Og³oszenie z dnia 2024-08-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00481143/01 - Wynik z dnia 2024-09-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych na terenie miasta W³oc³awek”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI ZARZ¡D INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE W£OC£AWKU
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: MZIDiT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384814038
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 13/21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 544116454
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzidit.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzidit.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Drogi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych na terenie miasta W³oc³awek”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b772c41f-109a-444d-a084-507fad72aa75
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00457865
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031402/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Utrzymanie kanalizacji deszczowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b772c41f-109a-444d-a084-507fad72aa753.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami i wymogami opisanymi w SWZ Rozdz. X
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z informacjami zapisanym w SWZ Rozdz. XXIV
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z informacjami zapisanym w SWZ Rozdz. XXIV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.251.25.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest us³uga czyszczenia sieci kanalizacji deszczowej wraz z wywozem i utylizacj± odpadów w zakresie :
1) Czyszczenie separatorów i piaskowników 11 szt.
2) Czyszczenie dylatacji na wiaduktach ( 3 wiadukty) 202 m.b.
3) Czyszczenie przepompowni 9 szt.
4) Czyszczenie wpustów odwadniaj±cych krawê¿nikowych Al. K. Jadwigi 283 m.b.
5) Czyszczenie wpustów ulicznych 900 szt.
6) ¦ci±ganie wód opadowych 1000 m3
7) Czyszczenie studni ch³onnych 70 szt.
8) Czyszczenie kolektorów 5000 m.b.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90470000-2 - Us³ugi czyszczenia kana³ów ¶ciekowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90400000-1 - Us³ugi utylizacji nieczysto¶ci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
7.1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w wysoko¶ci do 30% warto¶ci zamówienia brutto.7.2. Prawo opcji dotyczy robót to¿samych z okre¶lonymi w umowie, na drodze bêd±cej przedmiotem zamówienia lub na innej drodze wskazanej przez Zamawiaj±cego.
7.3. Us³ugi w ramach opcji bêd± realizowane na podstawie zlecenia opcji, bez konieczno¶ci zmiany umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) „Ca³kowita cena oferty brutto” – Cc;
b) „Czas reakcji na awariê” – Cr (czas stawienia siê na wezwanie Zamawiaj±cego we wskazanym przez niego miejscu awarii).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w przypadku awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u postêpowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
posiadaj± ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna nie mniejsz± ni¿ 100 000 z³ na jedno i wszystkie zdarzenia
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
a) wykona³ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na czyszczeniu kanalizacji deszczowej o warto¶ci 40 000,- z³ brutto,
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ min.1 samochodem specjalnym pró¿niowo- ss±cym do czyszczenia kanalizacji deszczowej.
c) posiada zezwolenie/ decyzjê/ umowê na transport i odbiór odpadów
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,
art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i op³atach lokalnych - Dz. U z 2019 poz. 1170)
art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP,
art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, wed³ug wzoru z za³±cznika nr 7 do SWZ,
b) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnego z za³±cznikiem nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane. Je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ,
b) Wykaz sprzêtu, narzêdzi, wyposa¿enie, niezbêdnego do wykonania zamówienia – wed³ug za³±cznika nr 9 do SWZ,
c) Zezwolenie/decyzjê /umowê na transport i odbiór odpadów.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zgodnie z zapisami w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest przed up³ywem terminu sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 5 540,00 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy piêæset czterdzie¶ci z³otych 00/100).2. Wadium, o którym mowa w pkt 1, utrzymuje siê nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy PZP.
3. Bieg terminu wa¿no¶ci wadium rozpoczyna siê wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku PKO BANK POLSKI S.A. ODDZIA£ CENTRUM WE W£OC£AWKU, nr 40 1020 5170 0000 1302 0083 6908 z dopiskiem na przelewie: Wadium na: „Utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych na terenie miasta W³oc³awek- ZP.251.25.2024” a dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium (dokonanie przelewu) zaleca siê do³±czyæ do oferty.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami w SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany postanowieñ niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ na podstawie i na zasadach okre¶lonych w art. 455 ustawy P.z.p
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wymóg zatrudnienia na umowê o pracê:Zamawiaj±cy, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy PZP, wymaga, aby osoby wykonuj±ce wskazane w SWZ czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (tj. Dz. U.
z 2023, poz.1610 ze zm.) , zosta³y zatrudnione przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni ww. osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu, zobowi±zuje siê do niezw³ocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
Rodzaj czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: obs³uga samochodów specjalnych pró¿niowo-ss±cych wykorzystywanych przy czyszczeniu kanalizacji deszczowej.
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- "Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach O¶rodka Sportu i Rekreacji we W³oc³awku"
- BIE¯¡CA DOSTAWA NOWYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH ORAZ Z£OMOWANIE SKASOWANYCH, STARYCH TABLIC DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO WE W£OC£AWKU.
- ¦wiadczenie us³ug nadzoru autorskiego modu³ów oprogramowania aplikacyjnego ERP Infomedica przez okres 36 miesiêcy.
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyñskiej we W³oc³awku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu we W³oc³awku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we W³oc³awku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczysto¶ci ciek³ych z posesji bêd±cych w zarz±dzie O¶rodka Sportu i Rekreacji w K³obucku.
- Samochodowe us³ugi asenizacyjne dla Zak³adu Gospodarki Komunalnej w So¶nie
- ¦wiadczenie us³ugi ostatecznego oczyszczania ¶cieków przemys³owych pochodz±cych z terenu ZUOK "Orli Staw"
- Wywóz nieczysto¶ci p³ynnych z posesji administrowanych przez Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach
- Udra¿nianie i czyszczenie sieci kanalizacji oraz czyszczenie przepompowni ¶cieków na terenie gminy Herby w roku 2025 - 2 postêpowanie
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
wiêcej: Us³ugi utylizacji nieczysto¶ci »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.