eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osowiec-TwierdzaModernizacja i doposażenie infrastruktury turystycznej w Biebrzańskim Parku Narodowym



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i doposażenie infrastruktury turystycznej w Biebrzańskim Parku Narodowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIEBRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200667985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 8

1.5.2.) Miejscowość: Osowiec-Twierdza

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biebrza.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biebrza.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i doposażenie infrastruktury turystycznej w Biebrzańskim Parku Narodowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a2055d7-4ee7-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398532/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 184335,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana dachu turystycznej wieży obserwacyjnej.
Zakres prac budowlanych:
a) wymiana poszycia wieży poprzez wymianę deskowania dachu wieży na styk, przy wykorzystaniu desek o grubości 25 mm,
b) dwukrotna impregnacja grzybobójcza desek i płyt metodą smarowania preparatami olejowymi,
c) pokrycie dachu papą podkładową na podłożu drewnianym jednowarstwowo, pokrycie dachu gontem bitumicznym,
d) wywóz i utylizacja konstrukcji drewnianych wieży i elementów wyposażenia powstałych w wyniku wymiany.
Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana poszycia dachowego wiaty
Zakres prac budowlanych w szczególności obejmuje:
a) wymiana poszycia wiaty poprzez wymianę deskowania dachu wiaty na styk, przy wykorzystaniu desek o grubości 25 mm,
b) dwukrotna impregnacja grzybobójcza desek i płyt metodą smarowania preparatami olejowymi,
c) pokrycie dachu papą podkładową na podłożu drewnianym jednowarstwowo,
d) pokrycie dachu gontem bitumicznym,
e) wykonanie obróbek blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 35 cm,
f) wywóz i utylizacja konstrukcji drewnianych wiaty i elementów wyposażenia powstałych w wyniku wymiany.
Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 93495,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest oznaczenie turystyczne za pomocą tabliczek informacyjno-turystycznych
Zakres prac budowlanych:
a) wykonanie 80 szt. słupków drewnianych (klasa drewna min. C24) o przekroju 8 x 8 cm, o dł. 300 cm,
b) impregnacja grzybobójcza i drewnochronna słupków (impregnacja słupka na długości ok. 90 cm preparatem impregnującym - masa gruntująca (przyjaznym dla środowiska) izolującym od wilgoci i przed grzybami w kolorze czarnym, pozostała część słupka zaimpregnowana preparatem typu drewnochron lub innym w kolorze brązowym), Zabezpieczenie impregnatem elementów drewnianych należy dokonać przed montażem w terenie (w warunkach i wg zasad zgodnych z kartą techniczną i kartą produktu danego środka, ze zwróceniem szczególnej uwagi na długość okresu utrwalania się preparatu w drewnie),
c) wykonanie 80 zestawów piktogramów (z płyty kompozytowej według załączników graficznych) i przymocowanie (przykręcenie) ich do słupków (górna krawędź piktogramu po obsadzeniu w odległości 20 – 30 cm od dolnej krawędzi okapu daszku w uzgodnieniu z Zamawiającym),
d) obsadzenie 80 szt. słupków w gruncie (na głębokość ok. 70 cm; w zależności od gruntu), słup ma być umocowany w gruncie w sposób zapewniający mu pełną stabilność i zaklinowanie w gruncie z zachowaniem pionów.
e) wykonanie daszku jednospadowego o wym. 30 x 30 cm (deskowanie gr. 2,5 cm; papa jednowarstwowo, dobrana do zaleceń producenta gontu; gont bitumiczny), mocowany do słupka gwoździami ocynkowanymi.

Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 55880,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana drewnianej bramy i drewnianego ogrodzenia
Zakres prac budowlanych:
a) demontaż i utylizacja starego ogrodzenia,
b) budowa ogrodzenia z przęseł drewnianych o wymiarze przęseł ok. 2,60 m x 1,60 m (łącznie z wykończeniem czapką) i łącznej długości (wraz z furtką i bramą) 26,90 m, wysokości 1,5 m, na słupkach stalowych ocynkowanych o rozstawie 2,60 m z profili zamkniętych 60x40x15 mm/odkosy szt. 14, obsadzonych w stopach przęsła (4 deski 0,17 x 2,5 m grub. 32 mm) oraz z 2 profili 100 x 100 mm – brama,-=
c) zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi,
d) obudowę słupków metalowych malowanych drewnem z okrąglaków oraz zamontowanie tzw. czapek,
e) montaż furtki o szerokości 1,2 m i bramy o szerokości skrzydeł do 4,90 m i wysokości 1,50 m w kolorze zbliżony do brązowego, o szerokości (światło bramy) ok. 490 cm,
f) dwukrotną impregnację bali i krawędziaków preparatami olejowymi w kolorze ciemny brąz.

Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262300-4 - Betonowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

4.5.5.) Wartość części: 23577,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12880,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24477,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12880,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMIX Emilia Czyżyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7191540603

7.3.3) Ulica: ul. J Kochanowskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12880,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-05

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105798,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105798,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105798,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMIX Emilia Czyżyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7191540603

7.3.3) Ulica: ul. J Kochanowskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105798,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63233,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63233,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63233,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMIX Emilia Czyżyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7191540603

7.3.3) Ulica: ul. J Kochanowskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63233,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26679,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SEBEX Sebastian Szebiotko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5421827544

7.3.3) Ulica: Mikaszówka 7

7.3.4) Miejscowość: Płaska

7.3.5) Kod pocztowy: 16-326

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.