Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00439884/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi w czterech rejonach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.4.2.) Miejscowość: Gdynia
1.4.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460570
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00439884
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
1. Zamawiający dokona oceny ofert. Każda CZĘŚĆ będzie oceniana oddzielnie. Wykonawca określi cenę na CZĘŚĆ zamówienia, na którą składa ofertę.
2. Wykonawca określi cenę w formularzu OFERTA, odpowiednio dla CZĘŚĆ na którą składa ofertę.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres udzielonej rękojmi i gwarancji – 40 %
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z podsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Po zmianie:
1. Zamawiający dokona oceny ofert. Każda CZĘŚĆ będzie oceniana oddzielnie. Wykonawca określi cenę na CZĘŚĆ zamówienia, na którą składa ofertę.
2. Wykonawca określi cenę w formularzu OFERTA-ZMIENIONY, odpowiednio dla CZĘŚĆ na którą składa ofertę.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres udzielonej rękojmi i gwarancji – 40 %
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z podsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
1. Zamawiający dokona oceny ofert. Każda CZĘŚĆ będzie oceniana oddzielnie. Wykonawca określi cenę na CZĘŚĆ zamówienia, na którą składa ofertę.
2. Wykonawca określi cenę w formularzu OFERTA, odpowiednio dla CZĘŚĆ na którą składa ofertę.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres udzielonej rękojmi i gwarancji – 40 %
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z podsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Po zmianie:
1. Zamawiający dokona oceny ofert. Każda CZĘŚĆ będzie oceniana oddzielnie. Wykonawca określi cenę na CZĘŚĆ zamówienia, na którą składa ofertę.
2. Wykonawca określi cenę w formularzu OFERTA-ZMIENIONY, odpowiednio dla CZĘŚĆ na którą składa ofertę.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres udzielonej rękojmi i gwarancji – 40 %
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z podsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3) Przed zmianą:
1. Zamawiający dokona oceny ofert. Każda CZĘŚĆ będzie oceniana oddzielnie. Wykonawca określi cenę na CZĘŚĆ zamówienia, na którą składa ofertę.
2. Wykonawca określi cenę w formularzu OFERTA, odpowiednio dla CZĘŚĆ na którą składa ofertę.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres udzielonej rękojmi i gwarancji – 40 %
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z podsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Po zmianie:
1. Zamawiający dokona oceny ofert. Każda CZĘŚĆ będzie oceniana oddzielnie. Wykonawca określi cenę na CZĘŚĆ zamówienia, na którą składa ofertę.
2. Wykonawca określi cenę w formularzu OFERTA-ZMIENIONY, odpowiednio dla CZĘŚĆ na którą składa ofertę.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres udzielonej rękojmi i gwarancji – 40 %
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z podsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 4) Przed zmianą:
1. Zamawiający dokona oceny ofert. Każda CZĘŚĆ będzie oceniana oddzielnie. Wykonawca określi cenę na CZĘŚĆ zamówienia, na którą składa ofertę.
2. Wykonawca określi cenę w formularzu OFERTA, odpowiednio dla CZĘŚĆ na którą składa ofertę.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres udzielonej rękojmi i gwarancji – 40 %
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z podsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Po zmianie:
1. Zamawiający dokona oceny ofert. Każda CZĘŚĆ będzie oceniana oddzielnie. Wykonawca określi cenę na CZĘŚĆ zamówienia, na którą składa ofertę.
2. Wykonawca określi cenę w formularzu OFERTA-ZMIENIONY, odpowiednio dla CZĘŚĆ na którą składa ofertę.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres udzielonej rękojmi i gwarancji – 40 %
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z podsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do SWZ.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 8 i 10 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierani agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2a do SWZ oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2b do SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 - załączniki nr 2a i 2b do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - załączniki nr 2a i 2b do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 6 do SWZ.
7. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2–6, składa się wraz z ofertą, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Wykonawca składa wraz z ofertą, przedmiar robót sporządzony wg. wzoru Zamawiającego, odpowiednio na CZĘŚĆ, na którą składa ofertę:
1) Załącznik 3A(I-IV) do SWZ – Przedmiar robót wpusty ściekowe uliczne
2) Załącznik 3B(I-IV) do SWZ – Przedmiar robót studnie betonowe
3) Załącznik 3C(I-IV) do SWZ – Przedmiar robót kanały rurowe
4) Załącznik 3D do SWZ – Przedmiar robót rękawy (opcja)
5) Załącznik 2A (I-IV) do SWZ – FORMULARZ OFERTOWY (Tabela zbiorcza)
9. Pełnomocnictwa:
1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Po zmianie:
DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Formularz OFERTA- ZMIENIONY, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do SWZ.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA-ZMIENIONY.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 8 i 10 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierani agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2a do SWZ oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2b do SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 - załączniki nr 2a i 2b do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - załączniki nr 2a i 2b do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 6 do SWZ.
7. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2–6, składa się wraz z ofertą, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Wykonawca składa wraz z ofertą, przedmiar robót sporządzony wg. wzoru Zamawiającego, odpowiednio na CZĘŚĆ, na którą składa ofertę:
1) Załącznik 3A(I-IV) do SWZ – Przedmiar robót wpusty ściekowe uliczne
2) Załącznik 3B(I-IV) do SWZ – Przedmiar robót studnie betonowe
3) Załącznik 3C(I-IV) do SWZ – Przedmiar robót kanały rurowe
4) Załącznik 3D do SWZ – Przedmiar robót rękawy (opcja)
5) Załącznik 2A (I-IV) do SWZ – FORMULARZ OFERTOWY (Tabela zbiorcza)
9. Pełnomocnictwa:
1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-19 10:00
Po zmianie:
2024-08-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-19 11:00
Po zmianie:
2024-08-22 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-09-17
Po zmianie:
2024-09-20
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Kalendarze książkowe i biurkowe dla UMG na rok 2025
- Kompleksowa usługa projektowania oraz druku wizytówek z sukcesywnymi dostawami - powtórne
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG
- Dostawa 1 szt. samochodu osobowego
- Cześć I - Naprawa nawierzchni dróg, placów postojowych, chodników wraz z odwodnieniem w Gdyni Grabówek. Cześć II - Remont nawierzchni drogi od bramy nr 1 do budynku 60 w Gdyni.
- Zakup zestawów szkoleniowych dot. OZE
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża
- Przebudowa drogi gminnej nr 843545P w miejscowości Rybin
- "Roboty budowlane w DPS Wirów funkcjonującym w zabytkowym Dawnym Zespole Klasztornym w Wirowie."
- Zaprojektowanie i budowa dróg łączących drogę powiatową nr 2415G z drogą gminną nr 188001G w Nowym Barkoczynie (2)
- "Muzeum Wałbrzyszan - wałbrzyska wielokulturowość: adaptacja i zagospodarowanie pogórniczego budynku siłowni w zabytkowym kompleksie dawnej KWK Julia w Wałbrzychu" w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa dróg wewnętrznych Gminnych etap V"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.