Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498861/01 - Wynik z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewozy autobusowe uczniów z terenu Gminy Jastarnia w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastarnia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Portowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Jastarnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-140
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referatrozwoju@jastarnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastarnia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewozy autobusowe uczniów z terenu Gminy Jastarnia w roku szkolnym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b05c4d1-d313-4629-86b4-0d6f6ae0935e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054124/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przewóz uczniów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, m.in. .doc, .odt, .ods, .docx, .txt, .xls, .pdf, .jpg,
.png, .zip. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zgodnie z art. 63 ust 2 ustawy Pzp. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy
przekazują elektronicznie za pomocą portalu platformazakupowa.pl dostępnego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia i formularza ,,wyślij wiadomość do zamawiającego" dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są przewozy uczniów (ok. 19 z Juraty i ok. 23 z Kuźnicy) wykonywane od poniedziałku do piątku w okresie szkolnym 2024/2025 od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. z miejsc zbiorczych na terenie Gminy Jastarnia wskazanych przez Zamawiającego do szkoły w Jastarni przy ul. Stelmaszczyka 4, dalej zwanej „szkołą”, i odwiezienie po zajęciach do miejsc zbiorczych. Powyższe przewozy wykonywane będą w okresie prowadzenia przez szkołę w Jastarni zajęć dydaktycznych przez około 180 dni w roku szkolnym. Uczniowie muszą być dowiezieni do szkoły nie wcześniej niż 30 minut i nie później niż 5 minut przed rozpoczęciem lekcji. Uczniowie po lekcjach muszą być odbierani nie wcześniej niż 10 minut i nie później niż 30 minut po zakończeniu zajęć. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie przedstawiony przewoźnikowi na początku roku szkolnego po sporządzeniu planów zajęć szkolnych. Z uwagi na zmiany organizacyjne pracy szkoły w trakcie roku szkolnego oraz ewentualne zmiany liczby dowożonych uczniów, liczba przewożonych dzieci oraz liczba kursów może ulec zmianie.
Zamawiający może w trakcie trwania umowy zlecić Wykonawcy dodatkowe przewozy uczniów związane z wydarzeniami kulturalnymi oraz zawodami sportowymi realizowane w obrębie kraju za stawki ustalone w § 3 pkt 1 projektu umowy. Łączna wartość przewozów dodatkowych nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia podstawowego oraz liczby 2000 przebytych kilometrów. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na przewóz osób oraz co, najmniej 1 objęty ubezpieczeniem OC autobus, posiadający min. 26 miejsca siedzące potwierdzone stosownym wpisem w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. W przypadku awarii autobusu Wykonawca ma obowiązek zapewnić w ciągu 20 minut autobus zastępczy o parametrach nie gorszych niż autobus zastępowany. Przewozy muszą odbywać się autobusem sprawnym technicznie, posiadającym ważne: badanie techniczne, ubezpieczenie OC oraz wykonywane przez kierowcę posiadającego aktualne i ważne badania lekarskie oraz uprawnienia do kierowania ww. pojazdem. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodów rejestracyjnych pojazdów wykorzystywanych do przewozu posiadających ważne badania techniczne oraz zobowiązany jest przedłożyć kopię polisy OC pojazdu. W przypadku zmiany pojazdu, którym będą wykonywane przewozy, obowiązek przedłożenia ww. dokumentów następuje nie później niż w dniu przystąpienia do wykonywania usług tym pojazdem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji pojazdu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin platności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w zakresie:a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 tys. zł.
b) zdolności technicznej lub zawodowej:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi polegające na przewozie uczniów do szkół lub placówek o wartości usług nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda,
- dysponuje odpowiednio wykwalifikowaną osobą, która musi posiadać aktualne i ważne badania oraz uprawnienia do kierowania nw. pojazdem (autobusem posiadającym min. 52 miejsca siedzące),
- dysponuje co najmniej jednym objętym ubezpieczeniem OC pojazdem samochodowym (autobusem) posiadającym min. 26 miejsca siedzące.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: d) oświadczenie w zakresie
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postepowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
e) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
f) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, ze
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienia w sprawie spłat tych należności;
g) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału
regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust 1 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawionego
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia potwierdzających, ze odpowiednio przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przez upływem terminu składania ofert
wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub
zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wykaz
usług wykonanych (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną – sporządzony według załącznika
nr 4 do SWZ), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty przez
podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 5 do
SWZ,
c) wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wykaz pojazdów samochodowych zgłoszonych do realizacji zamówienia) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr nr 3 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI JASTARNIA
więcej: przetargi JASTARNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2025 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
- PRZEWÓZ UCZNIÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SŁAWOBORZE, REALIZOWANY W OPARCIU O KOMUNIKACJĘ REGULARNĄ - NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU SZKOLNYM - 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.