eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BłażowaTermomodernizacja trzeciego segmentu budynku Zespołu Szkół w Błażowej



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja trzeciego segmentu budynku Zespołu Szkół w Błażowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błażowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581991

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Błażowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-030

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172297119

1.5.8.) Numer faksu: 172297077

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@blazowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://blazowa.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.blazowa.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja trzeciego segmentu budynku Zespołu Szkół w Błażowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e933906c-18e6-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071223/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja trzeciego segmentu budynku Zespołu Szkół w Błażowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 pn. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029” współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336485

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GiB.271.34.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań:
1) Zadanie 1: Adaptacja pomieszczeń w Żłobku Maluszek w Błażowej – termomodernizacja,
2) Zadanie 2: Termomodernizacja trzeciego segmentu budynku Zespołu Szkół w Błażowej.
5. W ramach zamówienia wykonane zostaną następujące prace:
1) Segment III – ściana zachodnia:
a) Docieplenie fundamentów wraz drenażem opaskowym (płyta typu STYRODUR gr. 10 cm), opaska odbojowa,
b) Termomodernizacja elewacji z podziałem na żłobek i pozostałą część (styropian grafitowy gr. 15 cm, lambda 0,031 W/MK), ok. 410 m2,
c) Wykonanie obróbek blacharskich,
d) Wymiana rur spustowych,
e) Wymiana instalacji odgromowej,
f) Malowanie rynien, pasa podrynnowego,
g) Malowanie podsufitki wraz z krokwiami.
2) Segment III – ściana szczytowa:
a) Docieplenie fundamentów wraz drenażem opaskowym (płyta typu STYRODUR gr. 10 cm), opaska odbojowa,
b) Termomodernizacja elewacji z podziałem na żłobek i pozostałą część (styropian grafitowy gr. 15 cm, lambda 0,031 W/MK), ok. 116 m2,
c) Wymiana instalacji odgromowej,
d) Malowanie podsufitki wraz z krokwiami.
3) Segment III – ściana od podwórza:
a) Termomodernizacja elewacji z podziałem na żłobek i pozostałą część (styropian grafitowy gr. 15 cm, lambda 0,031 W/MK), ok. 285 m2,
b) Wymiana zadaszenia wejścia,
c) Wykonanie obróbek blacharskich,
d) Wymiana rur spustowych,
e) Wymiana instalacji odgromowej,
f) Malowanie rynien, pasa podrynnowego,
g) Malowanie podsufitki wraz z krokwiami,
h) Malowanie kominów wraz z wymiana kratek wentylacyjnych.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich podstawowych i towarzyszących robót budowlanych, usług i dostaw, związanych z wykonaniem zamówienia na obiekt gotowy do użytkowania z punktu widzenia celu któremu mają służyć, opisany w SWZ, wynikający z obowiązujących przepisów prawa i opracowanej dokumentacji projektowej.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SWZ:
1) Załącznik nr 8 – Przedmiar robót,
2) Załącznik nr 9 – Dokumentacja projektowa - OPZ,
3) Załącznik nr 10 – STWiORB,
4) Załącznik nr 11 – wizualizacje kolorystyki ścian.
8. Uwaga - Dokumentacja projektowa – OPZ zawiera opis szerszego zakresu inwestycji. Do realizacji w ramach niniejszego postępowania przewidziano wyłącznie zakres dotyczący Segmentu III (ściana zachodnia, ściana szczytowa, ściana od podwórza).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261400-8 - Pokrywanie

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490222,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792677,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490222,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana As-Bud Szetela Andrzej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191005135

7.3.3) Ulica: Grodzisko 208

7.3.4) Miejscowość: Grodzisko

7.3.5) Kod pocztowy: 38-102

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490222,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.