Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374917/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00385520/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliwa: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkanowej Gminy Mszczonów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 105
1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 858 00 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgkim.samorzad.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkim.mszczonow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgkim_mszczonow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliwa: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 952.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b67db3a0-2ec9-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045400/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup paliwa: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374917
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/OOM/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 819380,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa (oleju napędowego i benzyny) na stacjach paliw Wykonawcy dla potrzeb działalności Zamawiającego.
1.2 Szacunkowa ilość zakupu paliw w okresie trwania umowy wynosi:
1) Benzyna bezołowiowa Pb 95 – ok. 8 000 litrów
2) Olej Napędowy – ok. 131 000 litrów
1.3 Planowane ilości zakupu są ilościami szacunkowymi służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający jednocześnie deklaruje, że zmniejszenie ilości paliwa objętego przedmiotem umowy nie nastąpi o więcej niż 50% pierwotnego zakresu zamówienia.
1.4 Zakup paliw będzie realizowany sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego i odbywał się będzie na Stacji Paliw Wykonawcy bezpośrednio do zbiorników pojazdów lub kanistrów Zamawiającego wg bieżącego zapotrzebowania na zasadzie Transakcji Bezgotówkowych:
− każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, numeru rejestracyjnego pojazdu lub nazwy sprzętu, wartości i ilości zakupionych produktów. Dokonanie przez użytkownika kart flotowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu. Użytkownik kart flotowych, sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz.
− poprawność dokonanej transakcji wskazuje zapis/informacja: ”KOD PIN POPRAWNY”.
− załącznik do faktury stanowiący jej integralną część musi zawierać wykaz wszystkich zakupów z danego okresu rozliczeniowego dokonywanych na poszczególne karty paliwowe.
1.5 Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie.
1.6 Płatność za zakup paliwa odbywa się kartą paliwową Zamawiającego, która musi być zabezpieczona kodem.
1.7 Zamawiający otrzyma od Wykonawcy bez dodatkowych opłat 17 szt. kart paliwowych na okaziciela w tym 1 sztuki kart paliwowych wystawionych na samochód zamawiającego.
1.8 Wymagania techniczne:
− Wykonawca musi dysponować minimum 1 stacją paliw w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego (odległość mierzona po drogach publicznych). Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
− Stacje paliw muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. 2023 poz. 1707.).
− Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r., w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych(Dz.U. 2023 poz. 1314).
− Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym badania jakościowe paliwa wraz z potwierdzeniem, że produkty odpowiadają określonym normom jakościowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 986470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 986470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 986470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOL POLSKA Spółka z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5831023182
7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 50A
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-241
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 986470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-07-31INNE PRZETARGI MSZCZONÓW
więcej: przetargi MSZCZONÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU NAPĘDOWEGO
- Zakup paliwa płynnego
- "Zakup i dostawa oleju napędowego w ilości 150 000,00 litrów dla Powiatowego Zakładu Transportu w Opatowie"
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu oraz zakup benzyny bezołowiowej.
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart paliwowych 2025-2028
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.