest Etap I przebudowy oświetlenia ulicznego, który obejmuje m.in. wykopanie rowu kablowego pod kabel zasilający, ułożenie rurarzu wraz ze światłowodem, demontaż i utylizację istniejących słupów stalowych zabudowę fundamentów 150/200 pod słupy stalowe ocynkowane.
Uwaga !
Wykonawca zobowiązany jest wycenić ofertę na podstawie załączonych przedmiarów.
Ponadto Zamawiający wymaga, by Wykonawca danej części zamówienia dokonał:
• ustalenia z inwestorem harmonogramu realizacji prac w taki sposób, aby nie kolidował z robotami wykonawcy ciągu pieszo- rowerowego wyłonionego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy oraz robotami branży teletechnicznej wykonywanymi przez Multimedia Polska S.A.,
• protokolarnego odbioru robót przez Generalnego Wykonawcę przy współudziale Zamawiającego i przedstawiciela Zarządu Dróg Powiatowych,
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla danej części zawiera Sekcja B SWZ oraz dokumentacja załączona do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 420469,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Część 2: Przebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy Etap II
Roboty budowlane polegające na przebudowie oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy na odcinku od Rodzinnych Ogródków Działkowych „Relaks” do skrzyżowania z ul. Słoneczną Etap II obejmujące m.in.
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe oraz roboty ziemne (w razie konieczności)
2. Montaż słupów stalowych ocynkowanych 9 m na wcześniej zabudowanych fundamentach
3. Montaż opraw LED-1 i LED-2
4. Wyposażenie szafy SO-R Dębica w wyłącznik nadmiarowo-prądowy
5. Odłączenie fazy L3 od słupów DI.1-DI.10 i uruchomienie jej na sztywno poza zegarem sterującym
Dokumentacja techniczna obejmuje Etap I i Etap II przebudowy oświetlenia ulicznego
Przedmiotem zamówienia jest Etap II przebudowy oświetlenia ulicznego, który obejmuje m.in. montaż słupów stalowych ocynkowanych 9 m na wcześniej zabudowanych fundamentach, montaż wysięgników i opraw LED-1 i LED-2, wyposażenie szafy SO-R Dębica w wyłącznik nadmiarowo-prądowy, odłączenie fazy L3 od słupów DI.1-DI.10 i uruchomienie jej na sztywno poza zegarem sterującym.
Uwaga !
Wykonawca zobowiązany jest wycenić ofertę na podstawie załączonych przedmiarów.
Ponadto Zamawiający wymaga, by Wykonawca danej części zamówienia dokonał:
• ustalenia z inwestorem harmonogramu realizacji prac w taki sposób, aby nie kolidował z robotami wykonawcy ciągu pieszo- rowerowego wyłonionego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy oraz robotami branży teletechnicznej wykonywanymi przez Multimedia Polska S.A.,
• protokolarnego odbioru robót przez Generalnego Wykonawcę przy współudziale Zamawiającego i przedstawiciela Zarządu Dróg Powiatowych,
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla danej części zawiera Sekcja B SWZ oraz dokumentacja załączona do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 299190,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240255,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa AC-DC Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722426882

7.3.3) Ulica: Lipiny 219A

7.3.4) Miejscowość: Pilzno

7.3.5) Kod pocztowy: 39-220

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174906,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212838,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174906,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa AC-DC Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722426882

7.3.3) Ulica: Lipiny 219A

7.3.4) Miejscowość: Pilzno

7.3.5) Kod pocztowy: 39-220

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174906,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.