eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów"Przebudowa ul. Parkowej wraz z zagospodarowaniem Zalewu nad Czarną w Staszowie" w systemie zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Parkowej wraz z zagospodarowaniem Zalewu nad Czarną w Staszowie” w systemie zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158648305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ul. Parkowej wraz z zagospodarowaniem Zalewu nad Czarną w Staszowie” w systemie zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b866857-7073-4a98-8815-5c616e5afd26

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063073/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Przebudowa ul. Parkowej wraz z zagospodarowaniem Zalewu nad Czarną w Staszowie w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406544

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.25.8.2024.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5974322,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę ul. Parkowej wraz z zagospodarowaniem Zalewu nad Czarną w Staszowie, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) I Etap – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej tj. wykonanie prac projektowych, obejmujących zakres planowanych robót budowlanych, zgodnie z zakresem opisanym w programie funkcjonalno – użytkowym (stanowiącym załącznik do opisu przedmiotu zamówienia) wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub decyzji o pozwoleniu na budowę, jeśli będzie wymagana oraz zakres prac wskazany w pkt. 3 poniżej.
2) II Etap - wykonanie robót budowlanych, wynikających z programu funkcjonalno – użytkowego, zgodnie z opracowaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz:
a) obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (dotyczy wymaganych prawem przypadków),
b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. protokoły, instrukcje obsługi i konserwacji zamontowanych urządzeń, świadectwa dopuszczenia, atesty oraz DTR zamontowanych urządzeń, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, instrukcje eksploatacji i użytkowania obiektu/ów),
c) przeprowadzenie regulacji i rozruchu technologicznego wraz z przekazaniem nowych instalacji do eksploatacji,
d) przeszkolenie użytkowników w zakresie nowo zainstalowanych urządzeń,
e) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej, pamiątkowej o źródłach finansowania zadania przed przystąpieniem do II Etapu
f) przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania
oraz zakres prac wskazany w pkt. 4 poniżej.
3. I Etap przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) pozyskanie niezbędnych materiałów (np. map do celów projektowych),
2) uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznej wersji projektu budowlanego,
3) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (również w wersji elektronicznej – na płycie DVD/ pendrive z nośnikami danych w formacie pdf, dwg, doc. - w ilości 1 egz.), zwanej dalej w umowie dokumentacją projektowo – kosztorysową obejmującą w szczególności:
a) dokumentację projektową (projekt budowlany/techniczny obejmujący wszystkie branże) - w ilości 5 egz. w wersji papierowej,
b) przedmiar robót i kosztorys inwestorski – w ilości po 2 egz. w wersji papierowej, (również w wersji elektronicznej – na płycie DVD/ pendrive z nośnikami danych w formacie pdf, ath. - w ilości 1 egz.)
c) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – w ilości 1 egz. w wersji papierowej, (również w wersji elektronicznej – na płycie DVD/ pendrive z nośnikami danych w formacie pdf, doc. - w ilości 1 egz.)
4) uzyskanie koniecznych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganych do przystąpienia do realizacji przedmiotowego zadania,
5) uzyskanie i dostarczenie prawomocnej decyzji o pozwolenia na budowę,
6) inne konieczne prace niezbędne dla prawidłowego wykonania I Etapu przedmiotu umowy.
4. II Etap przedmiotu zamówienia, obejmuje w szczególności:
1) Przebudowę ul. Parkowej:
a) wykonanie nowej nawierzchni drogi z miejscowym wzmocnieniem konstrukcji jezdni,
b) przebudowę istniejących ciągów pieszych poprzez wymianę nawierzchni, podbudowy, krawężników z ich dostosowaniem do obowiązujących przepisów (warunków technicznych),
c) dostosowanie elementów organizacji ruchu,
d) przebudowę/rozbudowę kanalizacji deszczowej i wodociągowej,
e) wykonanie kanału teletechnicznego;
f) rozebranie oraz ponowne ułożenie kostki w zakresie wykonania światłowodu
2) Przebudowę ul. Kwiatowej:
a) wykonanie nowej nawierzchni drogi z miejscowym wzmocnieniem konstrukcji jezdni,
b) przebudowę istniejących ciągów pieszych poprzez wymianę nawierzchni, podbudowy, krawężników z ich dostosowaniem do obowiązujących przepisów (warunków technicznych),
c) dostosowanie elementów organizacji ruchu,
d) wykonanie zatoki równoległej z wygenerowaniem 4 miejsc postojowych;
e) montaż stalowych słupków parkingowych (stałych),
f) przebudowa/rozbudowa kanalizacji deszczowej i wodociągowej,
g) wykonanie kanału teletechnicznego.
