eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskModernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu stadionu przy ul. Zielonej w Słupsku - etap III



Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu stadionu przy ul. Zielonej w Słupsku - etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczecińska 99

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosir@sosir.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sosir.slupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sosir_slupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu stadionu przy ul. Zielonej w Słupsku - etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-604758c4-2a97-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044795/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 "Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu stadionu przy ul. Zielonej w Słupsku -

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333230/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOSIR.ZP-II.261.02.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7671273,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu stadionu przy ulicy Zielonej w Słupsku - etap III”. W ramach III etapu przewidziano:

1) remont istniejącego zadaszenia i trybun wraz z wykonaniem oświetlenia pod istniejącym zadaszeniem. Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) Odświeżenie istniejącej konstrukcji stalowej,
b) Odtworzenie spoczników przy murach oporowych,
c) Dostawa i montaż krzesełek – 900 szt.
d) Naprawa i uzupełnienie schodów,
e) Oświetlenie istniejących trybun oprawami LED
f) Przemalowanie balustrad, poręczy, ogrodzenia i furtek w obrębie trybuny głównej – kolorystyka do ustalenia na etapie realizacji
g) Wykonanie oznaczenia bram i furtek ogrodzenia wewnętrznego oraz zewnętrznego za pomocą tabliczek informacyjnych dwustronnych w rozmiarze min A5 oraz wykonanie oznaczenia sektorów trybun przy wykorzystaniu tablic dwustronnych na nogach w rozmiarze 150 cm x 70 cm.
h) Wykonanie rozbudowy zadaszenia istniejących trybun głównych – konstrukcje żelbetowe wraz z montażem stalowej konstrukcji zadaszenia.

2) wykonanie czterech masztów oświetleniowych z wykorzystaniem ułożonej instalacji zasilającej i sterującej (wykonanych w ramach II etapu inwestycji). Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) Wykonanie czterech masztów oświetleniowych o wysokości ok 35,00 m.
Na masztach znajdują się pomosty techniczne do instalacji zespołów opraw oświetleniowych. Dobór opraw oświetleniowych zapewnić musi natężenia oświetlenia o wartości nie mniejszej niż 800 lx z możliwością zwiększenia natężenia oświetlenia do 1400 lx. Maszty posadowione na żelbetowych monolitycznych płytach i palach (zgodnie z projektem konstrukcyjnym). Zapewnienie możliwości sterowania oświetleniem przy wykorzystaniu systemu DALI w zależności od potrzeb i wykorzystania płyty boiska.

3) przebudowę wewnętrznego układu drogowego zgodnie z załącznikiem nr 1 do OPZ .
Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) Przebudowę wewnętrznego układu drogowego (ścieżek, dróg i placów wewnętrznych), obejmuje plac za kasami, drogi wewnętrzne od strony punktu kas do zaplecza kontenerowego i trybuny wschodniej oraz placu technicznego, wraz
z odwodnieniem tych terenów. Nowe nawierzchnie zaprojektowano z kostki betonowej 6 cm (chodniki) i 8 cm drogi wewnętrzne. Zakres przebudowy wewnętrznego układu drogowego zgodny z załącznikiem nr 1 do OPZ (projekt zagospodarowanie terenu `ze wskazaniem zakresu robót drogowych).

4) montaż masztów i opraw oświetleniowych - parkowych z wykorzystaniem ułożonej instalacji zasilającej. Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) Montaż masztów i opraw oświetleniowych - parkowych (w ilości 48 szt.)
z wykorzystaniem ułożonej instalacji zasilającej. Wykonać należy również sterowanie oświetleniem. Zakres wykonania zgodnie z projektem, Zamawiający rezygnuje z 12 szt. słupów parkowych wraz z oprawami, oznaczonych na załączniku do OPZ (zakres robót drogowych – etap III).
5) oświetlenie istniejącej wiaty nad kasami poprzez montaż opraw LED, z wykorzystaniem ułożonej instalacji zasilającej, zgodnie z projektem instalacji oświetlenia zadaszenia wiaty.
6) Rozbudowa zadaszenia istniejących trybun głównych. Zakres robót obejmuje
w szczególności:
a) Wykonanie rozbudowy zadaszenia istniejących trybun głównych – konstrukcje żelbetowe wraz z montażem stalowej konstrukcji zadaszenia. Przewidziane pośrednie posadowienie zadaszenia na belkach palowych wysokości 100 cm
i szerokości 120 cm wykonanych na palach przemieszczeniowych śr. 36 cm dł. 10 m. Konstrukcję zadaszenia przewidziano w postaci ram wspornikowych składających się ze słupów stalowych z profilu walcowanego HEB 700 połączonych w sposób sztywny z płytą palową i przymocowanych do słupów rygli z profili walcowanych HEB 300 usztywnianych przez ściągi stalowe rurowe (rura 133/8mm). Pokrycie zadaszenia z blachy trapezowej HAIROVIILLE 50/237,5 GR 0,75mm.

7) Dostawa i montaż stojaków rowerowych dla min. 20 rowerów
8) Wykonanie wycinki wskazanych przez Zamawiającego drzew – po wcześniejszym uzyskaniu wszelkich wymaganych zezwoleń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7489520,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7489520,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7489520,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dzienisz Usługi Ogólno-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891853906

7.3.3) Ulica: Borzestowska Huta 89A

7.3.4) Miejscowość: Borzestowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-335

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 748952045 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.