Ogłoszenie z dnia 2024-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00378270/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie towarzyszące poradnictwo specjalistyczne dla uczestników projektu oraz ich opiekunów faktycznych w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych „JA-TY-MY”
dla powiatu poddębickiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W PODDĘBICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730976517
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łęczycka 28
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@poddebicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprpoddebice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poddebicki/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie towarzyszące poradnictwo specjalistyczne dla uczestników projektu oraz ich opiekunów faktycznych w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych „JA-TY-MY”dla powiatu poddębickiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2c516a5-2fbf-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00375419/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wsparcie towarzyszące poradnictwo specjalistyczne dla uczestników projektu oraz ich opiekunów faktycznych w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych „JA-TY-MY” dla powiatu poddębickiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Centrum Usług Środowiskowych „JA-TY-MY” dla powiatu poddębickiego realizowanego w ramach Priorytetu FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem” Działania FELD.07.09 „Usługi społeczne i zdrowotne” Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378270
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.FKO.052.1.2024IKK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Poradnictwo prawne dla UP oraz ich opiekunów faktycznych w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych „JA-TY-MY” dla powiatu poddębickiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 182283 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poradnictwo psychologiczne dla UP oraz ich opiekunów faktycznych w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych „JA-TY-MY” dla powiatu poddębickiego4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 194400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Paczesna - Gozdek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna
7.3.3) Ulica: ul. Banachiewicza 78
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-162
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAYOIMSA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292712046
7.3.4) Miejscowość: Widoradz 6
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- "Budowa drogi gminnej nr 111015E na odcinku od drogi powiatowej nr 3707 E do drogi powiatowej nr 3708E" wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo - kosztorysowej w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie robót budowlano - montażowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ułany"
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu "Wsparcie rodziny w gminie Witonia".
- Kompleksowe usługi prawne
- Świadczenie obsługi prawnej Uniwersytetu w Białymstoku
- Usługi psychologiczne i logopedyczne w ramach projektu "Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS+)
- Punkt Interwencji Kryzysowej w projekcie "#Rodzina"
- Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Związku Powiatowo-Gminnego "Wielkopolski Transport Regionalny"
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.