Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie opinii dla materiału dowodowego, złożonego dla Powiadomień o roszczeniu/ Roszczeń/ wniosków o Polecenie Zmiany dla nieprzewidywalnych warunków fizycznych dla Trasy Głównej S3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Ślaskich 186
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-139
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wroclaw@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie opinii dla materiału dowodowego, złożonego dla Powiadomień o roszczeniu/ Roszczeń/ wniosków o Polecenie Zmiany dla nieprzewidywalnych warunków fizycznych dla Trasy Głównej S32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4769cb80-725b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00130518/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.33 Wykonanie opinii dla materiału dowodowego, złożonego dla Powiadomień o roszczeniu/ Roszczeń/ wniosków o Polecenie Zmiany dla nieprzewidywalnych warunków fizycznych dla Trasy Głównej S3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku ze złożonymi przez Wykonawcę Robót wnioskami o Polecenia Zmiany w zakresie nieprzewidywalnych warunków fizycznych obejmujących okoliczności 199, 202, 208, 209, 210, 215, 216, 227, 233, 237, 239, 246, 250, 251 zachodzi konieczność niezwłocznego przeanalizowania treści wniosków wraz z załącznikami, w tym także Raportami Technicznymi Konsultanta. Z uwagi na zaistniałe, zdaniem Wykonawcy, nieprzewidywalne warunki fizyczne na Trasie Głównej, których na podstawie Dokumentów przekazanych na etapie postępowania przetargowego, Wykonawca nie mógł przewidzieć, zachodzi pilna konieczność zajęcia stanowiska Zamawiającego wobec złożonych przez Wykonawcę wniosków o Polecenia Zmiany.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/WR.D-3.2411.53.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160924,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opinii dla materiału dowodowego, złożonego dla Powiadomień o roszczeniu/ Roszczeń/ wniosków o Polecenie Zmiany dla nieprzewidywalnych warunków fizycznych dla Trasy Głównej S3 (wraz z udziałem w naradach koordynacyjnych z Wykonawcą i Konsultantem) oraz wykonanie opinii dla Raportów Technicznych Konsultanta dla poszczególnych Powiadomień o roszczeniu/ Roszczeń/ wniosku o Polecenie Zmiany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183270 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183270 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750001923
7.3.3) Ulica: al. Mickiewicza 30
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-059
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA GÓRNICZO-HUTNICZA IM.STANISŁAWA STASZICA W KRAKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA GÓRNICZO-HUTNICZA IM.STANISŁAWA STASZICA W KRAKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183270 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym
- Przetarg nieograniczonym na wymianę 94 wyłazów dachowych w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Modernizacja układu klimatyzacji wraz z naprawą sprężarki i montażem zbiornika buforowego w budynku "Z" część wysoka należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Wymiana wodomierzy w lokalach objętych zarządem ZZK
- Przygotowanie projektu, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Powiatu Wrocławskiego w podziale na 6 zadań
- Remont lokali mieszkalnych w budynkach należących do zasobów TBS Wrocław Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej między ul. Wspólną, a ul. Wyczółkowskiego w Rykach - Etap I
- Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej w m. Droszków, Przytok, w Gminie Zabór
- Poprawa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Trzeszczany
- "Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe" - II postępowanie
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
- Program ochrony Miasta przez skutkami eksploatacji górniczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.