eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaBudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża



Ogłoszenie z dnia 2024-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 864737347

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppietrzak@gminalomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed0ef8ad-0fe8-4e91-b314-f5d5eec403e9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074789/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminalomza.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w dziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w dziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.1.30.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Stare Kupiski
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 152 193 B ul. Łomżyńska we wsi Stare Kupiski”, na odcinku od drogi gminnej nr 105 771 B ul. Polna we wsi Stare Kupiski do ronda położonego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 645 w kierunku miasta Łomża. Zadanie realizowane z funduszu sołeckiego na 2024 r
2. Zadanie objęte zamówieniem polega na wykonaniu następujących prac:
• wykopanie i zasypanie rowów kablowych,
• nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego oraz na kabel,
• ułożenie rur ochronnych,
• ustawienie słupów,
• montaż słupów stalowych,
• montaż szafy oświetleniowej,
• ułożenie kabla w rowie kablowym i wciągnięcie do rur ochronnych oraz do słupa,
• zamontowanie i podłączenie zewnętrznych opraw oświetleniowych,
• badania i pomiary,

Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe opraw oświetleniowych wyposażonych w układy LED opisano w Projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Giełczyn ul. Majowa
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej wewnętrznej położonej na części działki 483/5 - odcinek ul. Majowej we wsi Giełczyn”, od drogi gminnej nr 105 725 B (ul. Grzybowa we wsi Giełczyn) do dz. 483/6 obręb Giełczyn. Zadanie realizowane z funduszu sołeckiego na 2024 r.
1. Zadanie objęte zamówieniem polega na wykonaniu następujących prac:
• wykopanie i zasypanie rowów kablowych,
• nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego oraz na kabel,
• ułożenie rur ochronnych,
• ustawienie słupów,
• montaż słupów stalowych,
• montaż szafy oświetleniowej,
• ułożenie kabla w rowie kablowym i wciągnięcie do rur ochronnych oraz do słupa,
• zamontowanie i podłączenie zewnętrznych opraw oświetleniowych,
• badania i pomiary,

Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe opraw oświetleniowych wyposażonych w układy LED opisano w Projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Giełczyn ul. Górzysta
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 152 068 B ul. Górzysta we wsi Giełczyn”; od dz. nr 185/3 obręb Giełczyn do dz. nr 185/10 obręb Giełczyn (przy posesjach ul. Grzybowa 19D i 19 E we wsi Giełczyn). Zadanie realizowane z funduszu sołeckiego na 2024 r.
1. Zadanie objęte zamówieniem polega na wykonaniu następujących prac:
• wykopanie i zasypanie rowów kablowych,
• nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego oraz na kabel,
• ułożenie rur ochronnych,
• ustawienie słupów,
• montaż słupów stalowych,
• montaż szafy oświetleniowej,
• ułożenie kabla w rowie kablowym i wciągnięcie do rur ochronnych oraz do słupa,
• zamontowanie i podłączenie zewnętrznych opraw oświetleniowych,
• badania i pomiary,

Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe opraw oświetleniowych wyposażonych w układy LED opisano w Projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Giełczyn ul. Bielna
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 105 722 B ul. Bielna we wsi Giełczyn”; od dz. nr 25 obręb Giełczyn do dz. nr 22 obręb Giełczyn.”
1. Zadanie objęte zamówieniem polega na wykonaniu następujących prac:
• wykopanie i zasypanie rowów kablowych,
• nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego oraz na kabel,
• ułożenie rur ochronnych,
• ustawienie słupów,
• montaż słupów stalowych,
• montaż szafy oświetleniowej,
• ułożenie kabla w rowie kablowym i wciągnięcie do rur ochronnych oraz do słupa,
• zamontowanie i podłączenie zewnętrznych opraw oświetleniowych,
• badania i pomiary,

Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe opraw oświetleniowych wyposażonych w układy LED opisano w Projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Andrzejki
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 105 698 B oraz 105 697 B we wsi Andrzejki”; na odcinku drogi gminnej nr 105 698 B od przystanku do ostatnich zabudowań (posesja Andrzejki 18) ; drogi gminnej nr 105 697 B od drogi gminnej 105 698 B do ostatnich zabudowań
1. Zadanie objęte zamówieniem polega na wykonaniu następujących prac:
• wykopanie i zasypanie rowów kablowych,
• nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego oraz na kabel,
• ułożenie rur ochronnych,
• ustawienie słupów,
• montaż słupów stalowych,
• montaż szafy oświetleniowej,
• ułożenie kabla w rowie kablowym i wciągnięcie do rur ochronnych oraz do słupa,
• zamontowanie i podłączenie zewnętrznych opraw oświetleniowych,
• badania i pomiary,

Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe opraw oświetleniowych wyposażonych w układy LED opisano w Projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Czaplice
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 152 059 B i 152 060 B we wsi Czaplice”, na odcinku od ostatniego słupa przy dz. nr 385 obręb Czaplice do ostatnich zabudowań wzdłuż drogi gminnej nr 152 059 B i 152 060 B
1. Zadanie objęte zamówieniem polega na wykonaniu następujących prac:
• wykopanie i zasypanie rowów kablowych,
• nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego oraz na kabel,
• ułożenie rur ochronnych,
• ustawienie słupów,
• montaż słupów stalowych,
• montaż szafy oświetleniowej,
• ułożenie kabla w rowie kablowym i wciągnięcie do rur ochronnych oraz do słupa,
• zamontowanie i podłączenie zewnętrznych opraw oświetleniowych,
• badania i pomiary,

Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe opraw oświetleniowych wyposażonych w układy LED opisano w Projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII: Nowe Kupiski
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 105 682 B we wsi Nowe Kupiski”, na odcinku od ostatniej oprawy) dz. nr 992/2 (obręb Nowe Kupiski) do dz. nr 987 (obręb Nowe Kupiski)
1. Zadanie objęte zamówieniem polega na wykonaniu następujących prac:
• wykopanie i zasypanie rowów kablowych,
• nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego oraz na kabel,
• ułożenie rur ochronnych,
• ustawienie słupów,
• montaż słupów stalowych,
• montaż szafy oświetleniowej,
• ułożenie kabla w rowie kablowym i wciągnięcie do rur ochronnych oraz do słupa,
• zamontowanie i podłączenie zewnętrznych opraw oświetleniowych,
• badania i pomiary,

Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe opraw oświetleniowych wyposażonych w układy LED opisano w Projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Opisane w dziale VIII SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-04 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-04 15:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.