eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceWykonanie projektu modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57efcea1-3869-11ef-880f-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57efcea1-3869-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Dokumentacja projektowa - modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.36.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 75000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie
Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach – zadanie z GBO.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:
Opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego:
• wykonanie projektu zagospodarowania terenu (PZT);
• projekt architektoniczno-budowlany (PAB);
• projekt techniczny (PT);
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
• przedmiar i kosztorys inwestorski
• uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych;
• przygotowanie wniosku i dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę / uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. W wersji papierowej dokumentację należy wykonać w 4 egzemplarzach. W wersji elektronicznej dokumentację należy wykonać w 1 szt. na dowolnym nośniku (CD, DVD, pendrive).
Zakres prac projektowych:
1. Należy zaprojektować zagospodarowanie terenu rejonu dawnej sceny i fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach. Inwestycja swoim obszarem obejmie działkę nr 395/2 oraz częściowo działkę nr
22/7 obr. Żorek. Założenia do zagospodarowania terenu przewidują:
- zachowanie większości istniejących ciągów pieszych;
- zachowanie brył i gabarytów budynków/budowli;
- zachowanie istniejącego drzewostanu, ze szczególnym uwzględnieniem dębu cesarskiego;
- aleje wzdłuż granicy działki nr 70 obr. Żorek wykonać jako asfaltową;
- dwie z alejek skośnych przecinających polanę wykonać z płyt kamiennych, luźno ułożonych; trzecia alejka skośna zostanie zlikwidowana;
- pozostałe alejki wykonać z kostki brukowej, po korekcie przebiegu;
- renowacja wszystkich murków z kamienia naturalnego, wprowadzenie siedzisk;
- zachowanie sceny z podwójna funkcją sceny małej – kameralnej oraz sceny dużej, z widownia na łące;
likwidacja części asfaltu na podwyższeniu i zastąpienie zielenią ozdobną niską; wprowadzenie siedzisk;
- remont budynku magazynowego z przeznaczeniem dla obsługi tężni solankowej;
- zachowanie misy fontanny i jej obramowania z nadaniem nowej funkcji – kwietnik z ozdobną zielenią niską;
- wymianę instalacji oświetlenia terenu, wymianę 14 szt. punktów świetlnych (słupy i oprawy energooszczędne);
- udrożnienie istniejącej kanalizacji deszczowej;
- zabezpieczenie / transport rzeźby fontanny do dalszej renowacji konserwatorskiej, renowację kamienia lub montaż nowej tabliczki informacyjnej przy „dębie cesarza”.
2. Dokumentację projektową należy opracować w podziale na projekt koncepcyjny oraz zasadniczą dokumentację projektową. Przed przystąpieniem do dalszych prac Wykonawca winien uzyskać od Zamawiającego zatwierdzenie koncepcji zagospodarowania terenu.
3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1062 ze zm.), a w szczególności poprzez:
1) stosowanie uniwersalnego projektowania – projektowania w taki sposób, aby teren był użyteczny dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznego projektowania;
2) zapobieganie powstaniu przeszkód lub ograniczeń architektonicznych, które uniemożliwiają lub utrudniają osobom ze szczególnymi potrzebami udział w różnych sferach życia na zasadzie równości z innymi osobami.
4. Projekt musi zawierać wszystkie branże, jakie będą wynikać z zakresu projektu. Projekt powinien zawierać część opisową (opis techniczny dla poszczególnych branż, wymagane prawem uzgodnienia), część rysunkową (proj. zagospodarowania terenu, rysunki branżowe).
5. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z wymaganiami zawartymi w części PFU dotyczącej projektu, pozostałymi dokumentami Zamawiającego, Umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 682 ze zm.), a także zgodną z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi i zasadami wiedzy technicznej.
6. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych inżynierów i projektantów.
7. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia w długim okresie czasu przy możliwie najniższych kosztach eksploatacji.
8. Projektowana inwestycja nie może naruszać ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym w zakresie zieleni i ochrony istniejącego drzewostanu na danym obszarze. Przed przystąpieniem do realizacji inwestycji, należy wystąpić do Wydziału Planowania Przestrzennego o informację dotyczącą obowiązującego na danym terenie miejscowego planu zagospodarowania w zakresie zieleni i ochrony istniejącego drzewostanu, lub pobrać wypis z MPZP w tym zakresie.
9. Należy dokonać zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę/ uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę.
10. Wykonawca jest zobowiązany wykonać dokumentację projektową zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605), co ma gwarantować możliwość bezpośredniego jej użycia w procedurze udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie projektowanego zadania, a w szczególności:
1) dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwa konkurencje, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawce, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów;
2) przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawce, jeżeli Wykonawca dokumentacji nie może opisać przedmiotu zamówienia
w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” – w takim przypadku Wykonawca wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności;
3) przedmiot zamówienia winien być opisany zgodnie z art. 101 ustawy Prawo zamówień publicznych;
4) opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzysza wyrazy „lub równoważne” - w takim przypadku Wykonawca wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
11. Wykonawca, w ramach niniejszego zamówienia, zobowiązuje się do udzielania Zamawiającemu odpowiedzi na pytania, wyjaśnień, informacji odnośnie wykonanego przedmiotu umowy, w trakcie przygotowywania i trwania postępowania o udzielenie zamówienia na realizację projektowanego zadania, w terminie do 3 dni roboczych od daty wpływu pytania do Wykonawcy.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. program funkcjonalno – użytkowy (PFU) – część dotyczącą projektu;
2. załączniki graficzne – lokalizacja i dokumentacja fotograficzna.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ należy rozpatrywać łącznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WATER CONCEPT Robert Kusik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6961720951

7.3.3) Ulica: Św. Maksymiliana Kolbe 33

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.