Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00504178/01 - Wynik z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych
na terenie Gminy Krzymów w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYMÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 2
1.5.2.) Miejscowość: Krzymów
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-513
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzymow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzymow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych
na terenie Gminy Krzymów w 2023 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8bc88e8-6c93-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024839/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Krzymów w 2023 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krzymow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krzymow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy zakupowej oraz sposobu komunikowania się za pośrednictwem Platformy zakupowej są zawarte
w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" (dostępnej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz „Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)” (dostępnym na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularza składania oferty wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto.
W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od Zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
Rejestracja i korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne. Dokonując rejestracji wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy zakupowej.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.
Informacje takie jak odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał
na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem będzie dany wykonawca, przekazywana będzie do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Wszelka korespondencja związaną z niniejszym postępowaniem winna być przekazywana za pośrednictwem Platformy zakupowej.
Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda
ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
Zamawiającego.
W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: krzymow@op.pl - z tym zastrzeżeniem, iż oferta, w tym oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą Platformy zakupowej.
Zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), Zamawiający określa niezbędne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 oraz 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej RODO − Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu jest Gmina Krzymów;
2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Krzymów w 2023 roku” prowadzonym w trybie podstawowym;
3. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art.19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Wykonawca posiada:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8. Wykonawcy nie przysługuje:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.49.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dożywianiu dzieci w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Brzeźnie, ul. Kwiatowa 20A, 62-513 Krzymów. Jest to usługa polegająca na przygotowaniu oraz dostawie w roku 2023 w terminie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (w dni nauki szkolnej) gorących posiłków dostarcza-nych w termosach wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowego użytku dla około 150 dzieci w wieku od 3 lat do 15 lat, w następujących formach:
1. Obiady w postaci pierwszego dania, około 32 porcje dziennie:
a) zupy, np.: kalafiorowa, ogórkowa, jarzynowa, koperkowa, pomidorowa z ryżem i makaronem, pieczarkowa, krupnik, barszcz ukraiński, rosół z makaronem, fasolowa, kapuśniak, warzywna, żurek, (makarony oddzielnie).
2. Obiady w postaci drugiego dania, około 95 porcji dziennie:
b) drugie danie z surówką o gramaturze 450 g i kompotem z owoców, składające się z:
Ziemniaki lub makaron lub ryż lub kasza- 200g + mięso (wołowe, wieprzowe lub drobiowe) lub ryba- 100 g + surówka – 150 g. Np.: gulasz z kaszą jęczmienną, pulpet w sosie pomidorowym z ziemniakami, kotlet drobiowy z ryżem, ryba z ziemniaka-mi, sos z mięsa mielonego z makaronem, kotlet schabowy
z ziemniakami, bigos, kotlet z ziemniakami, kiełbasa z ziemniakami i zasmażaną kapustą, gołąbki w sosie pomidorowym z ziemniakami, kurczak pieczony z ryżem, kotlet rybny z ziemniakami, gulasz pomidorowy z ryżem, kotlet mielony z pieca z ziemniakami, kotlet z piersi kurczaka z ziemniakami, kotlet jajeczny z pieca z ziemniakami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) różnorodność zaoferowanych posiłków drugiego (II) dania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dożywianiu dzieci w Szkole Podstawowej im Jana Brzechwy w Paprotni ul. Zielona 12, 62-513 Krzymów. Jest to usługa polegająca na przygotowaniu oraz dostawie w roku 2023 w terminie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (w dni nauki szkolnej) gorących posiłków dostarczanych w termosach wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowego użytku dla około 75 dzieci w wieku od 3 lat do 15 lat, w następujących formach:
1. Obiady w postaci pierwszego dania, około 15 porcji dziennie:
a) zupy, np.: kalafiorowa, ogórkowa, jarzynowa, koperkowa, pomidorowa z ryżem i makaronem, pieczarkowa, krupnik, barszcz ukraiński, rosół z makaronem, fasolowa, kapuśniak, warzywna, żurek, (makarony oddzielnie).
