Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457993/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewozy autobusowe uczniów z terenu Gminy Jastarnia w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastarnia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Portowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Jastarnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-140
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referatrozwoju@jastarnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastarnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewozy autobusowe uczniów z terenu Gminy Jastarnia w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b05c4d1-d313-4629-86b4-0d6f6ae0935e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054124/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przewóz uczniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457993
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są przewozy uczniów (ok. 19 z Juraty i ok. 23 z Kuźnicy) wykonywane od poniedziałku do piątku w okresie szkolnym 2024/2025 od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. z miejsc zbiorczych na terenie Gminy Jastarnia wskazanych przez Zamawiającego do szkoły w Jastarni przy ul. Stelmaszczyka 4, dalej zwanej „szkołą”, i odwiezienie po zajęciach do miejsc zbiorczych. Powyższe przewozy wykonywane będą w okresie prowadzenia przez szkołę w Jastarni zajęć dydaktycznych przez około 180 dni w roku szkolnym. Uczniowie muszą być dowiezieni do szkoły nie wcześniej niż 30 minut i nie później niż 5 minut przed rozpoczęciem lekcji. Uczniowie po lekcjach muszą być odbierani nie wcześniej niż 10 minut i nie później niż 30 minut po zakończeniu zajęć. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie przedstawiony przewoźnikowi na początku roku szkolnego po sporządzeniu planów zajęć szkolnych. Z uwagi na zmiany organizacyjne pracy szkoły w trakcie roku szkolnego oraz ewentualne zmiany liczby dowożonych uczniów, liczba przewożonych dzieci oraz liczba kursów może ulec zmianie.
Zamawiający może w trakcie trwania umowy zlecić Wykonawcy dodatkowe przewozy uczniów związane z wydarzeniami kulturalnymi oraz zawodami sportowymi realizowane w obrębie kraju za stawki ustalone w § 3 pkt 1 projektu umowy. Łączna wartość przewozów dodatkowych nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia podstawowego oraz liczby 2000 przebytych kilometrów. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na przewóz osób oraz co, najmniej 1 objęty ubezpieczeniem OC autobus, posiadający min. 26 miejsca siedzące potwierdzone stosownym wpisem w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. W przypadku awarii autobusu Wykonawca ma obowiązek zapewnić w ciągu 20 minut autobus zastępczy o parametrach nie gorszych niż autobus zastępowany. Przewozy muszą odbywać się autobusem sprawnym technicznie, posiadającym ważne: badanie techniczne, ubezpieczenie OC oraz wykonywane przez kierowcę posiadającego aktualne i ważne badania lekarskie oraz uprawnienia do kierowania ww. pojazdem. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodów rejestracyjnych pojazdów wykorzystywanych do przewozu posiadających ważne badania techniczne oraz zobowiązany jest przedłożyć kopię polisy OC pojazdu. W przypadku zmiany pojazdu, którym będą wykonywane przewozy, obowiązek przedłożenia ww. dokumentów następuje nie później niż w dniu przystąpienia do wykonywania usług tym pojazdem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Wielobranzowa Błażej Lewicki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Transportowe Robert Lewicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871727363
7.3.4) Miejscowość: Starzyno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA WIELOBRANŻOWA BŁAŻEJ LEWICKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA WIELOBRANŻOWA BŁAŻEJ LEWICKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27INNE PRZETARGI JASTARNIA
więcej: przetargi JASTARNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportowe do przewozu żołnierzy i pracowników wojska z rejonu odpowiedzialności 16 WOG
- Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2025 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.