eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzgówZakup i dostawa wyposażenia do przedszkoli z terenu Gminy Rzgów w ramach projektu "EDUKACJA PRZEDSZKOLNA JAK Z BAJKI W GMINIE RZGÓW"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia do przedszkoli z terenu Gminy Rzgów w ramach projektu „EDUKACJA PRZEDSZKOLNA JAK Z BAJKI W GMINIE RZGÓW”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzgów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konińska 8

1.5.2.) Miejscowość: Rzgów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-586

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminarzgow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarzgow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/gminarzgow/postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia do przedszkoli z terenu Gminy Rzgów w ramach projektu „EDUKACJA PRZEDSZKOLNA JAK Z BAJKI W GMINIE RZGÓW”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7d6fcde-22bb-4641-92be-645476ab566b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023542/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Edukacja przedszkolna jak z bajki w Gminie Rzgów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408791

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PR.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.1. Zadanie 1. Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć z TUS (4 przedszkola – 1 zestaw/1 przedszkole). W skład jednego zestawu wchodzą:
- Drewniane klocki – społeczeństwo – 1 szt.
- Silikonowe ludziki – 1 szt.
- Zestaw do nauki rozpoznawania emocji + KARTY PRACY – 1 szt.
- "Program edukacyjno-terapeutyczny do pracy z dziećmi zagrożonymi niedostosowaniem społecznym" – 1 szt.
- Program edukacyjno-terapeutyczny do pracy z dziećmi wykazującymi problemy wychowawcze – zestaw materiałów dydaktycznych – 1 szt.
- Program edukacyjno-terapeutyczny wspierający rozwój emocjonalno-społeczny z elementami socjoterapii – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39161000-8 - Meble przedszkolne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37520000-9 - Zabawki

39290000-1 - Wyposażenie różne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego

4.5.5.) Wartość części: 18394,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.2. Zadanie 2. Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć z integracji sensorycznej (4 przedszkola – 1 zestaw/1 przedszkole). W skład jednego zestawu wchodzą:
- Podwiesie stalowe typu U – 1 szt.
- Materac gimnastyczny – 2 szt.
- Materac typu naleśnik – 1 szt.
- Huśtawka okrągła typu konik – 1 szt.
- Huśtawka miękka typu helikopter – 1 szt.
- Huśtawka prostokątna typu platforma – 1 szt.
- Hamak terapeutyczny – 1 szt.
- Karabińczyk – 4 szt.
- Duże lustro terapeutyczne – 1 szt.
- Deska rotacyjna z podestem – 1 szt.
- Deskorolka duża 50x90 – 1 szt.
- Zestaw do trening percepcji zapachu – 1 szt.
- Pomoc dydaktyczna typu głuchy telefon – 1 szt.
- Sensoryczne stopy – 1 szt.
- Chwytak - ręka robota – 1 szt.
- Poduszki przedstawiające emocje – 1 szt.
- Równoważnia duża – kołyska – 1 szt.
- Beczka terapeutyczna – 1 szt.
- Topek – stożek – 1 szt.
- Wibrująca poduszka – 1 szt.
- Kołderka obciążeniowa – 1 szt.
- Maty sensoryczne – prostokątne – 1 szt.
- Maty sensoryczne - silikonowe krążki – 1 szt.
- Masażer ręczny – 1 szt.
- Piłka do ćwiczeń i rehabilitacji (pół na pół - gładka i kolczasta) – 1 szt.
- Piłka rehabilitacyjna – fistaszek – 1 szt.
- Piasek kinetyczny – 4 szt.
- Woreczki sensoryczne - gra pamięciowo-dotykowa – 1 szt.
- Zestaw kolorowych kubków – 1 szt.
- Duszek elastyczny – 1 szt.
- Rybki twarde do zabaw wodnych – 1 szt.
- Dywan 200x200 – 1 szt.
- Haczyki – 6 szt.
- Pojemniki na pomoce dydaktyczne – 10 szt.
- Sofa dziecięca – 1 szt.
- Regał – 1 szt.
- Panele tapicerowane – 35 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39161000-8 - Meble przedszkolne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37520000-9 - Zabawki

39290000-1 - Wyposażenie różne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego

4.5.5.) Wartość części: 63660,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3. Zakup doposażenia do kącika sensorycznego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Rzgowie (1 przedszkole – 1 zestaw). W skład jednego zestawu wchodzą:
- Drewniany zestaw do sortowania – 1 szt.
- Zabawka sensoryczna do rozwoju małej motoryki – 1 szt.
- Logiczne bloki z kartami pracy – nauka kształtów – 1 szt.
- Przewlekanki z kartami pracy – 1 szt.
- Tablica grafomotoryczna – 1 szt.
- Puzzle sensoryczne – 1 szt.
- Ścieżka sensoryczna – 1 szt.
- Sensoryczny tor równoważny – 1 szt.
- Drabinka wspinaczkowa na ścianę – 1 szt.
- Dyski sensoryczne – 1 szt.
- Kręgle drewniane – 1 szt.
- Deska do utrzymywania równowagi – 1 szt.
- Pomoc dydaktyczna typu sorter – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39161000-8 - Meble przedszkolne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37520000-9 - Zabawki

39290000-1 - Wyposażenie różne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego

4.5.5.) Wartość części: 2428,05 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.4. Zadanie 4. Zakup wyposażenia do Sali doświadczania świata dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sławsku (1 przedszkole – 1 zestaw). W skład jednego zestawu wchodzą:
- Kolumna bąbelkowa z rybkami – 1 szt.
- Płytka - panel sensoryczny – 1 szt.
- Basen z podświetlanym piłeczkami (160 x 160 x 60 cm) – 1 szt.
- Kolumna plazmowa – 1 szt.
- Klocki sensoryczne podświetlane – 1 szt.
- Baldachim światłowodowy – 1 szt.
- Sensoryczny podświetlany, wodny stolik – 1 szt.
- Podświetlany stół do eksperymentów z piaskiem kinetycznym – 1 szt.
- Wibropodest – 1 szt.
- Roleta zaciemniająca (2,60 m) – 1 szt.
- Dywan (150 x 150 cm) – 1 szt.
- Panele tapicerowane – 40 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39161000-8 - Meble przedszkolne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37520000-9 - Zabawki

39290000-1 - Wyposażenie różne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego

4.5.5.) Wartość części: 28016,02 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.5. Zadanie 5. Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć z gimnastyki paluszkowej (4 przedszkola – 1 zestaw/1 przedszkole). W skład jednego zestawu wchodzą:
- Gniotek – 10 szt.
- Gniotek języczek – 10 szt.
- Silikonowe pierścienie – 10 szt.
- Okulary do ćwiczenia samoregulacji – 10 szt.
- Szczypce do chwytania drobnych przedmiotów – 10 szt.
- Bransoletka do oznaczenia ręki dominującej – 10 szt.
- Zabawka plastikowa bączek – 10 szt.
- Zabawka drewniana bączek – 10 szt.
- Bączek z hologramem – 10 szt.
- Rozciągliwa maska na palce – 10 szt.
- Rozciągliwa zabawka manualna – 10 szt.
- Piłka do masażu – 20 szt.
- Zabawka do ściskania w kształcie zwierząt – 10 szt.
- Nakręcana zabawka – 10 szt.
- Gniotek w kształcie żaby – 10 szt.
- Zabawka zręcznościowa z piłką – 10 szt.
- Tangle – 10 szt.
- Paluszkowe pacynki – 10 szt.
- Sprężynki do masowania palców – 10 szt.
- Drewniana figurka – 10 szt.
- Drewiane kastaniety – 10 szt.
- Zabawka do wyciskania – 10 szt.
- Piłka kauczukowa – 10 szt.
- Zabawka w kształcie półkul – 10 szt.
- Zestaw korali do nawlekania – 1 szt.
- Bębenek – 10 szt.
- Piłka gniotka – 10 szt.
- Śruby do nakręcania – 10 szt.
- Zabawka zręcznościowa w kształcie śmigła – 10 szt.
- Gra zręcznościowa łapanie piłki na paletkę – 5 szt.
- Kliker – 10 szt.
- Gra zręcznościowa w kształcie żabki – 5 szt.
- Zabawka silikonowa pacynki – 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39161000-8 - Meble przedszkolne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37520000-9 - Zabawki

39290000-1 - Wyposażenie różne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego

4.5.5.) Wartość części: 11642,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10322,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10322,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MAC S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10322,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76352,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76352,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76352,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2617,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5865,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3522,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3522,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42360,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42360,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42360,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13872,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67204,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13872,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13872,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.