2. Obiady w postaci drugiego dania, około 30 porcji dziennie:
b) drugie danie z surówką o gramaturze 450 g i kompotem z owoców, składające się z:
Ziemniaki lub makaron lub ryż lub kasza - 200g + mięso (wołowe, wieprzowe lub drobiowe) lub ryba - 100 g + surówka – 150 g. Np.: gulasz z kaszą jęczmienną, pulpet w sosie pomidorowym z ziemniakami, kotlet drobiowy z ryżem, ryba z ziemniakami, sos z mięsa mielonego z makaronem, kotlet schabowy
z ziemniakami, bigos, kotlet z ziemniakami, kiełbasa z ziemniakami i zasmażaną kapustą, gołąbki w sosie pomidorowym z ziemniakami, kurczak pieczony z ryżem, kotlet rybny z ziemniakami, gulasz pomidorowy z ryżem, kotlet mielony z pieca z ziemniakami, kotlet z piersi kurczaka z ziemniakami, kotlet jajeczny z pieca z ziemniakami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) różnorodność zaoferowanych posiłków drugiego (II) dania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dożywianiu dzieci w Szkole Podstawowej w Szczepidle, ul. Macierzanki 3, 62-513 Krzymów. Jest to usługa polegająca na przygotowaniu oraz dostawie w roku 2023 w terminie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (w dni nauki szkolnej) gorących posiłków dostarczanych w termosach wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowego użytku dla około 34 dzieci w wieku od 3 lat do 15 lat, w następujących formach:
1. Obiady w postaci pierwszego dania, około 2 porcji dziennie:
a) zupy, np.: kalafiorowa, ogórkowa, jarzynowa, koperkowa, pomidorowa z ryżem i makaronem, pieczarkowa, krupnik, barszcz ukraiński, rosół z makaronem, fasolowa, kapuśniak, warzywna, żurek, (makarony oddzielnie).
2. Obiady w postaci drugiego dania, około 2 porcji dziennie:
b) drugie danie z surówką o gramaturze 450 g i kompotem z owoców, składające się z:
Ziemniaki lub makaron lub ryż lub kasza - 200g + mięso (wołowe, wieprzowe lub drobiowe) lub ryba - 100 g + surówka – 150 g. Np.: gulasz z kaszą jęczmienną, pulpet w sosie pomidorowym z ziemniakami, kotlet drobiowy z ryżem, ryba z ziemniakami, sos z mięsa mielonego z makaronem, kotlet schabowy
z ziemniakami, bigos, kotlet z ziemniakami, kiełbasa z ziemniakami i zasmażaną kapustą, gołąbki w sosie pomidorowym z ziemniakami, kurczak pieczony z ryżem, kotlet rybny z ziemniakami, gulasz pomidorowy z ryżem, kotlet mielony z pieca z ziemniakami, kotlet z piersi kurczaka z ziemniakami, kotlet jajeczny z pieca z ziemniakami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: różnorodność zaoferowanych posiłków drugiego (II) dania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w SWZ) oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada obowiązujące zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez właściwego powiatowego inspektora sanitarnego, zgodnie z art. 61 i art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 2132) oraz w przepisach wykonawczych.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada pojazd przystosowany do przewożenia posiłków, spełniający normy określone przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Strony dopuszczają dokonywanie zmian niniejszej umowy i zgodnie z art. 454, art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Dokonywanie zmiany mogą nastąpić w następujących okolicznościach:
a) w przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian na zgodą Zamawiającego,
b) zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę,
c) zmiany przewidziane w umowie, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 458 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455, W takim przypadku stosuje się postanowienie umowne w brzmieniu obowiązującym przed tą zmianą.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-05 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty wykonawca powinien zarejestrować/zalogować się na Platformie zakupowej oraz postępując zgodnie z instrukcją złożyć ofertę w systemie za pośrednictwem „Formularza do składania ofert” dostępnego na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krzymow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-05 08:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-03
INNE PRZETARGI KRZYMÓW
więcej: przetargi KRZYMÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. JANA BRZECHWY W GDAŃSKU W 2025 ROKU
- "Świadczenie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie, dostawę i wydanie gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Miejskiego Nr 10 w Krośnie"
- USŁUGA CATERINGU DLA WYCHOWANKÓW INTERNATU REGIONALNEGO CENTRUM EDUKACJIZAWODOWEJ W NISKU W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025 R. DO 30 CZERWCA 2025 R.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringu dla przedszkoli - III części
- "Usługa cateringu dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie"
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 18 w Jastrzębiu-Zdroju na rok 2025 z przerwami przewidzianymi w organizacji roku szkolnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.