3) Wykonanie utwardzenia pobocza istniejącej drogi przy kanale rzeki Czarnej, łączącej Zalew nad Czarną z ul. Parkową.
4) Wykonanie przyłącza wody wraz z doprowadzeniem do elementów małej architektury.
5) Budowa kontenerowego budynku WC wraz z dojściami i przyłączami.
6) Przebudowa kładki nad kanałem rzeki Czarnej łączącej ciąg pieszy ul. Szkolnej z Zalewem nad Czarną (przebudowa polega na demontażu starej kładki i montażu nowej o konstrukcji stalowej i nawierzchni drewnianej (kompozytowej) wraz z dostosowaniem dojść do nowej kładki i oświetleniem).
7) Rozbudowa oświetlenia terenu Zalewu nad Czarną (siedem nowych słupowych punktów świetlnych).
8) Budowa pomostu o konstrukcji drewnianej nad kanałem rzeki Czarnej analogicznym do już istniejących, wraz z dojściami.
9) Budowa placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej/piaskowej w miejscu istniejącego z powiększeniem powierzchni i dostosowaniem ciągów pieszych;
10) Dostosowanie z przebudową ciągu pieszego wału południowego i wschodniego zbiornika po uprzednim wykonaniu zabezpieczenia skarpy.
11) Zakup i montaż areatora/fontanny napowietrzających zbiornik wodny wraz z instalacją zasilającą.
12) Zakup i montaż elementów małej architektury wraz z urządzeniem zieleni.
13) Inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie II Etapu przedmiotu zamówienia.
5. Zamówienie będzie realizowane z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja 8.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 12 SWZ.
3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 48 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Termin wykonania zamówienia: 450 dni od dnia podpisania umowy, w tym wykonanie I etapu w terminie 240 dni od dnia podpisania umowy.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), tj.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Do przedmiotowego postępowania zostały złożone cztery oferty, tj.:
1. (oferta nr 1) - Konsorcjum Firm: Lider: Marian Adamczyk ‘’ADMA” Zakład Remontowo- Budowlany, ul. Tadeusza Kościuszki 64, 28-200 Staszów, Partner: Przedsiębiorstwo Budowlano – Inżynieryjne ‘’ADMA” Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 64, 28-200 Staszów - cena ogółem brutto: 6 690 000,00 zł, okres gwarancji i rękojmi 72 miesiące,
2. (oferta nr 2) - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych COMPLEX Mateusz Chłodnicki, Moszyny 47, 28-210 Bogoria - cena ogółem brutto: 5 336 654,00 zł, okres gwarancji i rękojmi 72 miesiące,
3. (oferta nr 3) PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MEABUD MICHAŁ JAMROŻY, Góra 15A, 28-142 Tuczępy - cena ogółem brutto: 7 766 619,08 zł, okres gwarancji i rękojmi 72 miesiące,
4. (oferta nr 4) - Zbigniew Dziuba Usługi Remontowo – Budowlane, Koniemłoty ul. Szkolna 31, 28-200 Staszów - cena ogółem brutto: 6 800 000,00 zł, okres gwarancji i rękojmi 72 miesiące.
Oferta z najniższą ceną, tj. 5 336 654,00 zł brutto – oferta nr 2, przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj.: kwotę ogółem brutto 4 000 345,00 zł (słownie złotych: cztery miliony trzysta czterdzieści pięć 00/100).
Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5336654,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7766619,08 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.