Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00004057/01 - Wynik z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów i wychowanków z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno – wychowawczych w roku kalendarzowym 2023 wraz z odwozem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SZCZUCINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: CUW SZCZUCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365028056
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rudnickiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Szczucin
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-230
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwszczucin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/cuwszczucin
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów i wychowanków z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno – wychowawczych w roku kalendarzowym 2023 wraz z odwozem.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82593e13-6be6-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00454871/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów i wychowanków z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno – wychowawczych w roku kalendarzowym 2023 wraz z odwozem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82593e13-6be6-11ed-abdb-a69c1593877c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dowóz uczniów i wychowanków
z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno – wychowawczych
w roku kalendarzowym 2023 wraz z odwozem ”
Dowóz dzieci do Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Pniu i Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Skrzynce będzie realizowany w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych dni wolnych od nauki, natomiast do Ośrodków Rewalidacyjno - Wychowawczych w dni pracy tych placówek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale B w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Postępowanie w sytuacjach awaryjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 ustawy Pzp):Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 114 ustawy Pzp):
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli załączy koncesję, licencję lub zezwolenie na wykonywanie działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. przewóz osób.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 ustawy Pzp):
Warunek: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli załączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia a z dokumentu będzie wynikało że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 80 000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 ustawy Pzp):
Warunek 1:
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem dwóch usług dowozu (objętych dwiema odrębnymi umowami) minimum 10 uczniów niepełnosprawnych do szkół i/lub placówek oświatowych w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert oraz załączyć dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży wypełniony Załącznik Nr 2: Informacje na temat doświadczenia, a z dokumentów tych będzie wynikało, że Wykonawca wykazał się wykonaniem lub wykonywaniem dwóch usług dowozu (objętych dwiema odrębnymi umowami) minimum 10 uczniów niepełnosprawnych do szkół i/lub placówek oświatowych w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert oraz załączyć dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Warunek 2:
Wykonawca musi wykazać, że:
a) dysponuje ilością minimum trzech kierowców posiadających prawo jazdy, wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie;
b) dysponuje dwoma osobami do opieki w czasie wykonywania usługi dowozu posiadającymi właściwe kwalifikacje do sprawowania opieki nad osobami w czasie ich dowozu do placówek.
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży wypełniony:
- Załącznik nr 3: Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - wraz z wykazem osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- Załącznik nr 6: Oświadczenie o posiadaniu uprawnień - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
(w szczególności oświadczenie o posiadaniu, przez osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia tj. w przypadku kierowców prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia natomiast w przypadku opiekunów ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy
a z dokumentów tych będzie wynikało że Wykonawca:
a) dysponuje ilością minimum trzech kierowców posiadających prawo jazdy, wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie;
b) dysponuje dwoma osobami do opieki w czasie wykonywania usługi dowozu posiadającymi właściwe kwalifikacje do sprawowania opieki nad osobami w czasie ich dowozu do placówek tj. ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.
Warunek 3:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym
w szczególności zamawiający wymaga:
- dwóch sprawnych technicznie środków transportu, w tym jeden o ilości co najmniej 16 miejsc siedzących drugi o ilości co najmniej 10 miejsc siedzących przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych tj. wyposażonych w rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do pojazdu oraz w pasy bezpieczeństwa,
w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca, w zależności od potrzeb, zapewni fotelik lub inne urządzenie przytrzymujące (np. podkładka) w celu odpowiedniego zabezpieczenia ucznia/wychowanka w trakcie podróży.
- jeden sprawny technicznie środek transportu zastępczy o ilości co najmniej 16 miejsc siedzących dla realizacji zamówienia w przypadku ewentualnych awarii.
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży wypełniony załącznik Nr 4: Wykaz sprzętu do wykonania zadania z którego będzie wynikało, że Wykonawca:
- dysponuje dwoma sprawnymi technicznie środkami transportu, w tym jednym o ilości co najmniej 16 miejsc siedzących, drugim o ilości co najmniej 10 miejsc siedzących przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z oświadczeniem, że dowóz/odwóz odbywać się będzie sprawnymi technicznie środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych tj. wyposażonymi w rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do pojazdu oraz w pasy bezpieczeństwa, w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto w zależności od potrzeb, zapewnię fotelik lub inne urządzenie przytrzymujące
(np. podkładka) w celu odpowiedniego zabezpieczenia ucznia/wychowanka w trakcie podróży.
- dysponuje jednym sprawnym technicznie środkiem transportu zastępczym o ilości co najmniej 16 miejsc siedzących dla realizacji zamówienia w przypadku ewentualnych awarii.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) do dnia, w którym upływa termin składania ofert tj. do dnia 2 grudnia 2022 r. do godziny 08:00.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.2. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-31
INNE PRZETARGI SZCZUCIN
więcej: przetargi SZCZUCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.