Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00366997/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ WYPOSAŻENIA W RAMACH PROGRAMU "LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. prof. Gerarda Labudy w Luzinie
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. prof. Gerarda Labudy w Luzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368081140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 22
1.5.2.) Miejscowość: Luzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@spnr2.luzino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spnr2.luzino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6689071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ WYPOSAŻENIA W RAMACH PROGRAMU "LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba40f5ac-3e48-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00236886/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z dostawą wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366997/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część nr 1 zamówienia – Sprzęt 3D z akcesoriami. Przedmiotowa część zamówienia, w szczególności obejmuje:a) filament
b) drukarka 3D
c) filament (PLA biodegradowalny) w rolkach
d) stolik na drukarkę 3D z akcesoriami
e) długopis 3D (zasilane na baterie)
f) pen 3D z akcesori ami
4.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio do części zamówienia, określony został w zestawieniu parametrów technicznych – wymagania jakościowe, stanowiącym Załącznik nr 3a/3b do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 45609,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) część nr 2 zamówienia – Sprzęt do rejestrowania oraz obróbki obrazu i dźwięku. Przedmiotowa część zamówienia, w szczególności obejmuje:a) mikrofon dynamiczny z akcesoriami
b) konsola/mikser dźwięku z akcesoriami
c) nagłośnienie
4.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio do części zamówienia, określony został w zestawieniu parametrów technicznych – wymagania jakościowe, stanowiącym Załącznik nr 3a/3b do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
32341000-5 - Mikrofony
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 21973,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20343,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24137,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20343,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20342 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16236 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18165,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16236,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Muzyczna Accord Włodzimierz Piesiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6730017080
7.3.3) Ulica: Wiśniowa 10
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA MUZYCZNA "ACCORD" WŁODZIMIERZ PIESIAK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA MUZYCZNA "ACCORD" WŁODZIMIERZ PIESIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16236 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-28INNE PRZETARGI LUZINO
więcej: przetargi LUZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap II
- Dostawa sprzętów dla CR -DE-dzp.272-106/25
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Szkoła równych szans"
- Dostawa sprzętu fotograficznego dla szkół ponadpodstawowych Miasta Zamość w ramach projektu "Rozwój kształcenia zawodowego szkół Miasta Zamość II"
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 8 w ramach projektu SZKOŁA JAKOŚCI PREMIUM"
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej I
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.