Og³oszenie z dnia 2024-08-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00495783/01 - Wynik z dnia 2024-09-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Oddzia³u Wielkopolskiego ITB w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Techniki Budowlanej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.itb.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Dzia³alno¶æ naukowa i techniczna w dziedzinie nauk in¿ynieryjno - technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Oddzia³u Wielkopolskiego ITB w Poznaniu.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4c1a0760-4c91-4049-9281-4db2a969ffa5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00458858
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.itb.pl/artykuly/POST%C4%98POWANIA-PZP3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 6.1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@itb.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://itb.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”.
6.2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
6.3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 8 niniejszego Rozdzia³u:
zgodnie z pkt 6 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6.9. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne
wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
6.9.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
6.9.2. Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
6.9.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
6.9.4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
6.10. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2GB w txt, rtf, pdf , xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zgodnie z pkt 6 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 21.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia PE i RE 679/ 2016 o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)Zamawiaj±cy informuje, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostêpnionych przez Wykonawcê jest Instytut Techniki Budowlanej z siedzib± w
00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Instytut Techniki Budowlanej; 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1; telefon
22 5796466; adres email: iod@itb.pl
3. Dane osobowe Pani/Pana udostêpnione przez Wykonawcê przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego p.n. ¦rednioterminowy wynajem piêciu fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Instytutu
Techniki Budowlanej w Warszawie. Podstawa prawna przetwarzania rozporz±dzenie PE i RE 679/ 2016 RODO art. 6 ust. 1 lit. c.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych udostêpnionych przez Wykonawcê bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ
publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Dane osobowe Pani/Pana udostêpnione przez Wykonawcê bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pani/Pana jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Podane przez Wykonawcê Pani/Pana dane osobowe nie bêd± wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w
tym do profilowania stosowanie do art. 22 RODO.
8. Klauzula niniejsza dotyczy danych osobowych podanych przez Wykonawcê, które Instytut Techniki Budowlanej pozyska podczas
niniejszego postêpowania i realizacji umowy.
Zgodnie z pkt.21 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TO.260.18TZ.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy i roz³adunek oleju opa³owego lekkiego, do Oddzia³u Wielkopolskiego Instytutu Techniki Budowlanej w Poznaniu w okresie 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty.
2.2. Dostawy oleju opa³owego lekkiego odbywaæ siê bêd± do nastêpuj±cych lokalizacji:
a) przy ul. S. Taczaka 12 w Poznaniu - jednostkowe dostawy w ilo¶ci ok. 5000 litrów,
b) przy ul. ¶w. Wawrzyñca 1/7 w Poznaniu - jednostkowe dostawy w ilo¶ci ok. 3000 litrów,
2.3. £±czna szacowana ilo¶æ litrów oleju opa³owego lekkiego dostarczonego do lokalizacji wymienionych w pkt. 2.2 w skali 12 miesiêcy wynosi ok. 37.000 l.
2.4. Dostarczany olej opa³owy powinien byæ I klasy jako¶ci. Olej opa³owy musi byæ zgodny z polskimi normami PN-C-96024:2020-12oraz wymaganiami jako¶ciowymi zwartymi w:
- Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie metod badania jako¶ci lekkiego oleju opa³owego, ciê¿kiego oleju opa³owego oraz oleju do silników statków ¿eglugi ¶ródl±dowej (Dz.U. 2017 poz. 584);
- Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U.2016 poz. 2008);
- Rozporz±dzenie Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2022 poz. 2633).
2.5. Dostawa oleju opa³owego lekkiego powinna nast±piæ w ci±gu 48 h od momentu z³o¿enia przez Zamawiaj±cego zamówienia. Dostawa i odbiór oleju opa³owego lekkiego odbywaæ siê bêdzie partiami, w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego, na podstawie zapotrzebowania z³o¿onego drog± elektroniczn± Przez partiê dostawy rozumie siê dostarczon± autocystern± jednorazow± dostawê oleju opa³owego jednego rodzaju i gatunku, identyfikowan± dokumentem przewozowym (np. list przewozowy lub WZ) oraz certyfikatem (¶wiadectwem) jako¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wznowienia zamówienia polegaj±c± na przed³u¿eniu terminu realizacji zamówienia przez okres 10 miesiêcy na zasadach i wedle sposobu rozliczenia obowi±zuj±cego dla zamówienia podstawowego. Przepisy umowy dla zamówienia podstawowego stosuje siê odpowiednio.2. Prawo do wznowienia bêdzie realizowane poprzez jednostronne pisemne o¶wiadczenie woli Zamawiaj±cego przekazane Wykonawcy nie pó¼niej ni¿ na 14 dni przed up³ywem terminu realizacji zamówienia podstawowego.
3. Prawo do przed³u¿enia terminu realizacji umowy o którym mowa w ust 1 nale¿y wy³±cznie do Zamawiaj±cego a Wykonawca pozbawiony jest kierowania jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u nie zrealizowania zamówienia w okresie wskazanym w ust. 1.
