eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBO - L15/08/IX - Pracownia przyszłości w Szkole Podstawowej nr 42 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Katowicach dla dzieci z dzielnicy Szopienice



Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO - L15/08/IX - Pracownia przyszłości w Szkole Podstawowej nr 42 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Katowicach
dla dzieci z dzielnicy Szopienice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno- Przedszkolny nr 12 Katowice

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP12 Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384110136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiosny ludów

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-374

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 256 82 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpod42@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp12katowice.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO - L15/08/IX - Pracownia przyszłości w Szkole Podstawowej nr 42 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Katowicach
dla dzieci z dzielnicy Szopienice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e83c982-419f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365821

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/458/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem kompleksową modernizację sali zajęć na potrzeby sali przyrodniczo-komputerowej wraz z doposażeniem, w szczególności:
1. Zakres robót budowlanych :
 demontaż drzwi,
 demontaż wyposażenia pomieszczenia zaplecza salki,
 wyniesienie mebli i wyposażenia z sali,
 wykucie otworu na drzwi,
 wykucie otworu dla instalacji wywiewnej dygestorium,
 dostawa i montaż stolarki drzwiowej wraz obrobieniem ścian i montażem nadproża, samozamykaczem,
 licowanie ścian płytkami wraz z przygotowaniem podłoża,
 dostawa i montaż nawietrzaków w oknach,
 uzupełnienie wykładziny PVC,
 malowanie ścian i sufitu,
 dostawa i montaż wyposażenia,
 utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.

2. Zakres robót instalacyjnych sanitarnych:
 przebicie otworów w ścianach,
 wykucie bruzd,
 wykonanie pasów tynku,
 dostawa i montaż, zlewozmywak żeliwny wraz z podłączeniem i baterią,
 instalacja wod-kan.,
 montaż rur wywiewnych z blachy,
 utylizacja materiału z rozbiórki.

3. Zakres robót instalacyjnych elektrycznych:
 demontaż łączników podtynkowych,
 demontaż gniazd instalacyjnych,
 demontaż przewodów kabelkowych,
 demontaż puszek,
 demontaż belek montażowych,
 montaż kanałów instalacyjnych z PVC wraz z osprzętem,
 montaż wyłącznika instalacyjnego 3 biegunowego,
 przewody kabelkowe,
 wykucie otworu,
 montaż tablicy rozdzielczej wraz z wykuciem wnęki,
 montaż puszek,
 montaż łączników,
 montaż gniazd instalacyjnych,
 wykucie bruzd i zaprawianie bruzd,
 wymiana opraw oświetleniowych,
 montaż opraw oświetlenia awaryjnego,
 montaż szafy natynkowej,
 instalacja kabel światłowodowy, komplet,
 przewód sieci komputerowej,
 sprawdzenie i pomiary elektryczne,
 utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także ze dokumentacją postępowania i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wymienione przez Zamawiającego dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198998,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198998,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198998,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Usługowo Handlowa MABAPA Piotr Chudoba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6311118209

7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 427

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198998,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.