eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRANIA



Og³oszenie z dnia 2024-08-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ucmmit.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/946618

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRANIA

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2c132b74-319f-4d23-8225-e457bbffceba

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00460869

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00037852/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRANIA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00408234

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.282.14.2024.TP-fn

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug prania wraz z dezynfekcj± bielizny szpitalnej i pozosta³ych asortymentów Zamawiaj±cego i z transportem asortymentu do jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego przy ul. Powstania Styczniowego 9b w Gdyni oraz wdro¿enie systemu RFID - systemu umo¿liwiaj±cego identyfikacjê asortymentu za pomoc± fal radiowych.
2. CPV: 98310000-9
98311000-6
98315000-4
3. Szacunkowa liczba kilogramów prania i dezynfekcji asortymentu bêd±cego w³asno¶ci± Zamawiaj±cego wynosi 72.000.
4. Szacunkowa liczba sztuk oznakowania asortymentu bêd±cego w³asno¶ci± Zamawiaj±cego wynosi 3.200
5. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e zamówieniem podstawowym objête jest 70% ilo¶ci w ust. 3 i 4, a pozosta³e 30% objête jest prawem opcji, zgodnie z zapisami § 1 ust. 5 wzoru umowy.
6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy z za³±cznikami:
a) Formularz asortymentowo - cenowy - za³. Nr 2 do wzoru umowy/umowy
b) Opis przedmiotu zamówienia - za³. Nr 3 do wzoru umowy/umowy
c) Wzór protoko³u zdawczego Zamawiaj±cego - za³. Nr 4 do wzoru umowy/umowy
d) Wykaz jednostek organizacyjnych objêtych us³ug± - za³. Nr 5 do wzoru umowy/umowy
e) Informator BHP dla firm zewnêtrznych - za³. Nr 6 do wzoru umowy/umowy
f) Instrukcja BHP - za³. Nr 7 do wzoru umowy/umowy
g) Klauzula informacyjna RODO - za³. Nr 8 do wzoru umowy/umowy
7. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
8. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia odniesiono siê do jakichkolwiek norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp – nale¿y przyj±æ, ¿e odniesieniom takim towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”, co oznacza, ¿e zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego us³ugi spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
9. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiaj±cego (ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311100-7 - Us³ugi zarz±dzania pralni±

98315000-4 - Us³ugi prasowania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 619584,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 619584,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619584,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761627087

7.3.3) Ulica: Bojanowska 2B

7.3.4) Miejscowo¶æ: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 619584,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.