4. W przypadku wznowienia Zamawiaj±cy zwiêkszy proporcjonalnie maksymaln± kwotê o której mowa w § 6 ust 1
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ formularz ofertowy podaj±c: sta³± mar¿ê w % lub sta³y opust w % oraz warto¶æ oferty brutto/netto.
17.4 Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w formularzu oferty cenê oferty brutto, na któr± sk³adaæ siê bêdzie: hurtowa cena 1 litra oleju opa³owego (Olej Napêdowy Grzewczy Ekoterm) publikowana przez PKN ORLEN S.A. na stronie: https://www.orlen.pl/PL/DlaBiznesu/HurtoweCenyPaliw/Strony/default.aspx obowi±zuj±ca na dzieñ 14.08.2024 szacunkowa ilo¶æ litrów (37 000) oraz sta³a obowi±zuj±ca w trakcie trwania umowy mar¿a lub sta³y obowi±zuj±cy w trakcie trwania umowy opust udzielony przez Wykonawcê.
17.5 Wyliczaj±c warto¶æ oferty netto okre¶lon± w formularzu ofertowym nale¿y przemno¿yæ hurtow± cenê 1 litra (bez podatku VAT) oleju opa³owego (Olej Napêdowy Grzewczy Ekoterm) publikowan± przez PKN ORLEN S.A. obowi±zuj±c± na dzieñ 14.08.2024 przez 37.000 litrów, a nastêpnie uzyskan± cenê powiêkszyæ o okre¶lon± marzê (w %) albo pomniejszyæ o udzielony opust (w %). Cenê oferty (Warto¶æ oferty brutto) stanowi suma warto¶ci oferty netto i podatku VAT. Mar¿ê/opust nale¿y podaæ do dwóch miejsc po przecinku.
17.6 Cena oferty s³u¿yæ bêdzie do porównania z³o¿onych ofert oraz dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, zgodnie z punktacj± przyznawan± ofertom w kryterium oceny ofert. Maksymalne zobowi±zanie na realizacjê zamówienia wynikaj±ce z umowy, stanowiæ bêdzie kwota jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium najni¿szej ceny, przy czym 1% = 1 pkt: Cena – 100 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
9.1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów tj.:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem - Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo Energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼n. zm.)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty ka¿dy Wykonawca
musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spe³niania warunków
udzia³u w postêpowaniu zgodne z tre¶ci± formularza zamieszczonego w Rozdziale II.2 SWZ.
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿
5 dni od dnia wezwania:
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej,sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
- o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.1, w zakresie podstaw
wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 10.3. SWZ Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania:
Koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi;
o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
11.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.11.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu natomiast warunki udzia³u w postêpowaniu maj± byæ spe³nione ³±cznie. Zapisy punktu 9.1. stosuje siê odpowiednio.
11.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w punkcie 10.1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z par. 8 i 9 IPU Rozdzia³ IV.1. W przypadku w którym umowa zostanie przed³u¿ona na okres ponad 12 miesiêcy od daty podpisania umowy, zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy (warto¶æ opustu lub mar¿y), wynikaj±cego z oferty, mo¿e podlegaæ waloryzacji w formie pisemnego aneksu, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych;
na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 2 - 12, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
(...)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty powinny byæ z³o¿one za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Zamawiaj±cego.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Umowa obowi±zuje przez okres 12 miesiêcy lub do wykorzystania kwoty 270.000 z³ z zastrze¿eniem mo¿liwo¶ci wznowieniazamówienia na okres kolejnych 10 miesiêcy na zasadach okre¶lonych w § 7.
Zamawiaj±cy wymaga, aby zamówienie zosta³o zrealizowane: w terminie 12 miesiêcy od daty podpisania umowy lub do
wykorzystania kwoty 270.000 z³ netto.
8.3. Z przedmiotowego postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, wyklucza siê równie¿:
a) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 I rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 I 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 I rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 marca 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt.3;
c) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 I 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpiñskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i monta¿ rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Wrze¶nia 83 w Sieradzu
- Dostawa opa³u (koksu, wêgla i drewna opa³owego) do Miêdzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii S³uchu w £ebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowi±cych kluczow± infrastrukturê serwerow± IFPS, na której oparte s± m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprz±tanie terenu zewnêtrznego oraz sta³a pielêgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Wspó³czesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. do Domu Pomocy Spo³ecznej w Kalince
- Dostawa oleju opa³owego
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA M£ODZIE¯OWEGO O¦RODKA WYCHOWAWCZEGO W PODG£ÊBOKIEM
- dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego dla Zespo³u Szkó³ w Szczekocinach w 2025 roku
- Dostawa oleju opa³owego w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. szacowane zapotrzebowanie roczne ok. 62500 litrów
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.