Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00360109/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00360190/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem i serwis mat wejściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090538318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Warszawy 5
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-681
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 261 417 001; 261 417 449
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.sierek@10wsk.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem i serwis mat wejściowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ecc19b3-27bc-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209094/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 wymiany mat serwisowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360109
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 73/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 294287,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem i serwis mat wejściowych- zgodnie z formularzem cenowym minimalnymi parametrami technicznymi mat wejściowych oraz zapisami w SWZ
Usługa wynajmu i serwisu mat wejściowych polegająca na wymianie mat wg załącznika - "Wykaz miejsc", określający usytuowanie miejsc ułożenia mat. Termin wymiany mat następuje zgodnie z terminami podanymi w formularzu cenowym. Maty wejściowe muszą spełniać minimalne warunki techniczne określone z załączniku "Minimalne parametry techniczne mat wejściowych".
Wymiana mat w wyszczególnionych miejscach Szpitala odbywać się będzie za potwierdzeniem wykonania usług w siedzibie Zamawiającego pod nadzorem osoby wskazanej w §7 ust.2 umowy lub osoby upoważnionej przez tę osobę za podpisem. Wymiana nie może utrudnić i zakłócić pracy Szpitala.
W przypadku pilnej konieczności wykonania działań serwisowych Wykonawca wykona je w terminie
(podanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) dni roboczych od momentu zgłoszenia. Zgłoszenia może dokonać osoba wskazana w § 7 pkt.2 . Za dodatkowe działania przyjmuje się zmianę ilości mat, miejsc, częstotliwości wykonania usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39532000-0 - Maty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279580,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290850,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279580,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MultiClean Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811908547
7.3.3) Ulica: Polska
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-401
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MULTICLEAN LORENC SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MULTICLEAN LORENC SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279580,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy drobnego sprzętu i dostawy sukcesywne materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej na okres 24 miesięcy
- Zapewnienie stałej całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach i na terenie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera w Bydgoszczy
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 10 zadań
- Świadczenie usługi ochrony obiektu Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Bydgoszczy oraz świadczenie usługi ochrony obiektu Zakładu Higieny Weterynaryjnej Oddziału Terenowego w Toruniu.
- DOSTAWY STYMULATORÓW DO NEUROMODULACJI (DBS)
- Dostawa pojazdów dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.