Og³oszenie z dnia 2023-10-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00496404/01 - Wynik z dnia 2023-11-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu ¦wieckiego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT ¦WIECKI - Starostwo Powiatowe w ¦wieciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Genera³a Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 525683185
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agata.k@csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.csw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu ¦wieckiego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f2c166f0-7199-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00457614
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00026073/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Powiatu w ¦wieckiego w 2024 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/csw3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/csw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem PRM okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umo¿liwiaj±cej zainstalowanie dowolnej przegl±darki internetowej z w³±czon± obs³ug± jêzyka JavaScript, akceptuj±cej pliki typu „cookies”,
3) wy¶wietlacz ekranowy umo¿liwiaj±cy pracê w rozdzielczo¶ci nie ni¿szej ni¿ 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf.
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy Zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 RODO zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest: Starosta ¦wiecki. Dane adresowe: ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie.; Telefon: 52 56 83 100; Adres e-mail: sekretariat@csw.pl.
2. W sprawach zwi±zanych z ochron± Pañstwa danych osobowych proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych drog± elektroniczn±: daneosobowe@csw.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora danych.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na zamawiaj±cym – w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy Pzp.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Pañstwa dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie bêd± podlega³y profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.272.1.12.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 913692,32 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (dostawa wraz z us³ug± dystrybucji) energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2024r. do 31.12.2024r. do 47 PPE, o ³±cznym szacowanym wolumenie 771 537 kWh, z tego:
1) Do 1 PPE, w którym do dnia 31.03.2022r. zainstalowana zosta³a Mikroinstalacja PV, a odbiorca posiada status Prosumenta i rozliczany jest w systemie net-metering – szczegó³y znajduj± siê w Za³±czniku nr 1a do SWZ
2) Do 14 PPE, w których Mikroinstalacja PV zamontowana zosta³a po dniu 31.03.2022r., a odbiorcy posiadaj± status Prosumenta i rozliczani s± w systemie net-billing – szczegó³y znajduj± siê w Za³±czniku nr 1b do SWZ
3) Do 32 pozosta³ych PPE - szczegó³y znajduj± siê w Za³±czniku nr 1c do SWZ
Powy¿sze dane maj± charakter orientacyjny. Prognozowane zu¿ycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i mo¿e odbiegaæ od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilo¶ci energii. Ilo¶æ energii elektrycznej oszacowana zosta³a na podstawie danych historycznych o zu¿yciu energii elektrycznej w ostatnich 12 miesi±cach oraz z uwzglêdnieniem podjêtych przez zamawiaj±cych dzia³añ, o których mowa w art. 37 ustawy z dnia 07 pa¼dziernika 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach s³u¿±cych ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w zwi±zku z sytuacj± na rynku energii elektrycznej. Wykonawca winien uwzglêdniæ mo¿liwe wahania poboru energii elektrycznej. Zmniejszenie lub zwiêkszenie ilo¶ci energii elektrycznej nie poci±ga dla zamawiaj±cych (odbiorców) ¿adnych konsekwencji, poza konieczno¶ci± dokonania zap³aty za faktycznie pobran± ilo¶æ energii.
2. Zasady rozliczeñ:
1) Rozliczenia w systemie net-metering:
Wykonawca bêdzie dokonywa³ rozliczenia ilo¶ci energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD wobec ilo¶ci energii elektrycznej pobranej z tej sieci w celu jej zu¿ycia na potrzeby w³asne przez Prosumenta wytwarzaj±cego energiê elektryczn± w mikroinstalacji o ³±cznej mocy zainstalowanej elektrycznej:
a) wiêkszej ni¿ 10 kW – w stosunku ilo¶ciowym 1 do 0,7
b) nie wiêkszej ni¿ 10 kW – w stosunku ilo¶ciowym 1 do 0,8.
2) Rozliczenia w systemie net-billing:
a) Energia elektryczna wyprodukowana w instalacji OZE i oddana do sieci – nadwy¿ka energii wyprodukowanej i nie skonsumowanej w miejscu jej wytworzenia do dnia 30.06.2024r. bêdzie rozliczana wed³ug ¶redniej ceny RDN z poprzedniego miesi±ca kalendarzowego, która publikowana bêdzie przez Operatora Informacji Rynku Energii (OIRE) https://www.pse.pl/oire/rcem-rynkowa-miesieczna-cena-energii-elektrycznej. Od dnia 01.07.2024r. rozliczenie warto¶ci nadwy¿ek energii elektrycznej wyprodukowanej przez Prosumenta odbywaæ siê bêdzie z zastosowaniem taryf dynamicznych - wg cen godzinowych. Warto¶æ energii wprowadzonej do sieci bêdzie ustalana wg ceny gie³dowej godzinowej na rynkach dnia nastêpnego. Cenê bêdzie wyznacza³ operator - Polskie Sieci Elektroenergetyczne.
