eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówOrganizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Kelner-barista (POWER).



Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Kelner-barista (POWER).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851763118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Generała Józefa Bema 3

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 688 23 00

1.5.8.) Numer faksu: 14 688 23 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: up@up.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tarnow.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Kelner-barista (POWER).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ece0dca-2209-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016346/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kelner-barista (POWER).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (VI) Młodzi na start”, realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314182/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOP.2710.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 205000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Kelner-barista.
2. Szkolenie zawodowe przyjęte do realizacji w 2022 roku w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (VI) Młodzi na start”, realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś I Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy – projekty pozakonkursowe, Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3. Szkolenie winno obejmować minimum 80 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 60 godzin zajęć praktycznych. Czasu trwania egzaminu, o którym mowa w III Etapie – Ocena, nie wlicza się do liczby godzin szkolenia.
4. Program szkolenia winien obejmować w szczególności:
a) przygotowanie stanowiska pracy – BHP na stanowisku pracy,
b) zakres usług kelnerskich:
 techniki kelnerskie,
 przygotowanie, organizacja i charakterystyka bufetu,
 technika serwowania potraw i napojów,
 rodzaje serwisu i ich zastosowanie,
 zasady i organizacja serwisu specjalnego oraz imprez okolicznościowych,
c) podstawy baristyki:
 podstawowe informacje o kawie,
 sprzęt baristyczny i jego obsługa,
 przygotowanie różnego rodzaju kawy,
 latte art – technika dekoracji kawy,
d) etyka w zawodzie kelner-barista,
e) obsługa gości restauracyjnych i indywidualnych,
f) psychologia sprzedaży,
g) systemy rozliczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że Wykonawca – Centrum Biznesu i Promocji Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy, o czym poinformował Zamawiającego w piśmie przesłanym w dniu 2.11.2022 r., Zamawiający działając w oparciu o przepis art. 263 ustawy Pzp, dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu Wykonawców. Zamawiający najwyżej ocenił ofertę nr 1 złożoną przez SANNORT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Sandomierzu i wobec tego wezwał Wykonawcę, w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, do złożenia podmiotowych środków dowodowych w terminie do dnia 8.11.2022 r., a następnie do ich poprawienia w trybie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. W dniu 14.11.2022 r. Wykonawca przesłał podmiotowe środki dowodowe, podając w Wykazie zasobów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia, że sala w której będą prowadzone zajęcia teoretyczne i praktyczne stanowi zasoby innego podmiotu. W złożonej w dniu 25.08.2022 r. ofercie Wykonawca oświadczył, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postepowaniu i nie polega na zdolnościach (technicznych lub zawodowych) podmiotów udostępniających zasoby. Jak stanowi art. 123 ustawy Pzp „Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby”. Fakt, że po upływie terminu składania ofert Wykonawca powołał się na zdolności podmiotu udostępniającego zasoby (w zakresie udostępnienia sali niezbędnej do realizacji zajęć), powoduje, że Wykonawca nie spełnił warunków udziału w postępowaniu, co skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp. W tej sytuacji, mając na uwadze termin realizacji zamówienia oraz termin płatności, skorzystanie przez Zamawiającego z możliwości ponownego badania i oceny ofert, o której mowa w art. 263 ustawy Pzp, stwarza wysoce prawdopodobną sytuację, że Wykonawca nie
będzie w stanie zrealizować zamówienia oraz wywiązać się z warunków związanych z jego realizacją, określonych w umowie. Niniejsze postępowanie realizowane jest w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (VI) - Młodzi na start”, którego okres realizacji kończy się 31.12.2022 r., co wiąże się z tym, że wszelkie zamówienia oraz płatności udzielane w ramach Projektu muszą zostać zrealizowane w bieżącym roku. Ryzyko niezrealizowania zamówienia zgodnie z warunkami umowy powoduje to, że Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2180,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.