Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00415169/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa hotelowo-gastronomiczna wraz z dostępem do sali konferencyjnej podczas trzech spotkań w okresie od 29 listopada do 16 grudnia 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 478714324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.andruszkieiwcz@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa hotelowo-gastronomiczna wraz z dostępem do sali konferencyjnej podczas trzech spotkań w okresie od 29 listopada do 16 grudnia 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ca69e46-569d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034218/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Usługi hotelowo-gastronomiczne Projekt „Poszukiwania osób ukrywających się przed wymiarem sprawiedliwości” Norweski Mechanizm Finansowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr NMF/PA20/031 pn. „Poszukiwania osób ukrywających się przed wymiarem sprawiedliwości” korzysta z dofinansowania otrzymanego od Norwegii w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 – Program Sprawy Wewnętrzne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415169/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-152-035-152/2022/MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 604793,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83132,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelowo-gastronomiczna wraz z dostępem do sali konferencyjnej podczas trzech spotkań w okresie od 29 listopada do 16 grudnia 2022 r. realizowana w ramach projektu „Poszukiwania osób ukrywających się przed wymiarem sprawiedliwości” w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 – Program Sprawy Wewnętrzne.
2 . Usługa obejmuje:
2.1. usługę hotelową z wyżywieniem dla trzech trzydniowych spotkań w następujących terminach:
- 1 spotkanie: dla 34 osób w terminie 29 listopada – 1 grudnia 2022 r.
- 2 spotkanie: dla 34 osób w terminie 7 - 9 grudnia 2022 r.
- 3 spotkanie dla 40 osób w terminie 13 - 15 grudnia 2022 r.
2.2 udostępnienie sali konferencyjnej i parkingu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania dotyczące jakości oraz zakresu zamawianej usługi zawarto w załączniku nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
4. Miejsce świadczenia usługi: powiat karkonoski. W Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), Wykonawca winien podać nazwę i adres obiektu, w którym będzie świadczona usługa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82026,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82026,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKET ABC BOŻENA PIEKARZ, WŁADYSŁAW PIEKARZ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690-020-98-94
7.3.3) Ulica: ul. Miroszowicka 1
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82026,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA CZYSZCZENIA SIECI KANALIZACYJNEJ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 2. WOG (3 ZADANIA)
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych na poczęstunek w I turze projektu "Też mogę!"
- Świadczenie usługi asystencji osobistej dla osób z niepełnosprawnościami w trybie interwencyjnym, dla uczestników projektu "Razem łatwiej"
- Organizacja i prowadzenie stacjonarnego szkolenia kwalifikacyjnego pn. "Integracja sensoryczna - I i II stopień"
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH ORAZ NA INSTALACJACH I SIECIACH CENTRALNEGO OGRZEWANIA (2 ZADANIA)
- Przebudowa urządzeń odwadniających odcinek drogi wojewódzkiej nr 395 Brukalice-Henryków w zakresie rowów przydrożnych i przepustów wraz z nawierzchnią drogi w km od 51+055 do km 51+279.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie Pakietów Rehabilitacyjnych realizowanych w latach 2025-2026 w ramach realizacji projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienia sali konferencyjnej na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
- Usługa noclegowa, usługi gastronomiczno - restauracyjne oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Organizacja konkursu i wsparcie internacjonalizacji dolnośląskich przedsiębiorstw w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.