eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieczysławów"Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowość: Mieczysławów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-314

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_mieczyslawow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mieczyslawow.edu.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e713ea5d-d125-4c2e-94d3-61a24b6761e0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e713ea5d-d125-4c2e-94d3-61a24b6761e0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209744/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń pralni w budynku Internatu ZSCKR w Mieczysławowie

1.1.2 Remont pokoi w Internacie ZSCKR w Mieczysławowie

1.1.3 Rozbiórka budynku wolno stojącego ZSCKR w Mieczysławowie

1.1.4 Wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu warsztatu w ZSCKR w Mieczysławowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 476495,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:
Cześć Nr 1:
3.1.1. Zadanie Nr 1: Remont pomieszczeń pralni w budynku Internatu ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 2:
3.1.2. Zadanie Nr 2: Remont pokoi w Internacie ZSCKR w Mieczysławowie (11 pokoi)
Cześć Nr 3:
3.1.3. Zadanie Nr 3: Rozbiórka budynku wolno stojącego ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 4:
3.1.4. Zadanie Nr 4: Wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu warsztatu w ZSCKR w Mieczysławowie
W zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności:
1. wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,
2. wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku
3. wymiana drzwi wewnętrznych,
4. wykonanie nowych tynków,
5. malowanie pomieszczeń,
6. wymiana, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach,
7. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania zadań,
8. wywóz gruzu, odpadów zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp.

3.2. Planowana inwestycja znajduje się na w Mieczysławowie w ZSCKR.
3.3. Zakres prac zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty.
3.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
3.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu.
3.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45442100-8 Roboty malarskie
45443000-4 Roboty elewacyjne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45330000 – 9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000 – 6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. Część Nr 1: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.2. Część Nr 2: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.3. Część Nr 3: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.4. Część Nr 4: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.

5.2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
5.4. Zamawiający informuje, iż okres rękojmi jest zgodny z okresem udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia – na daną Część, na którą wykonawca składa ofertę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 119696,1 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:
Cześć Nr 1:
3.1.1. Zadanie Nr 1: Remont pomieszczeń pralni w budynku Internatu ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 2:
3.1.2. Zadanie Nr 2: Remont pokoi w Internacie ZSCKR w Mieczysławowie (11 pokoi)
Cześć Nr 3:
3.1.3. Zadanie Nr 3: Rozbiórka budynku wolno stojącego ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 4:
3.1.4. Zadanie Nr 4: Wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu warsztatu w ZSCKR w Mieczysławowie
W zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności:
1. wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,
2. wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku
3. wymiana drzwi wewnętrznych,
4. wykonanie nowych tynków,
5. malowanie pomieszczeń,
6. wymiana, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach,
7. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania zadań,
8. wywóz gruzu, odpadów zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp.

3.2. Planowana inwestycja znajduje się na w Mieczysławowie w ZSCKR.
3.3. Zakres prac zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty.
3.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
3.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu.
3.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45442100-8 Roboty malarskie
45443000-4 Roboty elewacyjne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45330000–9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000–6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. Część Nr 1: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.2. Część Nr 2: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.3. Część Nr 3: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.4. Część Nr 4: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.

5.2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
5.4. Zamawiający informuje, iż okres rękojmi jest zgodny z okresem udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia – na daną Część, na którą wykonawca składa ofertę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 172267,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:
Cześć Nr 1:
2.1.1. Zadanie Nr 1: Remont pomieszczeń pralni w budynku Internatu ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 2:
2.1.2. Zadanie Nr 2: Remont pokoi w Internacie ZSCKR w Mieczysławowie (11 pokoi)
Cześć Nr 3:
2.1.3. Zadanie Nr 3: Rozbiórka budynku wolno stojącego ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 4:
2.1.4. Zadanie Nr 4: Wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu warsztatu w ZSCKR w Mieczysławowie
W zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności:
1. wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,
2. wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku
3. wymiana drzwi wewnętrznych,
4. wykonanie nowych tynków,
5. malowanie pomieszczeń,
6. wymiana, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach,
7. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania zadań,
8. wywóz gruzu, odpadów zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp.

2.2. Planowana inwestycja znajduje się na w Mieczysławowie w ZSCKR.
2.3. Zakres prac zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty.
2.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
2.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
2.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu.
2.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
2.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45450000–6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. Część Nr 1: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.2. Część Nr 2: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.3. Część Nr 3: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.4. Część Nr 4: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.

5.2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
5.4. Zamawiający informuje, iż okres rękojmi jest zgodny z okresem udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia – na daną Część, na którą wykonawca składa ofertę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 143349,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:
Cześć Nr 1:
2.1.1. Zadanie Nr 1: Remont pomieszczeń pralni w budynku Internatu ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 2:
2.1.2. Zadanie Nr 2: Remont pokoi w Internacie ZSCKR w Mieczysławowie (11 pokoi)
Cześć Nr 3:
2.1.3. Zadanie Nr 3: Rozbiórka budynku wolno stojącego ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 4:
2.1.4. Zadanie Nr 4: Wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu warsztatu w ZSCKR w Mieczysławowie
W zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności:
1. wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,
2. wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku
3. wymiana drzwi wewnętrznych,
4. wykonanie nowych tynków,
5. malowanie pomieszczeń,
6. wymiana, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach,
7. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania zadań,
8. wywóz gruzu, odpadów zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp.

2.2. Planowana inwestycja znajduje się na w Mieczysławowie w ZSCKR.
2.3. Zakres prac zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty.
2.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
2.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
2.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu.
2.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
2.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45442100-8 Roboty malarskie
45443000-4 Roboty elewacyjne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45450000–6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. Część Nr 1: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.2. Część Nr 2: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.3. Część Nr 3: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.4. Część Nr 4: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.

5.2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
5.4. Zamawiający informuje, iż okres rękojmi jest zgodny z okresem udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia – na daną Część, na którą wykonawca składa ofertę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 62190,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174954,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Ogólne Roman Zasada

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331067088

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Stryków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-010

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273904,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Ogólne Roman Zasada

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331067088

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Stryków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-010

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193037,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Ogólne Roman Zasada

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331067088

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Stryków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-010

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206713,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Ogólne Roman Zasada

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331067088

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Stryków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-010

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.