Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00398532/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
- 2023/BZP 00035273/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i doposażenie infrastruktury turystycznej w Biebrzańskim Parku Narodowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIEBRZAŃSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200667985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 8
1.5.2.) Miejscowość: Osowiec-Twierdza
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biebrza.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biebrza.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i doposażenie infrastruktury turystycznej w Biebrzańskim Parku Narodowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a2055d7-4ee7-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398532/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 184335,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana dachu turystycznej wieży obserwacyjnej.Zakres prac budowlanych:
a) wymiana poszycia wieży poprzez wymianę deskowania dachu wieży na styk, przy wykorzystaniu desek o grubości 25 mm,
b) dwukrotna impregnacja grzybobójcza desek i płyt metodą smarowania preparatami olejowymi,
c) pokrycie dachu papą podkładową na podłożu drewnianym jednowarstwowo, pokrycie dachu gontem bitumicznym,
d) wywóz i utylizacja konstrukcji drewnianych wieży i elementów wyposażenia powstałych w wyniku wymiany.
Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana poszycia dachowego wiatyZakres prac budowlanych w szczególności obejmuje:
a) wymiana poszycia wiaty poprzez wymianę deskowania dachu wiaty na styk, przy wykorzystaniu desek o grubości 25 mm,
b) dwukrotna impregnacja grzybobójcza desek i płyt metodą smarowania preparatami olejowymi,
c) pokrycie dachu papą podkładową na podłożu drewnianym jednowarstwowo,
d) pokrycie dachu gontem bitumicznym,
e) wykonanie obróbek blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 35 cm,
f) wywóz i utylizacja konstrukcji drewnianych wiaty i elementów wyposażenia powstałych w wyniku wymiany.
Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 93495,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest oznaczenie turystyczne za pomocą tabliczek informacyjno-turystycznychZakres prac budowlanych:
a) wykonanie 80 szt. słupków drewnianych (klasa drewna min. C24) o przekroju 8 x 8 cm, o dł. 300 cm,
b) impregnacja grzybobójcza i drewnochronna słupków (impregnacja słupka na długości ok. 90 cm preparatem impregnującym - masa gruntująca (przyjaznym dla środowiska) izolującym od wilgoci i przed grzybami w kolorze czarnym, pozostała część słupka zaimpregnowana preparatem typu drewnochron lub innym w kolorze brązowym), Zabezpieczenie impregnatem elementów drewnianych należy dokonać przed montażem w terenie (w warunkach i wg zasad zgodnych z kartą techniczną i kartą produktu danego środka, ze zwróceniem szczególnej uwagi na długość okresu utrwalania się preparatu w drewnie),
c) wykonanie 80 zestawów piktogramów (z płyty kompozytowej według załączników graficznych) i przymocowanie (przykręcenie) ich do słupków (górna krawędź piktogramu po obsadzeniu w odległości 20 – 30 cm od dolnej krawędzi okapu daszku w uzgodnieniu z Zamawiającym),
d) obsadzenie 80 szt. słupków w gruncie (na głębokość ok. 70 cm; w zależności od gruntu), słup ma być umocowany w gruncie w sposób zapewniający mu pełną stabilność i zaklinowanie w gruncie z zachowaniem pionów.
e) wykonanie daszku jednospadowego o wym. 30 x 30 cm (deskowanie gr. 2,5 cm; papa jednowarstwowo, dobrana do zaleceń producenta gontu; gont bitumiczny), mocowany do słupka gwoździami ocynkowanymi.
Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 55880,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana drewnianej bramy i drewnianego ogrodzeniaZakres prac budowlanych:
a) demontaż i utylizacja starego ogrodzenia,
b) budowa ogrodzenia z przęseł drewnianych o wymiarze przęseł ok. 2,60 m x 1,60 m (łącznie z wykończeniem czapką) i łącznej długości (wraz z furtką i bramą) 26,90 m, wysokości 1,5 m, na słupkach stalowych ocynkowanych o rozstawie 2,60 m z profili zamkniętych 60x40x15 mm/odkosy szt. 14, obsadzonych w stopach przęsła (4 deski 0,17 x 2,5 m grub. 32 mm) oraz z 2 profili 100 x 100 mm – brama,-=
c) zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi,
d) obudowę słupków metalowych malowanych drewnem z okrąglaków oraz zamontowanie tzw. czapek,
e) montaż furtki o szerokości 1,2 m i bramy o szerokości skrzydeł do 4,90 m i wysokości 1,50 m w kolorze zbliżony do brązowego, o szerokości (światło bramy) ok. 490 cm,
f) dwukrotną impregnację bali i krawędziaków preparatami olejowymi w kolorze ciemny brąz.
Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
4.5.5.) Wartość części: 23577,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12880,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24477,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12880,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMIX Emilia Czyżyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7191540603
7.3.3) Ulica: ul. J Kochanowskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12880,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105798,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105798,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105798,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMIX Emilia Czyżyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7191540603
7.3.3) Ulica: ul. J Kochanowskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105798,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63233,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63233,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63233,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMIX Emilia Czyżyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7191540603
7.3.3) Ulica: ul. J Kochanowskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63233,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26679,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SEBEX Sebastian Szebiotko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5421827544
7.3.3) Ulica: Mikaszówka 7
7.3.4) Miejscowość: Płaska
7.3.5) Kod pocztowy: 16-326
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU SEBEX Sebastian Szebiotko
jakie przetargi wygrała firma
PPHU SEBEX Sebastian Szebiotko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI OSOWIEC-TWIERDZA
więcej: przetargi OSOWIEC-TWIERDZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.