Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274397/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami- postępowanie powtórzone- współfinansowane przez Ministerstwo Finansów w ramach uzupełnienia subwencji ogólnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUBIENKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Dubienka
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-145
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dubienka.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dubienka.eurzad.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3b65871-f37e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami- postępowanie powtórzone- współfinansowane przez Ministerstwo Finansów w ramach uzupełnienia subwencji ogólnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3b65871-f37e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274397
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.1a.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej z przyłączami w pasie drogi wojewódzkiej nr 816 relacji Terespol – Dorohuska – Zosin w m. Dubienka, ul. ppor. Bogusława Krawczyka dz. nr 409 oraz ul. 3 Maja, -Zatylna-Rynek-k.ppor. B.Krawczyka, dz. nr 165/2, 296, 434, 440, 444/2, 445/1, 1517 obręb 0002
2. Zakres robót obejmuje budowę kanału sanitarnego metodą bezwykopową za pomocą przewiertu kierunkowego wykonanego zgodnie z projektem technicznym.
Szczegółowe wymiary sieci:
- Kanał sanitarny o długości 966,0m z rur PE-HD 100-RC SDR 17 Dn 200 wykonany metodą przewiertu kierunkowego;
-Budowa 20 przyłączy kanalizacji sanitarnej o długości 110,0m z rur PCV-U DN160 ;
- rura osłonowa PE-HD DN 250 o długości 12,0m;
- rura osłonowa PE-HD DN 300 o długości 15,0m;
- budowie studni rewizyjnych dn 1000 z betonu – 19 szt;
- budowa studni inspekcyjnej dn 425 PE – 20 szt.
3. Sieć wykonana będzie metoda przewiertu kierunkowego. Głębokość komór technologicznych w granicach od 3,50m p.p.t. – 2,0 m p.p.t., szerokość 2,0m. Głębokość wykopów zgodnie ze spadkiem sieci., szerokość wykopu ok. 0,90m
4. Sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków – ze względu na zły stan techniczny istniejąca sieć kanalizacji sanitarnej wykonana z rur kamionkowych podlega całkowitej przebudowie wraz ze studniami. Przebudowa kanalizacji sanitarnej wykonać zgodnie z projektem i podłączyć do niej wszystkie przyłącza.
5. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia określają:
1) Dokumentacja techniczna – zebrane w Załączniku nr 8 do SWZ - zawierająca w szczególności:
- Przedmiary robót;
- Projekt zagospodarowania terenu;
- Rysunki techniczne;
- Decyzje i udogodnienia.
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947437,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1299919,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947437,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Obsługi” Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5631866852
7.3.4) Miejscowość: Okopy Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 22-175
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947437,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzcianka
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.