Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00412054/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń mieszkalnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6
w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno Przedszkolny nr 6
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368036850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marcinkowskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-232
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 255 42 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp31@zsp6.katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp31sienkiewicz.5v.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń mieszkalnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4682fa16-55ba-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045401/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pomieszczeń mieszkalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412054/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/734/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69644,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji lokalu mieszkalnego i zmiany jego funkcji na pracownię szkolną.
Przebudowa dotyczy zmiany funkcji istniejących pomieszczeń z rozbiórkami ścianek działowych, przebudową instalacji elektrycznych z niewielkim powiększeniem sanitariatu z przebudową instalacji wod.-kan.
W/w roboty adaptacyjne nie wymagają zmiany przegród zewnętrznych i konstrukcyjnych.
Pochylnia dla niepełnosprawnych stanowiąca wejście do Pracowni Laboratoria Przyszłości, nie jest objęta niniejszym postępowaniem.
Lokalizacja działki: Teren objęty modernizacją znajduje się w północno-wschodnim narożniku budynku Szkoły, na działce inwestora nr 60/8 obręb Bogucice-Zawodzie, 246901_1.0002 w Katowicach.
Stan istniejący.
Podlegający przebudowie lokal mieszkania służbowego o pow. 47,2m2 składa się z 5 pomieszczeń.
Średnia wysokość w/w pomieszczeń - 3,18 m.
Wszystkie ściany działowe wykonane z cegły ceramicznej - ściany nośne prefabrykaty żelbetowe.
Okna wymienione (podczas termomodernizacji Szkoły) na plastikowe - 3 sztuki w dobrym stanie.
Drzwi drewniane, ościeżnice stalowe. Ściany pokryte tynkiem wapienno-cementowym, malowane.
Sufit wapienno-cementowy, malowany.
Przedmiotowy fragment budynku Szkoły - parterowy, podpiwniczony. Stan techniczny - dobry.
Wejście do lokalu od strony wschodniej - z podestu, spocznika wejściowego.
Zakres robót adaptacyjnych:
Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe:
wykucie drzwi,
demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z osprzętem,
demontaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem,
rozebranie ścianek działowych,
wyburzenie komina,
rozebranie podłóg.
Roboty budowlane:
budowa nowych ścianek,
montaż drzwi wejściowych i do łazienki oraz naświetla
uzupełnienie tynków
wykonanie podbudowy posadzek -tylko w sanitariacie (pozostałe posadzki nie wchodzą w zakres niniejszego postępowania),
wykonanie nawierzchni posadzek płytkami gresowymi - tylko w sanitariacie (pozostałe posadzki nie wchodzą w zakres niniejszego postępowania).
Roboty instalacyjne:
montaż instalacji wod-kan zgodnie z projektem,
montaż urządzeń sanitarnych ( biały montaż),
montaż instalacji elektrycznej, internetowej, telefonicznej i monitoringowej,
montaż lamp i osprzętu (zgodnie z przedmiarem).
oraz inne prace zgodnie z projektem i przedmiarem.
UWAGA: Załączona dokumentacja projektowa zawiera całość zadania i należy ją stosować tylko do zakresu wymienionego w SWZ oraz przedmiarze robót. Roboty takie jak: posadzki poza sanitariatem, częściowo lampy i roboty zewnętrzne (daszek, podjazd, pochylnia dla niepełnosprawnych, chodnik), nie są objęte niniejszym postępowaniem i nie należy ich wyceniać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa ''ADMIST'' Sosnowska Stanisława
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6251591384
7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 15
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ADMIST" Sosnowska Stanisława
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ADMIST" Sosnowska Stanisława
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7998000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ,,Remont stojaków obudowy indywidualnej SHC , Valent dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A."
- Świadczenie usługi dostępu do Internetu na potrzeby Śląskiego OW NFZ - Internet podstawowy i Internet zapasowy
- Wykonanie napraw po przeglądowych instalacji, systemów oraz urządzeń branży ogólnobudowlanej zainstalowanych w obiekcie MCK Część II
- Świadczenie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych w okresie 12 miesięcy
- WYKONYWANIE USŁUG ELEKTRYCZNYCH ORAZ CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA ELEKTROENERGETYCZNEGO W OBIEKTACH UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH
- Usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sanitarnych i ciepłowniczych w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.