b) Wykonawca w celu prowadzenia rozliczeñ wed³ug systemu net-billing prowadziæ bêdzie konto dla Prosumenta energii odnawialnej, na którym ewidencjonowana bêdzie ilo¶æ energii elektrycznej i warto¶ci energii elektrycznej oraz wynikaj±c± z nich warto¶æ ¶rodków nale¿n± Prosumentowi za energiê elektryczn± wprowadzon± do sieci - Depozyt Prosumencki. Kwota ¶rodków stanowi±ca Depozyt prosumencki mo¿e byæ rozliczana na koncie prosumenckim przez 12 miesiêcy od dnia przypisania jej jako Depozyt prosumencki na koncie prosumenta. Wysoko¶æ ewentualnej nadp³aty (niewykorzystanej w okresie 12 miesiêcy), zwracanej przez Wykonawcê, nie mo¿e przekroczyæ 20% (dwudziestu procent) warto¶ci energii elektrycznej wprowadzonej do sieci w miesi±cu kalendarzowym, którego dotyczy zwrot nadp³aty.
Zamawiaj±cy zobowi±zany jest poinformowaæ wykonawcê o zmianach wp³ywaj±cych na sposób prowadzenia rozliczeñ, w szczególno¶ci o utracie statusu Prosumenta, zmianach ³±cznej mocy zainstalowanej w mikroinstalacji, rodzaju ¼ród³a energii w mikroinstalacji, trwa³ego od³±czenia mikroinstalacji od sieci OSD, w terminie do 14 dni od dnia zmiany.
3) Energia elektryczna pobrana z sieci - rozliczenia za pobran± energiê elektryczn± prowadzone bêd± w oparciu o dane o zu¿yciu przekazane wykonawcy przez OSD
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczno¶æ
65310000-9 - Przesy³ energii elektrycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Podstaw± obliczenia ceny ofertowej jest Formularz oferty wraz z Formularzem cenowym - Za³±cznik nr 2 i 2a do SWZ.
2. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ Ofertê na w³asnym formularzu, lecz jej tre¶æ i uk³ad musz± byæ zgodne
z formularzem za³±czonym do SWZ (Za³±cznik nr 2 i 2a do SWZ)
3. Cena podana w Formularzu oferty stanowi cenê brutto, tj. cenê netto powiêkszon± o stawkê podatku od towarów i us³ug (VAT).
4. Cenê oferty netto nale¿y obliczyæ wg wzoru:
Cnetto = Cee+ Dc*
gdzie:
Cee – koszt zakupu energii elektrycznej netto stanowi±cy sumê iloczynów cen jednostkowych energii i prognozowanego zu¿ycia energii elektrycznej [z³]
Cee = Cee1a x 133 120 kWh + Cee1b x 471 480 kWh + Cee1c x 166 937 kWh
Dc – ca³kowite koszty dystrybucji netto w okresie trwania umowy [z³]*
Wyliczona w ten sposób cena Oferty pos³u¿y tylko do porównania i do wybrania najkorzystniejszej oferty. Faktyczne wynagrodzenie za wykonane ¶wiadczenia obliczane bêdzie na podstawie rzeczywistego zakresu wykonanych dostaw.
*Z uwagi na fakt, ¿e koszty za us³ugi dystrybucji wynikaj± z zatwierdzanej przez Prezesa URE Taryfy dla us³ug dystrybucji ENEA Operator sp. z o.o. i nie podlegaj± negocjacjom, zamawiaj±cy w Formularzu cenowym w czê¶ci dotycz±cej dystrybucji wprowadzi³ kwoty.
