Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371546/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00404190/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00571055/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 14
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-330
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7413013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugdobrzyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobrzyca.bipgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67ee916a-2d56-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037165/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371546
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4269933,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda zlokalizowanej na działce 171/17 obręb Lutynia, jednostka ewidencyjna Dobrzyca. Działka obecnie zabudowana jest obiektami technologicznymi przeznaczonymi do rozbiórki takimi jak: budynek technologiczny SUW wraz z istniejącym wyposażeniem technologicznym, odstojnik wód popłucznych, obudowa istniejącej studni, utwardzenie terenu (krawężniki, kostka brukowa), ogrodzenie oraz elementy zabawowe znajdujące się na wygrodzonej części działki. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8. W ramach realizacji inwestycji zostaną wykonane trzy zadania.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację trzech niżej wymienionych zadań inwestycyjnych, które objęte są odrębną dokumentacją:
1) ZADANIE NR 1 – Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Ruda
2) ZADANIE NR 2 – Wykonanie odwiertu ujęcia wody
3) ZADANIE NR 3 – Budowa mikroinstalacji wiatrowej o mocy do 50 kW na terenie SUW w miejscowości Ruda
Wykonawca wykona cały przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę stanowiącymi załączniki do SWZ.
Zamawiający pomocniczo w załącznikach przedkłada przedmiary robót. Jednakże podstawę obliczenia oferty stanowi dokumentacja projektowa.
Wszelkie prace budowlane należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi, zasadami bhp obowiązującymi w budownictwie, a także zabezpieczyć teren przed dostępem osób niepowołanych oraz w miejscu widocznym umieścić tablice informacyjną budowy.
Wymagany okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na roboty budowlane musi wynosić minimum 36 miesięcy od odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. Gwarancja na urządzenia – według wytycznych producenta.
W kosztach realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest skalkulować zakup wraz z dostawą i montażem tablicy informacyjnej/pamiątkowej - wykonanie przez Wykonawcę i umieszczenie na miejscu realizacji inwestycji 1 tablicy informacyjnej i pamiątkowych odpornych na warunki atmosferyczne na stelażu matalowym zgodnych z wytycznymi instytucji dofinansowującej w ramach programu Polski Ład.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
71351910-5 - Usługi geologiczne
45251160-0 - Roboty w zakresie instalacji wiatrowych
45262210-6 - Fundamentowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
31121340-5 - Elektrownie wiatrowe
31214300-2 - Zewnętrzne instalacje przełącznikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał czynności odszyfrowania i otwarcia ofert w tym samym dniu o godzinie 9:15, zgodnie z zapisami dokumentów zamówienia. Bezpośrednio po upływie terminu składania ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania ukazała się informacja, że Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 4 000 000,00 zł brutto. Oferta nr 1 oraz oferta nr 2 zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 roku poz. 1605 ze zm.).W związku z tym, iż po odrzuceniu oferty nr 1 kwota najkorzystniejszej oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na realizację zadania do kwoty najkorzystniejszej oferty postępowanie należy unieważnić.
Zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia
postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tą kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5218458,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Elektrownie wiatrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.