Ogłoszenie z dnia 2024-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00411705/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Mieczysławów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-314
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_mieczyslawow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mieczyslawow.edu.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e713ea5d-d125-4c2e-94d3-61a24b6761e01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e713ea5d-d125-4c2e-94d3-61a24b6761e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209744/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń pralni w budynku Internatu ZSCKR w Mieczysławowie
1.1.2 Remont pokoi w Internacie ZSCKR w Mieczysławowie
1.1.3 Rozbiórka budynku wolno stojącego ZSCKR w Mieczysławowie
1.1.4 Wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu warsztatu w ZSCKR w Mieczysławowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 476495,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:Cześć Nr 1:
3.1.1. Zadanie Nr 1: Remont pomieszczeń pralni w budynku Internatu ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 2:
3.1.2. Zadanie Nr 2: Remont pokoi w Internacie ZSCKR w Mieczysławowie (11 pokoi)
Cześć Nr 3:
3.1.3. Zadanie Nr 3: Rozbiórka budynku wolno stojącego ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 4:
3.1.4. Zadanie Nr 4: Wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu warsztatu w ZSCKR w Mieczysławowie
W zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności:
1. wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,
2. wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku
3. wymiana drzwi wewnętrznych,
4. wykonanie nowych tynków,
5. malowanie pomieszczeń,
6. wymiana, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach,
7. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania zadań,
8. wywóz gruzu, odpadów zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp.
3.2. Planowana inwestycja znajduje się na w Mieczysławowie w ZSCKR.
3.3. Zakres prac zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty.
3.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
3.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu.
3.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45442100-8 Roboty malarskie
45443000-4 Roboty elewacyjne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45330000 – 9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000 – 6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. Część Nr 1: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.2. Część Nr 2: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.3. Część Nr 3: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.4. Część Nr 4: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
5.4. Zamawiający informuje, iż okres rękojmi jest zgodny z okresem udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia – na daną Część, na którą wykonawca składa ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 119696,1 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:Cześć Nr 1:
3.1.1. Zadanie Nr 1: Remont pomieszczeń pralni w budynku Internatu ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 2:
3.1.2. Zadanie Nr 2: Remont pokoi w Internacie ZSCKR w Mieczysławowie (11 pokoi)
Cześć Nr 3:
3.1.3. Zadanie Nr 3: Rozbiórka budynku wolno stojącego ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 4:
3.1.4. Zadanie Nr 4: Wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu warsztatu w ZSCKR w Mieczysławowie
W zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności:
1. wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,
2. wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku
3. wymiana drzwi wewnętrznych,
4. wykonanie nowych tynków,
5. malowanie pomieszczeń,
6. wymiana, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach,
7. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania zadań,
8. wywóz gruzu, odpadów zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp.
3.2. Planowana inwestycja znajduje się na w Mieczysławowie w ZSCKR.
3.3. Zakres prac zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty.
3.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
3.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu.
3.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45442100-8 Roboty malarskie
45443000-4 Roboty elewacyjne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45330000–9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000–6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. Część Nr 1: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.2. Część Nr 2: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.3. Część Nr 3: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.4. Część Nr 4: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
5.4. Zamawiający informuje, iż okres rękojmi jest zgodny z okresem udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia – na daną Część, na którą wykonawca składa ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 172267,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:Cześć Nr 1:
2.1.1. Zadanie Nr 1: Remont pomieszczeń pralni w budynku Internatu ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 2:
2.1.2. Zadanie Nr 2: Remont pokoi w Internacie ZSCKR w Mieczysławowie (11 pokoi)
Cześć Nr 3:
2.1.3. Zadanie Nr 3: Rozbiórka budynku wolno stojącego ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 4:
2.1.4. Zadanie Nr 4: Wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu warsztatu w ZSCKR w Mieczysławowie
W zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności:
1. wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,
2. wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku
3. wymiana drzwi wewnętrznych,
4. wykonanie nowych tynków,
5. malowanie pomieszczeń,
6. wymiana, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach,
7. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania zadań,
8. wywóz gruzu, odpadów zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp.
2.2. Planowana inwestycja znajduje się na w Mieczysławowie w ZSCKR.
2.3. Zakres prac zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty.
2.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
2.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
2.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu.
2.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
2.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45450000–6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. Część Nr 1: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.2. Część Nr 2: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.3. Część Nr 3: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.4. Część Nr 4: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
5.4. Zamawiający informuje, iż okres rękojmi jest zgodny z okresem udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia – na daną Część, na którą wykonawca składa ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 143349,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:Cześć Nr 1:
2.1.1. Zadanie Nr 1: Remont pomieszczeń pralni w budynku Internatu ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 2:
2.1.2. Zadanie Nr 2: Remont pokoi w Internacie ZSCKR w Mieczysławowie (11 pokoi)
Cześć Nr 3:
2.1.3. Zadanie Nr 3: Rozbiórka budynku wolno stojącego ZSCKR w Mieczysławowie
Cześć Nr 4:
2.1.4. Zadanie Nr 4: Wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu warsztatu w ZSCKR w Mieczysławowie
W zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności:
1. wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,
2. wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku
3. wymiana drzwi wewnętrznych,
4. wykonanie nowych tynków,
5. malowanie pomieszczeń,
6. wymiana, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach,
7. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania zadań,
8. wywóz gruzu, odpadów zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp.
2.2. Planowana inwestycja znajduje się na w Mieczysławowie w ZSCKR.
2.3. Zakres prac zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty.
2.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
2.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
2.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu.
2.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
2.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45442100-8 Roboty malarskie
45443000-4 Roboty elewacyjne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45450000–6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. Część Nr 1: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.2. Część Nr 2: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.3. Część Nr 3: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.1.4. Część Nr 4: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.
5.2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
5.4. Zamawiający informuje, iż okres rękojmi jest zgodny z okresem udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia – na daną Część, na którą wykonawca składa ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 62190,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174954,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Ogólne Roman Zasada
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331067088
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Stryków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-010
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO OGÓLNE ROMAN ZASADA
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO OGÓLNE ROMAN ZASADA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273904,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Ogólne Roman Zasada
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331067088
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Stryków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-010
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO OGÓLNE ROMAN ZASADA
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO OGÓLNE ROMAN ZASADA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193037,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Ogólne Roman Zasada
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331067088
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Stryków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-010
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO OGÓLNE ROMAN ZASADA
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO OGÓLNE ROMAN ZASADA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206713,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Ogólne Roman Zasada
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331067088
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Stryków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-010
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO OGÓLNE ROMAN ZASADA
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO OGÓLNE ROMAN ZASADA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.