Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00372141/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport uczniów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych
wraz z opieką w roku szkolnym 2023/2024 – nr 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 27
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport uczniów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczychwraz z opieką w roku szkolnym 2023/2024 – nr 5
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c6070e4-4656-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/461/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dowożenie z wyznaczonego miejsca do IX Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach, ul. Chrobrego 4 (IX LO) w Zespole Szkół nr 3 w Katowicach oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: uczniowie z autyzmem, zespołem Aspergera oraz niepełnosprawnością sprzężoną
Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć w IX LO zgodnie z planem zajęć (orientacyjnie między 7:00 a 16:05).
TRASA 1 – 1 dziecko na wózku (trasa o długości około 24 km/dzień)
Wymagane są:
pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 2 dzieci + 1 miejsca dla dziecka na wózku + 2 miejsca dla kierowcy opiekuna,
elektryczna winda służąca do wjazdu dziecka na wózku,
pasy mocujące wózek z dzieckiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 95555,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. 2. Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Zespołu Szkół Specjalnych w Siemianowicach Śląskich, ul. Myśliwiecka 6 (ZSSp.) oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: uczniowie z niepełnosprawnością intelektualna w stopniu umiarkowanym i znacznym, niepełnosprawnością sprzężoną
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie między godz. 16:25 lub wcześniej, zgodnie z planem zajęć.
TRASA 2 – 1 dziecko (trasa o długości około 14 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 3 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 95555,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17 (ZSPdDN) i Centrum Rozwoju Dzieci Bardziej Kreatywne w Katowicach, ul. Józefowska 5 (CR) oraz powrótRodzaj niepełnosprawności: ZSPdDN - uczniowie niesłyszący i słabo słyszący, z niepełnosprawnością sprzężoną; CR – dzieci z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 7:40 do ZSPdDN i godz. 7:50 do CR, odwożenie między godz. 14:25 a 15:50, zgodnie z planem zajęć.
TRASA 3 – 2 dzieci (trasa o długości około 16 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 4 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 95555,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Szkoły Podstawowej nr 7 Specjalnej w Katowicach, ul. Szkolna 5 (SPS-7), Miejskiego Przedszkola nr 67 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach, Al. Roździeńskiego 88 (MP-67) i Miejskiego Przedszkola nr 35 w Katowicach, ul. Rybnicka 1 (MP-35) oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: SPS-7 - uczniowie i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, z niepełnosprawnością sprzężoną - autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, MP-67 - oddziały integracyjne dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, niepełnosprawnością, ruchową, w tym afazją, z autyzmem i ze sprzężeniami, słabowidzące, MP-35 - dzieci z niepełnosprawnością ruchową w tym afazją, MP-58 – dzieci z niepełnosprawnością ruchową w tym afazją, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem.
Dowożenie na godz. 7:50 do MP-67, godz. 8:00 do SPS-7, godz. 8:10 do MP-35, odwożenie o godz. 15:20 z MP-35, godz. 15:30 z SPS-7 i godz. 15:40 z MP-67 (lub wcześniej, zgodnie z planem zajęć).
TRASA 4 – 3 dzieci (trasa o długości około 28 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 5 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 122777,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21492,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łach Adrian Lider Trans Przewóz Osób Autokarem
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6292192161
7.3.3) Ulica: ul. Laski 119
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁACH ADRIAN Lider Trans Przewóz Osób Autokarem
jakie przetargi wygrała firma
ŁACH ADRIAN Lider Trans Przewóz Osób Autokarem
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-23 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muscar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5492463144
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55728,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-16 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPIDER Mateusz Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5492453915
7.3.3) Ulica: ul. Wiślana 16
7.3.4) Miejscowość: Brzezinka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-16 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.W Skorpion Marek Piotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6441064742
7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 5
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK PIOTROWSKI FIRMA WIELOBRANŻOWA "SKORPION"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK PIOTROWSKI FIRMA WIELOBRANŻOWA "SKORPION"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105638,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-16 do 2024-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont mieszkań V/2025
- Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu "STOP SMOG w GZM"
- Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice (32 części)
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolny Nr 21 w Katowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu "Najnowsze zmiany w prawie pracy"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby zabezpieczenia skarp na odcinku autostrady A1 w miejscowości Siemonia.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego z przeznaczeniem na remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni tłuczniowej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski w 2025 r.
- Dostawa 2038 ton materiałów kamiennych łamanych: kliniec sortowany 4-31,5 mm z przeznaczeniem na remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna
- Dostawa kruszywa drogowego na rok 2025 dla Gminy Wojcieszków
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/11/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.