Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00349558/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku wraz z dostawą do Instytutu Adama Mickiewicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku wraz z dostawą do Instytutu Adama Mickiewicza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a21b22f-3205-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071857/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.38 Usługa druku wraz z dostawą do IAM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349558/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/IAM/2022/09
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 138000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16373,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa druku wraz z dostawą do Instytutu Adama Mickiewicza. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ. 1. Broszura „Dobry projekt – czyli jaki?” Część 1 (partnerstwo)
• Format: B5 (176 x 250 mm)
• Rodzaj papieru: okładka - kreda silk mat 300 g/m2, środek - papier ekologiczny w kolorze białym 170 g/m2
• Uszlachetnienie okładki: folia soft touch 1+0
• Druk offsetowy
• Zadruk: 4+4
• Oprawa zeszytowa po długim boku
• Ilość stron: 12+4/16
• Nakład: 300 szt.
• Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton
2. Broszura „Dobry projekt – czyli jaki?” Część 2 (analiza potrzeb)
• Format: B5 (176 x 250 mm)
• Rodzaj papieru: okładka - kreda silk mat 300 g/m2, środek - papier ekologiczny w kolorze białym 170 g/m2
• Uszlachetnienie okładki: folia soft touch 1+0
• Druk offsetowy
• Zadruk: 4+4
• Oprawa zeszytowa po długim boku
• Ilość stron: 12+4/16
• Nakład: 300 szt.
• Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton
3. Broszura „Dobry projekt – czyli jaki? Część 3
• Format: B5 (176 x 250 mm)
• Rodzaj papieru: okładka - kreda silk mat 300 g/m2, środek - papier ekologiczny w kolorze białym 170 g/m2
• Uszlachetnienie okładki: folia soft touch 1+0
• Druk offsetowy
• Zadruk: 4+4
• Oprawa zeszytowa po długim boku
• Ilość stron: 12+4/16
• Nakład: 300 szt.
• Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton
4. Broszura „Projekty współpracy europejskiej”
• Format: A5
• Rodzaj papieru: okładka - kreda mat 300g, środek - papier ekologiczny w kolorze białym 170 g/m2
• Druk offsetowy
• Zadruk: 4+4
• Oprawa zeszytowa po długim boku
• Ilość stron: 4+4/8
• Nakład: 400 szt.
• Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton
5. Broszura „Program Kreatywna Europa – o komponencie Kultura”
• Format: A5
• Rodzaj papieru: okładka - kreda mat 300g, środek - papier ekologiczny w kolorze białym 170 g/m2
• Druk offsetowy
• Zadruk: 4+4
• Oprawa zeszytowa po długim boku
• Ilość stron: 4+4/8
• Nakład: 300 szt.
• Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton
6. Broszura „Program Kreatywna Europa”
• Format: A5
• Rodzaj papieru: okładka - kreda mat 300g, środek - papier ekologiczny w kolorze białym 170 g/m2
• Druk offsetowy
• Zadruk: 4+4
• Oprawa zeszytowa po długim boku
• Ilość stron: 4+4/8
• Nakład: 500 szt.
• Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton
7. Ulotka tematyczna MEDIA dla konkretnej grupy odbiorców – innowacje
• Format A5
• Papier: kreda mat 300 g
• Zadruk: 4+4
• Ilość stron: 4 (bigowanie po dłuższym boku)
• Nakład: 200 egz.
• Pakowanie po 50 sztuk
8. Ulotka tematyczna MEDIA dla konkretnej grupy odbiorców
• Format A5
• Papier: kreda mat 300 g
• Zadruk: 4+4
• Ilość stron: 4 (bigowanie po dłuższym boku)
• Nakład: 600 egz.
• Pakowanie po 50 sztuk
9. Broszura o schemacie MEDIA 2021-2027
• Format: A5
• Rodzaj papieru: kreda mat okładka: 280g, środek: 120g
• Druk offsetowy
• Zadruk: 4+4
• Oprawa zeszytowa po długim boku
• Ilość stron: 4+4/8
• Nakład: 200 szt.
• Pakowane po 50 szt.
10. Przewodnik po schematach MEDIA 2023
• Wymiar: 16,5 x 24 cm (w pionie)
• Rodzaj papieru: okładka – kreda mat 300g; środek- papier ekologiczny w kolorze białym 120g
• Druk offestowy
• Zadruk: 4+4
• Szycie zeszytowe po długim boku
• Ilość stron: 24+4/28
• Nakład: 800 egz.
• Pakowanie: po 50 sztuk
11. Seminarium listopadowe – plakat
• Format B1
• Papier: minimum gm 170/m2
• Druk: kolorowy 4+0, offsetowy, na papierze samoprzylepnym, rycowanym
• Pakowanie w tubę
• Nakład: 4 szt.
12. Seminarium listopadowe – program
• Format 160x240 mm
• Kreda mat 170g/m2
• Zadruk: 4+4
• Ilość stron: 8 stron
• Oprawa zeszytowa
• Nakład: 50 szt.
13. Notes MEDIA
• Format: A5
• Oprawa: spiralna po dłuższym boku – kolor czarny oraz czarną gumką;
• Okładka bigowana, karton dwustronnie powlekany 350 g/m2;
• Okładka zadruk: 4+4
• Uszlachetnienie okładki: soft touch 1+0
• Środek: papier 90g, z własnym zadrukiem 1+1
• 80 kartek
• Nakład: 600 szt.
• Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin) wybranej przez Zamawiającego części (okładka + środek)
14. Kartka Bożonarodzeniowa
• format: A5 składane do A6, bigowane po długim boku
• papier: kreda mat 300g/m2
• uszlachetnienie okładka: folia mat 1+0; wnętrze kartki - bez powłoki/bez foliowania
• druk offsetowy, zadruk : 4+4
• nakład: 300 szt.
• hot- stamping srebrem lub złotem
15. Kalendarz 2023
• Rozkładana (trójkątna) podstawa wykonana z kartonu, umożliwiającego postawienie w poziomie. Karton w kolorze białym, format podstawy po rozłożeniu: 580x210 mm, gramatura: 350 g, zadruk 4+0.
• Kalendarz na spirali łączącej również górę podstawy. Wymiary stron kalendarza 210x200 mm, zadruk 4+4, ilość kart 13, gramatura 200g, spirala w kolorze białym.
• Nakład: 450 szt.
• Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin) wybranej przez Zamawiającego części, na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego. 1. Roll-up
• Kaseta roll-upa wykonana z aluminium ze stałym systemem napinającym grafikę. Składany maszt 3-segmentowy, niewidoczny od frontu zaczep, kaseta na dwóch mocnych obrotowych stopach stabilizujących. Dół grafiki wklejany na taśmę a góra zapinana w listwę zatrzaskową - bezklejowy montaż (poglądowa kaseta na załączonym zdjęciu). Torba transportowa z grubą wkładką.
• Druk pełnokolorowy na surowcu FUJI Solvent RollUp Film; parametry wydruku: rozdzielczość 720 dpi; ilość kropelek na cal kwadratowy 320.
• 24-miesięczna gwarancja jakości
• Wymiary: 1000mm x 2000mm
• Nakład: 2 szt. (dwa różne projekty graficzne)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25711,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27396,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25711,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Sp. J.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412
7.3.3) Ulica: al. Piastów 42
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-062
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25711,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa jednej książki na potrzeby Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Druk i oprawa dwóch książek
- Usługa druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawę Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Druk materiałów poligraficznych na potrzeby promocji Miasta Chorzów - backlighty i plakaty
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.