Wykonawca w Formularzu cenowym wype³nia wy³±cznie pola dotycz±ce sprzeda¿y energii elektrycznej oraz pozycje:
„Suma op³at za energiê elektryczn± (Cee) netto (Cee1a + Cee1b + Cee1c)”
„Razem netto Cee + Dc”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej je¿eli posiada1) uprawnienia w zakresie obrotu energi± elektryczn±, tj. posiada wa¿n± Koncesjê w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki
oraz
2) uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, tj. posiada wa¿n± Koncesjê w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki lub, je¿eli wykonawca nie jest w³a¶cicielem sieci dystrybucyjnej, to posiada wa¿n± Umowê dystrybucji dla us³ugi kompleksowej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej, w tym w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji na obszarze, na którym znajduj± siê punkty poboru opisane w Za³±czniku nr 1a/ab/ac do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
- O¦WIADCZENIE O POSIADANIU KONCESJI NA OBRÓT ENERGI¡ ELEKTRYCZN¡ oraz KONCESJI NA DYSTRYBUCJÊ ENERGII ELEKTRYCZNEJ lub UMOWY DYSTRYBUCJI DLA US£UGI KOMPLEKSOWEJ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie: 9.000,00 z³ (s³ownie z³otych dziewiêæ tysiêcy 00/100)2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy Pzp wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy
w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu
2) gwarancjach bankowych
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j. Dz.U. z 2020, poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy:
15 1020 1811 0000 0502 0269 3844 z dopiskiem Wadium Kompleksowa dostawa energii elektrycznej. Za datê zap³aty wadium uznaje siê moment wp³ywu na konto zamawiaj±cego.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowi±zani s± do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, przed udzieleniem zamówienia, umowy pomiêdzy wykonawcami reguluj±cej warunki realizacji zamówienia publicznego.2. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego reprezentowanych przez Pe³nomocnika, niezbêdne jest przedstawienie pe³nomocnictwa do podpisania umowy, o ile za³±czone do oferty pe³nomocnictwo nie uwzglêdnia³o tej czynno¶ci prawnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:1) zmiany stawki podatku VAT i/lub
2) zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym
3) zmiany stawek i op³at za us³ugi dystrybucji w zwi±zku z zatwierdzeniem przez Prezesa URE nowej Taryfy OSD
o kwoty wynikaj±c± ze zmiany tych stawek.
Zmiany, o których mowa w pkt 1-3 powy¿ej obowi±zywaæ bêd± od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów i nie wymagaj± zawarcia Aneksu.
2. Zgodnie z dyspozycj± art. 436 pkt 4 lit b ustawy Pzp Strony przewiduj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne,
3) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
wy³±cznie je¿eli zmiany te bêd± mia³y bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia, z takim zastrze¿eniem, ¿e
- Warunkiem wprowadzenia zmiany wynagrodzenia Wykonawcy jest z³o¿enie przez Stronê Umowy pisemnego wniosku zawieraj±cego uzasadnienie oraz dokumenty potwierdzaj±ce wp³yw ww. zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê oraz propozycjê nowego wynagrodzenia.
- Na potrzeby zmiany wynagrodzenia z przyczyn opisanych w niniejszym ustêpie Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania szczegó³owych wyliczeñ ca³kowitej kwoty, o jak± pierwotnie wynagrodzenie mia³oby ulec zmianie, w tym zestawienia wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników bior±cych udzia³ w realizacji zamówienia, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi udostêpnienia, a tak¿e dokumentów we wskazanym przez Zamawiaj±cego terminie, weryfikacji z³o¿onych dokumentów, ¿±dania z³o¿enia dodatkowych wyja¶nieñ i dokumentów.
- Zmiana wynagrodzenia bêdzie nale¿na za okres, w którym zmiany przepisów wp³ynê³y na koszty wykonania zamówienia, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana nie mo¿e obowi±zywaæ wcze¶niej ni¿ przed dniem wej¶cia w ¿ycie przepisów, przy czym nieprzed³o¿enie lub odmowa udostêpnienia ¿±danych dokumentów, przez Wykonawcê w terminie 7 dni od daty ¿±dania Zamawiaj±cego lub niezgodno¶æ z prawd± przed³o¿onych dokumentów, uprawnia Zamawiaj±cego do odmowy wyra¿enia zgody na zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy.
- Zmiana wynagrodzenia w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci wskazanych w ust.2 wymaga podpisania przez Strony Aneksu do Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/csw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-31 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Dzier¿awa analizatora biochemicznego wraz z dostaw± odczynników, materia³ów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Hali Widowiskowo-Sportowej w ¦wieciu w oparciu o system monitoringu wewnêtrznego i zewnêtrznego
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci wewn±trz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w ¦wieciu
- Realizacja zadañ wynikaj±cych z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem" w 2025 roku
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1244C D±brówka - Biechowo oraz 1246C Plewno - Belno
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Miejskiego w ¦wieciu
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespo³u Szkó³ w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Kompleksowa dostawa w 2025 roku energii elektrycznej dla Centrum Sztuki Wspó³czesnej £A¬NIA
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowej polegaj±cej na sprzeda¿y energii elektrycznej oraz zapewnieniu ¶wiadczenia us³ugi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby cz³onków spó³dzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.