eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardRemont murów obronnych przy ul. Klasztornej w Stargardzie - etap III



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont murów obronnych przy ul. Klasztornej w Stargardzie – etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Stargard

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmana Stefana Czarnieckiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stargard.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont murów obronnych przy ul. Klasztornej w Stargardzie – etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72a3ff12-02d3-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047151/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Remont murów obronnych przy ul. Klasztornej w Stargardzie – etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300912

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z remontem murów obronnych przy ul. Klasztornej w Stargardzie – etap III - w zakresie i granicach określonych dokumentacją projektowo-kosztorysową, a w tym:
a) oczyszczenie powierzchni muru,
b) usunięcie tynków, spoin cementowych,
c) odsalanie muru okładami bentonitowymi,
d) oczyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni muru,
e) usunięcie współczesnych uzupełnień z cegły i uzupełnienie pustek w murze cegłą gotycką lub kamieniem,
f) naprawa poprzez zszycie pęknięć prętami spiralnymi typu Helibar oraz uzupełnienie szczelin zaprawą iniekcyjną,
g) spoinowanie muru, scalenie kolorystyczne,
h) hydrofobizacja i wzmocnienie cegieł preparatami krzemoorganicznymi,
i) inne roboty ujęte w przedmiarach robót oraz w dokumentacji projektowej;

2. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:
1) oczyszczenie powierzchni muru ok. 1200 m2,
2) usunięcie tynku ok. 190 m2,
3) odsalanie muru ok. 75 m2,
4) wzmocnienie cegieł preparatami krzemoorganicznymi ok. 117 m2,
5) wykucie starych spoin ok. 300 m2,
6) uzupełnienie ubytków w kamieniu ok. 127m2,
7) wymiana uszkodzonych cegieł, uzupełnienie braków i wymiana współczesnej cegły ok. 150 miejsc,
8) wymiana wtórnych oraz zwietrzałych spoin na elewacji południowej muru ok. 118 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790543,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 954412,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 790543,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Konserwatorska „Podgórski” Tomasz Podgórski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8540012548

7.3.4) Miejscowość: Strachocin 1c, Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 790543,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający nie żądał w ofercie informacji o zakresie ewentualnego podwykonawstwa, dlatego nie ma wiedzy czy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom. Nie mając innej możliwości na pytanie w sekcji 7.4.) "Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom" zaznaczono NIE.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.